![]() |
Tussendoortjes
:Ik word zelf nogal moe van m'n eeuwige appels en broodjes en yoghurt als tussendoortjes dus om wat inspiratie op te doen: Wat is jou lievelings tussendoortje? Ook als het iets best raars is :D(y)
|
- Alle andere stukken fruit: sinaasappel, bakje kersen/aardbeien/frambozen/bessen (in de zomer dan), perzik, nectarine, kiwi, druiven, meloen, et cetera. Genoeg te verzinnen lijkt me!
- 'Meeneem-koeken' als Evergreen, Sultana, Time Out. - Plak ontbijtkoek (Peijnenburg heeft een volkoren variant, die vult beter). - Een extra boterham, maar die noemde je zelf geloof ik ook al. - Gedroogd fruit: appelschijfjes, mango, et cetera. Verkrijgbaar bij (o.a.) de natuurwinkel. - Rijstwafel met (gesmolten) kaas. - Cracker, belegd met kaas, tomaat (/tomatensaus), basilicum e.d., even onder de grill en klaar is je gezonde mini-pizza! 'Ongezondere' dingen die ook gewoon superlekker zijn af en toe: stroopwafel, stukjes chocolade, koekje.. *denkt verder* |
Momenteel zit ik aan de mandarijnen en de wortels. Maar ik vind het ook ontzettend lekker om tussendoor zelfgemaakte appelchips of popcorn te eten. Aan dat eerste ben ik een beetje verslaafd geraakt denk ik ^^ En ja...popcorn eet ik maar zelden, maar het smaakt wel. (Khou niet van zo van die voorgezoete popcorn, vandaar dat ik hem zelf maak)
|
fruit, brood, roggebrood, yoghurt met muesli, koekjes, grote koek, je kan vanalles bedenken tog...
Als je in de supermarkt loopt is er echt vanálles! |
Lekker harinkje op zn tijd of n frinkandel of kroket of kipcorn of kaassouflé of bereklauw of hamburgertje of mexicano.. geen patat hoor, dat lust ik niet, ben niet zo van de frituur:P
|
crackers of ontbijtkoek met boter, boterham met pindakaas, liga of sultana oid, stuk fruit (appel, banaan), schaaltje vla of yoghurt met cruesli
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Roggebrood met jam / kaas, fruit, ontbijtkoek, biscuitjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik eet heel veel crackers met kaas, komkommer en aromatpoeder tegenwoordig. <3 Sowieso komkommer veel. En rijstwafels, met kaas of pindakaas of boter+suiker. ;x
En cup a soup, met brood als ik echt trek heb. En gemberkoek. <3 |
Je kunt ook snack a jacks eten, of de zonnatura variant.
|
Hmz...m'n favoriete tussendoortje is een spekkie. Of twee.
Smaakt heel goed bij koffie :) |
Ik neem momenteel bijna altijd ontbijtkoek of kruidkoek met boter of rijstwafels met pindakaas (of kaas, of honing) en dat is suppppperrr lekker (y).
|
Alles wat maar in huis is :)
|
Puntjes met kaas en tomaat zijn ook lekker. Of van die kleine huzarenslaatjes. Meestal neem ik gewoon een paar crackers en daar gooi ik alles op wat ik kan vinden.
|
het was geen geintje.
|
cracker, ontbijtplak met halvarine, liga milkbreak, fruitshot (iig een fruitreep van liga).
|
Verschillende soorten fruit pureren met de staafmixer / blender.
|
Ik probeerde vandaag een cherrytomaatje in combinatie met een stukje mozarella en basilicum en het smaakte gewoon niet goed:s Terwijl het normaal wel altijd smaakt. Wellicht komt het door de goedkope mozerella...
|
Vital cracker met casselrib en tomaat en peper :P
200 ml Optimel kwark met Flakes Appel of ander soort fruit |
Als ik op school ben meestal een evergreen of iets ongezonds in de zin van muffins, stroopwafels etc :o Ik vind zo'n pakje goede morgen drinkontbijt ook erg geschikt voor tussen de middag enz thuis het liefst noodles! <3 Snel, makkelijk gezond enz lekker. En chips vind ik thuis ook wel erg lekker :bloos:
|
Citaat:
|
fruit, gedroogd fruit, noten, mueslireep of andere "tussendoorkoek", rijstwafels, ontbijtkoek, boterham
|
wat minder gezonde dingen, voor niet elke dag zijn ook lekker! :P
mars, softijsje, dat soort dingen ;) |
Geen.
|
ontbijtkoekachtige dingen in alle soorten en maten <3
kandijkoek, kruidkoek, kapitein koek repen, die dubbel op dingen <333 of rijstwafels met smeerkaas (y)(y)(y)(y) oh, deze dingen zijn al duisent keer gezegd /care |
Sinaasappel :D
|
mc donalds! kfc! burger king!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45. |