![]() |
sjakie en de chocolade fabriek
nu op tv :)
vroeger kreeg je zulk soort dingen altijd tijdens de kerst.. tegenwoordig niet meer.. wel jammer :( waar kijk jij nu naar met de kerst? |
naar de kerstboom, mét lampjes (y)
|
Nederland 2 heeft dan als traditie om Home Alone uit te zenden, de BBC stuurt beelden van Star Trek-films de lucht in en SBS zal waarschijnlijk ook wel een prutsfilm hebben, dus mijn ogen zijn gericht op de kalkoen. :)
(als we kalkoen zouden hebben en als ik dat lekker zou vinden iig) :p |
hehe ja, vroeger altijd voor de tv voor die films te kijken :)
Nu hang k maar 8er de pc :D |
Citaat:
|
hij was nog met kerst op tv..........
|
Het zal wel een familiefilm worden. In ieder geval zal ik niet achter een computer zitten maar rond de kerstboom en tv ofzo, dat vinden mijn ouders zo'n prettig idee. Mja :/
|
Deze hoort op film en tv.
|
iig géén sissi vor de 103928ste keer of wéér één van de gremlins of zon home alone geval
ik haat die standaard met kerst uitgezonden films, kijk ik dan standaard ook niet naar in dié periode. dan huur ik wel een film of probeer ik een net te vinden waar een niet standaard film of een ander soort programma wordt uitgezonden Offtopic: net zo erg zijn die dele uit de series waar ze kerst vieren en dat die afleveringen dan half juli worden uitgezonden, kan ik me ook mateloos aan ergeren |
Met kerst kijk ik altijd Scarface met me neefjes.......
|
Met kerst kijken we iig niet naar films. M'n vader heeft een concentratiestoornis en hij begint na meer dan een half uur tegen iedereen aan te praten. Weg film! Wij kijken uberhaupt geen tv met kerst. Wij zetten de radio aan en doen er 'fijn' slagwerkmuziek op. Je kunt dus wel begrijpen dat ik regelmatig zit te computeren met kerst ;)
|
Ik kijk met kerst altijd naar veel films, vooral 2e kerstdag :) Hangt eraf welke films erop tv zijn.
Sjakie en de Sjokoladefabriek is trouwens wel leuk, ik heb die voor Engels gezien. |
hehe...ineens wist ik wie Wee-Man nadeed in Jackass..en wie die dudes van Alien Ant Farm uitbeeldden in die clip van Movies .. maar echt gave film, ik had hem nog niet gezien! Kvond hem echt leuk :)
Maaruuhh .. kerstfilms..naja meestal kijken we niet tv, ik word helemaal gaar van al die suffe films eigenlijk.. dus tv kijken zit er niet echt in .. *vrienden opzoeken, naar buiten gaan, muziek draaien, internetten...jaah, dat zit er meer in* |
Sissi :D De GVR, robin hood of een andere gezellige tekenfilm en goeie speelfims.
|
Net5 heeft het dus zaterdag uitgezonden... ;)
(Willy Wonka and the Chocolate Factory) |
echte kerstfilms voor mij:
* GVR !!! * Home Alone Waarom is dit topic nu, BTW??? :confused: Het is JULI!!! |
Het duurt nog wel even voordat het kerst is en kerst is al een tijdje achter de rug. Ik moet dus even goed nadenken, maar ik kan me niet herinneren afgelopen kerst veel tv. te hebben gekeken. Maar er zijn ook andere dingen die je kunt doen en die leuk zijn. Ik las met kerst een boek. Kan ook.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44. |