![]() |
Metroid Prime III: Corruption
http://wiimedia.ign.com/wii/image/ar...8014622365.jpg
Net vandaag gehaald, en ziet er uit als een erg vet spel. De shooter controls werken gewoon goed, niet zoals bij bevoorbeeld CoD (Wii). Heeft iemand anders dit spel ook gekocht, of wacht iedereen op Super Mario Galaxy?:) |
Kwam Metroid niet pas morgen uit? Ik heb vandaag nog gekeken, zag 'm niet liggen :(
|
Citaat:
maar k heb momenteel geen geld, ga m volgende week denk k halen |
Heb 'm. Net een uurtje gespeeld, veel elementen zijn hetzelfde gebleven, dus het went vrij snel. Ik heb nog wel wat moeite met het lock-on/free aim gedeelte, maar dat zal vast snel wennen. Leukleukleuk*O*
|
waarom ben ik dan weer zo'n domme sukkel die deze game online koopt met nog wat andere games zodat ik nu moet wachten op die games tot ze uitkomen voor ik deze kan spelen.
Maar wat metroid youtuben om zoet te blijven tot die tijd:) |
Citaat:
|
Net uitgespeeld. Aanrader (y)
Iemand die friend codes over heeft en deze wil uitwisselen? Ik heb er zelf een stuk of 18, dus ruilen zou mooi zijn :) |
Vraagje trouwens he.. Als je een HD Ready LCD TV hebt.. heeft het dan zin om bijvoorbeeld voor Metroid Prime zo'n Component kabel te kopen?
Ik vind dat stukje waar je een morh ball moet worden om naar die control tower te komen (1e planeet) kut. :p ik kom er neit doorheen |
Citaat:
|
Ben nu op de 3e planeet en vind het als vanouds ubervet :cool:
|
ik ben nu op de tweede planeet! Deed me beetje denken aan een Zelda TP tempel, ziet erg vet uit tot nu toe en speelt ook lekker. :)
|
Citaat:
Als je de sterletters achter elkaar zet krijg je UR MR GAY you are mister gay :D Bron: Power Unlimited november nummer |
Citaat:
|
De echte bron is natuurlijk Teh Interwebs.
|
ik heb hem net gekocht, ben er tot dusver erg tevreden over. het komt tot nu in in ieder geval een stuk epischer over als de voorgaande 2 primes.
ik heb er nu wel een beetje spijt van dat ik super paper mario gekocht heb. die was erg gaaf de eerste 3 dagen maar nu speel ik hem eigenlijk helemaal niet meer:((n) |
Nog niet heel veel gespeeld, maar had het druk. Ik ben nu net van de eerste planeet af en het is toch echt wel een heul vet spel :)
|
ik heb nu net de intro dinges gehad en heb net de zaadlocatie gevonden :D
maar zit nu niet thuis dus kan niet meer verder:o |
grrr, nu ik bezig ben met het toch ook weer erg goeie zero mission kan ik echt niet wachten.
Gister nog een heel gesprek over de heiligheid van het level disign van metroid:p maxic, congratulations(y) |
Bedankt :) En heb weer lekker veel gespeeld vandaag, en zit nu wel heel hard vast :o. Morgen maar weer ff met opnieuw proberen vanaf vorige save-point :)
|
Godver, net 1,5 gespeeld, maar kon niet verder, moest op gegeven moment (dacht ik) terug, want k snapte niet meer waar ik heen moest, maar kon niet terug, dus wii uitgezet. niet gesaved. :mad:
|
ik zit nu op 39% :cool:
|
Ok, ik weer ff spelen, als ik er dan niet uitkomen vraag ik het hier wel.:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03. |