![]() |
Coca Cola
Wie is er ook zo cola fan en kan wel een vrachtwagen met dat spul per dag drinken plaats hier dan ff een reactie:)
|
ik drink zelden meer cola, vroeger dronk ik het bijna elke dag, maar tegenwoordig bijna niet meer :) alleen bij anderen als ze verder niks hebben of tijdens uitgaan.
|
Suikerwater met een kleurtje..
|
Ik vind cola bah.
|
Ik heb het eigenlijk nooit veel gedronken... Vooral omdat ik na 2 glazen er buikpijn van krijg en ik word er best wel actief van :p Da's vooral 's avonds niet zo fijn.
|
Drink een paar glazen per dag, maar dan Cola light van Lidl, smaakt mij net zo goed, en vind het onzin om 3x zoveel te betalen.
|
Ik vind het vies.
maar vrienden die het veel drinken zeggen dat de nieuwe coca cola anders smaakt? |
Ik drink het meestal alleen in het weekend, en de laatste tijd voor Coca Cola Cherry. Ik ben nog nooit een ander merk tegen gekomen dat ik net zo lekker vind als Coca Cola...
|
Citaat:
|
Ik neem heel soms cola light caffeïnevrij, voor de afwisseling :)
|
:y
|
Jahaa, cola!
maar dan wel coca cola! blijft toch altijd het lekkerst :) |
Coca cola is van de cola's inderdaad het lekkerst, maar ik vind het prijsverschil dusdanig hoog dat ik toch liever de cola van 33 cent neem bij de AH.
|
ik drink ook wel veel cola...maar niet per se coca cola
|
Coca cola vanilla!
|
Citaat:
|
ik dronk altijd liters per dag maar sinds mijn verteringsstelsel over de zeik is drink ik een half glas per maand ofzo :( cola is lekker
|
Ik drink het alleen als ik veel moet leren en dus cafeïne nodig heb. :p Dan vind ik het wel lekker.
|
als ze cherry coke in grote flessen zouden verkopen, zou ik het meer drinken. drink nu amper frisdrank.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht dat ze alle cola in 1L flessen gingen doen ipv 1.5L klopt dat ook of?
|
Heel af en toe drink ik cola. Maar ik probeer alle frisdrank zoveel mogelijk te vermijden.
|
ik vind er geen zak aan, en proef heel weinig verschil tussen de merken.
groene ijsthee voor de echte helden |
CocaCola is lekkerder dan PepsiCola, van pepsi klijg ik buikpijn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik moet echt elke dag cola light hebben :o superlekker.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben verslaafd aan cola. :o Maar ik probeer er niet al te veel van te drinken (lukt niet altijd). Het liefst drink ik coca cola (light), maar Pepsi (Max) gaat ook wel en de cola (light) van de Lidl, AH en Highway (oid) gaan ook wel, maar van die laatste drie krijg ik hoofdpijn, dus die drink ik niet meer. |
Ik drink best vaak cola, praktisch iedere dag. Tenzij ik weer zo'n bui heb dat ik gezond wil doen, dan ga ik aan de water, thee en ranja.
Coca Cola vind ik het lekkerst, maar ik koop altijd Freeway cola van de Lidl, want die is veel goedkoper en smaakt bijna net zo lekker. |
ik drink best veel cola. Vaak ook in combinatie met rum(y)
|
coca cola classic
beste frisdrank ooit |
Ik was totaal verslaafd maar sinds ik ziek ben geweest moet ik er niet meer aan denken. Ook wel prima, stuk gezonder :o
|
*reactie*
|
Citaat:
|
Je hebt PM ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Cola is vies. :(