![]() |
Hahahahaha Louis Armstrong!!!
heej heej LOUIS ARMSTRONG!
ik ga er lekker nog een openen ikk heb zin in een zinloos gesprek dus. TADAAAA*O**O**O* hier is ie dan!! :D:D:D:D maareh.. heeft iemand nog van die leuke verhaaltjes of iemand die zijn/haar probleem wil bespreken?? :y?? of :n??? we sien wel ik heb ook nog sin om weer lekkr msn taal te gebruiken :evil: dus.. louis armstrong:p:p:p en ik heb genoeg andre gesien die da ook doen, en ja ikben 18;) of je et nouw gelooooooft of nie :y:y:y |
ach knulletje toch, wat ben je onzeker:D
|
Oh My God. Doe normaal.
|
hey niels alles goed?
|
..........................................________
....................................,.-‘”...................``~., .............................,.-”...................................“-., .........................,/...............................................”:, .....................,/......................................................\, .................../...........................................................,} ................./......................................................,:`^`..} .............../...................................................,:”........./ ............../.....__.........................................:`.........../ ............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../ .........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/ ..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....} ...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../ ...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../ ............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-” ............/.`~,......`-...............................\....../\ .............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__ ,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-, .....`=~-,_\_......`\,.................................\ ...................`=~-,,.\,...............................\ ................................`:,,...........................`\..... .........__ .....................................`=-,...................,%`>--==`` ........................................_\..........._,-%.......`\. |
overigens: wel een eer dat er zomaar een joch is, die een topic voor me opent
|
Apart topic, hitzor, rooster, daen, betercore; onzinpsychologen naamzoek.
|
voel je je niet vereerd Louis Armstrong?
hoe voelt dat nou, beroemd zijn? |
ja
apegeil. |
cool.
|
reken maar.
het koele geil sopt mijn anus uit |
wauw, wat klinkt dat hitsig
|
nou heh :cool:
|
Ik weet dat je moeder je altijd verteld heeft dat je niet de baas over je moest laten spelen enzo en niets moest pikken, maar dat moet je niet te letterlijk opvatten.
|
wat heb jij tog met je knulletje??
:p er bestaan ook nog meiden or:D |
maar ik weiger te geloven dat jij een natte pruim tussen je benen hebt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan geloof je het maar niet he?
|
<<<< wel een vet plaatje eh??