![]() |
vrijscenes in film
Hoe smaakt chocolade? Smaakt dat beter als je kust? Zoals de acteurs ! echt?
|
Daar bestaan volgens mij geen regels over. Dat wordt per geval bekeken. Nou ja, ik weet wel dat de meeste acteurs liever "nep kussen" dan elkaar echt op de bek pakken. Maar verder maakt het geen moer uit.
|
Nee, ze doen het niet echt. Dat heet namelijk 'acteren'.
|
Echt wel. Ze doen het allemaal echt. Altijd.
|
Citaat:
|
Citaat:
.. .. :confused: |
In goede films worden meestal geen body doubles gebruikt. In B-films weleens. Maar als ik een regisseur was en iemand wilde voor een naaktscene een double, zou ik gewoon een ander kiezen.
De enige goede film die ik ken waarvan ik vermoed dat er van doubles gebruik wordt gemaakt is Rosemary's baby, want het is wel opvallend dat Farrow's bovenkant en onderkant tijdens naaktscenes nooit in hetzelfde shot te zien zijn. Verder verschilt het natuurlijk per film. Waarschijnlijk zit er als het shot dat toelaat meestal een doekje tussen. |
Citaat:
|
En als een baby geboren wordt, is dat ook allemaal echt.
|
Oh en als ze trouwen in de film dan is dat ook gewoon officieel, zie maar met Angelina Jolie en die ex van Jennifer.
|
Dat je een rol speelt betekent niet automatisch dat je alle handelingen moet simuleren. Dat snap je zelf ook wel.
|
Dus jij denkt dat acteurs echt seks hebben als ze spelen dat ze seks hebben?
|
Kunnen jullie eens gewoon lezen wat ik schreef en je een beejte volwassen gedragen. " hihi hij schreef dat , we gaan even grapjes maken nu hahaha! hahaha ! hhahaha! (lachend op je stoffen poef die 130 kilo moet dragen, terwijl je er een dikke druipende chocolade donut op morst) " sry liet me even gaan"
Sluit dit dan maar, heeft geen zin. Zal het ze zelf persoonlijk moeten vragen. (n) |
Als ze spelen dat ze seks hebben, dan hebben ze natuurlijk geen seks. Duh. Maar als het script van de karakters verlangt dat ze seks hebben, kunnen de acteurs twee dingen doen: gewoon seks hebben of net doen alsof. Simpel.
Een film wordt niet gemaakt om acteurs eens lekker te laten acteren maar om een realiteit te scheppen. Dat betekent dat het ultieme realisme (echtheid) soms de voorkeur geniet. |
Citaat:
|
Ik geloof niet dat acteurs het ooit echt met elkaar doen :p
Ik denk echter wel dat ze daar soms gewoon met hun geslachtsdelen over elkaar aan het wrijven zijn bij wijze van spreken |
Kinderachtig om je openingspost te wijzigen.
Ik sluit je topic en zie dit direct als een waarschuwing. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45. |