![]() |
Verder gaan?
Mijn vriendin en ik zijn nu voor vijf maanden samen.
Ik zou graag wat verder willen gaan dan wat kussen en vingeren enz, maar ik wil niets doen waar ze haar niet goed bij voelt! Hoe kan ik te weten komen of ze mss meer wilt of niet? |
Door het haar te vragen. *lampje*.
En dat hoeft niet op een officieel moment, als in, een serieus gesprek waarin je haar condooms cadeau doet mooi ingepakt, maar gewoon als je bezig bent met zoenen, zo van vind je dit fijn? en dit? en dit? vind je het goed als ik dit of dat? of blablabalblalba, veel plezier. |
Dit past meer op het seksualiteit-deel, maar als er een forumbaas langskomt zal die het wel verplaatsen.
Je kunt het er eens met haar over hebben :) en dan niet aan de keukentafel, maar terwijl jullie aan het zoenen etc zijn. |
idd, erover praten. Misschien denkt zij er wel hetzelfde over :p
|
Seks is 10% seksen, 90% communicatie... in het begin.
Later wordt dat omgekeerd :P |
Citaat:
En ja, gewoon doen wat IcedEarth zei: Zelf beginnen en feedback vragen. Je merkt 't vanzelf wel als ze niet wilt, hoor. |
-> Seksualiteit.
|
Tuurlijk moet je verder gaan lkkr man!:D VET GEIL
|
Citaat:
"Hey... schatje... wil je lekker met me gaan 'reflecteren'" En dan met zo'n hele vieze stem *gruwel* |
Vragen. Duh.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat 'vond je dat fijn/lekker?' een betere formulering is ;) |
"Zeg maar stop als je iets nog niet wilt". En gewoon doen. Ze heeft een mond, jij ook. Die kunnen jullie beiden gebruiken, en wel op meerdere manieren.
|
Citaat:
|
gewoon vragen.. als zij dat besluit toch iets te laten gebeuren waarvan ze nog niet helemaal weet of ze t wil, is het dr eigen probleem..
snappie nog?:bloos: |
is het haar eerste keer?
Zo ja, zou ik er eerst over praten, en anders wat Kruimel zei :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36. |