![]() |
Jumper [2008, dir Doug Liman]
http://www.jumperthemovie.com/
"A genetic anomaly allows a young man to teleport himself anywhere. He discovers this gift has existed for centuries and finds himself in a war that has been raging for thousands of years between "Jumpers" and those who have sworn to kill them." Lekker kazig gegeven, maar ik ben te spreken over Doug Liman's werk in het actiegenre; idem voor David Goyer's scripts als het gaat om films met mensen met superkrachten ;P Hayden Christensen ... Davey Samuel L. Jackson ... Cox Diane Lane ... Mary Rice Jamie Bell ... Griffin Rachel Bilson ... Millie Tom Hulce ... Mr. Bowker Michael Rooker ... William Rice http://www.imdb.com/title/tt0489099/ |
wat een ontiegelijk leipe film lijkt me dat :D
|
Hayden Christensen, nou.
|
ach, stijver acteren dan in de Star Wars films lijkt me moeilijk.
|
Lekker verhaal, Jackson, prima.
|
|
ik zie net een reclame:
donderdag in de bioscoop |
Ik ga hem wel checken, ondanks dat ik hem waarschijnlijk kut vind.
|
Hayden. Dat die kerel nog aan de bak komt is me een raadsel.
|
Waarom denk ik telkens aan Sliders....
|
slechte filmposters(N)
|
Citaat:
|
Samuel met blond haar? This I gotta see!
|
Citaat:
|
Citaat:
Die hayden heb ik verder nog nergens gezien, daarom zeg ik dat ik hem de kans wil geven te laten zien wat hij kan. Dat jumpers waarschijnlijk -weer- een slecht voorbeeld gaat zijn is een tweede. Slechte films zijn nou eenmaal slechte films, een briljante acteur kan daar moeilijk verandering in brengen. Whateva nigga. |
In "Awake" was Hayden ook niet briljant. Ik heb ook geen hoge verwachtingen van hem in deze film.
|
Citaat:
|
w00t summer robberts (y), ga 'm wel zien, lijkt me wel een vette film. gelukkig heb ik ook zo'n pathe unlimited pas
|
Citaat:
|
misschien ga ik het boek wel lezen (i)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Liman is aan het afglijden. Spijtig.
Luchtig vermaak dat je na het verlaten van de bioscoopzaal al weer vergeten bent. |
er spelen wel leuke mannen in:p
maar het is echt zo'n cliché film plus voorspelbaar |
Ik vond het echt heel erg tegenvallen eigenlijk, geen van de karakters boeide me.
|
Het leuke aan de film was dat de Paladins jacht maakten op deze figuren en daar erg ver in gaan. Wat jammer is dat de film uiteindelijk weer in het oersaaie "save the girl" stront ontaardt. De karakters zijn totaal niet boeiend. Geen duistere karakters erin maar luchtige figuren.
Gemiste kans. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |