![]() |
vliegtuigvlucht
Vliegtuigvlucht In de pixelpoëzie van vluchttabellen met meer dan alleen een keurige koffer en het dingdongen van een last call in de wachthal vol verwachting moet je niets meer dan, vlucht zeven streep twee streep zeven, enkel nog weggaan, voor Tokio, ding maar ben je dong er nog even echt. laatste oproep, Moet je nu? voor de passagiers van Laat me alsjeblieft niet. vlucht zeven streep twee streep zeven. Schrijf of nog liever: blijf! Want weet je wel van toen onder de linden er ligt toch zingend licht, het was geen vergeten zomer vol dronken dromen, we dansten toch de dagen dicht zonder vragen van hebben we nu te lang gewacht en teveel verwacht boven in de hemel, zagen we de vliegtuigstrepen die ik trachtte te vergeten want ik moest toch weten, ondanks al die mijlen, wil ik weten wat het is. Check, douane, check: verboden bezit van tranen. |
Ja, ik houd van dat soort dingen, met vliegtuigmededelingen tussendoor en zo:)
|
Ik ook :) Alleen zou ik wel die verschrikkelijke klanknabootsingen achter wege laten, dat is zo nep. "...moet je niets meer dan/ enkel nog weggaan / maar ben je / er nog even echt." Dit is heel sterk, hoewel de herhaling van het woordje 'nog' me niet zo aanspreekt.
|
Citaat:
|
Bedankt voor de reacties. Kan me vinden in de commentaren, ik zal iets proberen vinden voor die herhaling van 'nog'.
En neen, heb niet meegedaan aan de wedstrijd, is toeval. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38. |