![]() |
heeelp!!! hoe kan ik hem vergete??
ik ben al eenjaar verliefd op een jonge,
maar hij flirt meej iedereen dus ik denk nie dat ik een kans maak:'(:'(:'(:'( hoe kan ik hem vergeten?? het probleem is....... hij zit in mijn klas. en hij doet super aardig.. elke keer geeft hij me weer hoop , dat hij me tog leuk vin:bloos::bloos: in mijn klas is het nu bekent dat ik hem leuk vin, een keer vroeg een klasgenootje of ik hem leuk vin, voor de |
gene die het vroeg zat degene die ik leuk vin,
volgens mn beste vriendin begon hij verlegen te worden toen het aan mij gevraagt wer vin hij me nou leuk of nie?? hoe kan ik er8er komen?? |
je maakt geen kans, want je typen is kwalitatief uitermate teleurstellend
|
hoesoow?? hoe bedoel je??
|
als je nog geen fatsoenlijk woord uit je toetsenbord kan krijgen, ben je te jong voor een relatie.
of je moet natuurlijk moedwillig voor een hamburger pijpen |
ow wacht, je bent gewoon een of andere kut-UC
|
hoesoow??
ik ben al 18 or |
nooit gehoord van msn taal??
loser |
juist, MSN taal, is voor MSN. Heel goed.
Maar je bent dus iemands UC, en als je echt 18 bent.... De tering. De 18-jarigen gaan hollend achteruit |
dat is tog makkelijk??
|
neej ik ben niemands UC
|
maareh.
heb je nog een tip?? ik vin hem egt heel leuk en ik kan hem nie vergeten :'( |
MSN taal is voor op MSN, als je hier serieus genomen wil worden, dan moet je maar gewoon Nederlands typen.
En al helemaal niet 2 van die stupide topics openen. |
jaja
dat was dom maar ik had toevallig nog zo'n ding openstaan dus dat was wel zo makkelijk dus en kan je nu gewoon even vriendelijk doen? ik ben hier om mijn probleem op te lossen niet om een nederlands cursus te volgen!! nog tips?? :D |
Ha, het kan wel "normaal" typen.
nee ik heb geen tips, want jij hebt geen probleem |
hoezo niet??
zou jij het leuk vinden als iemand de ene keer aardig doet en je denkt dat hij je leuk vind en daarna weer met andere gaat flirten en dat jij al een jaar op hem verliefd ben? en nog steeds niet weet of hij je leuk vind? en ik ben te verlegen om het te vragen dus.. :schaam: |
ik heb een idee!!
ja dat kan ik ook nog :D zo dom ben ik nou ook weer niet dus.. ik vin het heel iritant om op twee van die gesprekken te klooien dus als we nou over gaan op een gesprek :D oke ik weet het het was een dom iets om er 2 te openen |
ik ga over naar die andere dus..
doej:D |
als jij representatief zou zijn voor alle 18 jarigen, ( ik geloof daar echt geen drol van ) dan zou de toekomst van Nederland aan een zijden draadje hangen.
|
nou nou..
jij bent goed gelovig niet dus... dan geloof je het maar niet eh!?!?!? en zo belabbert, dom, slecht, raar, maf, ben ik toch niet, vanwaar dat eigenlijk??? |
een zijden draadje,,
tsss!! bedankt he!! |
och, ben je nu werkelijk verbaast, knul?
|
knul!!
k ben een GIRL!! |
anders ben ik tog nie verliefd op een jonge, ja et kan wel, maar tog maar liever nie :P
|
:p
|
volgens mij, ben jij een of andere ouwe vent van 40, met een vies grijzig baardje.
|
Is het straks een forumbaas op een multinaam die ons nu allemaal uit zit te lachen. Dat zou wel de bom zijn. Mad props.
|
Jezus, doe normaal.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08. |