![]() |
componist en tekstschrijver liedje jojo
Hallo allemaal,
ik hoop dat jullie antwoord hebben op mijn vraag: vraag 1: Wie is de componist van het liedje beautiful girls van jojo??? LET OP: NIET de versie van sean kingston!!!!!!!!!! vraag 2: wie is de tekstschrijver???? vraag 3: welke stijlperiode? vraag 4: wanneer is het lied geschreven? vraag 5: wanneer is de muziek erbij gecomponeerd? vraag 6: wees a.u.b zo vriendelijk om het op te zoeken. eigelijk geeen vraag!!! alvast heel erg bedankt (1 vraag is trouiwens ook goed) en ik hou van you!!! XoXo kim+fia |
hihi, doe je egen huiswerk ofzo.
|
We kunnen het niet vinden hoor :S
|
wij wel ??
|
Waarom denk je dat mensen er zin in hebben jouw huiswerk te doen?
Maar goed, ik ook van jou hoor. |
niet geprobeert is altijd mis
|
gelukkig dat je ook van mij houdt :P
|
........................................ ..________
....................................,.-‘”...................``~., .............................,.-”...................................“-., .........................,/........................................ .......”:, .....................,/........................................ ..............\, .................../........................................ ...................,} ................./........................................ ..............,:`^`..} .............../........................................ ...........,:”........./ ............../.....__................................. ........:`.........../ ............./__.(.....“~-,_..............................,:`..... ...../ .........../(_....”~,_........“~,_.................. ..,:`........_/ ..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....} ...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../ ...,,,___.\`~,......“~.,................ ....`.....}............../ ............(....`=-,,.......`........................(..... .;_,,-” ............/.`~,......`-...............................\....../\ .............\`~.*-,.....................................|, ./.....\,__ ,,_..........}.>-._\...................................|. .............`=~-, .....`=~-,_\_......`\,........................... ......\ ...................`=~-,,.\,...............................\ ................................`:,,.... .......................`\.............._ _ .....................................`=-,...................,%`>--==`` ........................................ _\..........._,-%.......`\. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:43. |