![]() |
initiatief
hoi allemaal
ff een vraagje wat voor initiatief neem je tijdens sex en wat willen de jongens het liefst?? groetjes |
'k de gewoon wat 'k wil en me lief heb het maar goed te vinde :) ik begin in ieder geval altijd.... tenminste dat wordt me verteld :) dusja..
|
ik neem meestal zelf het initiatief, maar heb het liefst dat zij dat doet, is lekker opwindend :)
|
Citaat:
sjongejong moe nie gekker worde hoor strax moe 'k ook nog pepermuntjes gaan eten ofzo |
Citaat:
stefan mijn slaafje zijn :D:D |
Citaat:
|
ik neem meestal zelf het grootste deel van het iniatief raar genoeg
maar vind het best wel leuk als de andere persoon initiatief neemt vooral als ze inneens iet doet wat je niet verwacht |
Nam eerst áltijd het initiatief.
Nu zij ook wel eens. Wel phat, heb tenminste echt de overtuiging dat zij ook wil - niet dat ik dat eerst niet had, maar toch.. blabliebla :] |
In het begin nam hij altijd het initiatief, ik was nog best onzeker enzo...
Maar later nam ik ook wel regelmatig het initiatief, ik geloof dat hij dat wel oké vond :D |
op welke manier neem je initiatief.
wat doe je bij hem/haar?? |
omdat ik dan weet dat zij ook graag wil, heb ik liever dat zij gewoon alles doet zeg maar, daarna wil ik het ook wel overnemen, daar niet van.
Als ik het initiatief neem en ze wil niet, kijk dan zal ze er wel wat van zeggen, maar toch. Je kan er trouwens op jouw (J'84) leeftijd wel van uit gaan dat jongens het wel best vinden als jij alles doet wat jij leuk lijkt. (op plas en poepsex na, dat zou ik wel ff navragen.) :) |
Citaat:
|
Ze mag best initiatief nemen...
|
Nou het is wel eens leuk als zij me de kleren van muh lijf afrukt en me het licht uit de oguh neukt.
Maar andersom is ook leuk :D |
maar nou heb nog niemand verteld hoe hij of zij initiatief neemt.
|
Citaat:
|
Ze mag best het initiatief nemen, helemaal geen problemen mee hoor... :D
Maar het komt natuurlijk wel een beetje van 2 kanten komen, dus allebei gewoon wat doen, als je elkaar gewoon goed aanvoelt komt alles vanzelf wel goed. :) |
ik wil het liefst een kort voorspel,en dan meteen het echte werk!
|
Ik neem volgens mij net zoveel initiatief als mijn vriend...
|
in het begin nam ik het initiatief vooral
tegenwoordig geil ik hem zo subtiel op (volgens hem) dat ik zelf niet echt zin heb, maar gewoon een beetje aan het kloten ben en dan word ik meestal ineens besprongen :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |