Citaat:
Armoed schreef:
(Bericht 26281088)
Als je een meisje zonder aanleiding vraagt of ze iets wilt drinken dan betekent dat automatisch wel wat tenzij er al een hele hoop vooraf is gegaan (je kent iemand al een paar jaar en jullie weten van elkaar dat jullie niet geinteresseerd zijn in de ander). Zonder excuus vragen is gewoon onnodig over dun ijs lopen terwijl je ook eromheen kan lopen. Sure, over het ijs heen lopen is 30 minuten en eromheen lopen is 45 minuten, als jij het op een tijd/risico/belonings equivalente basis afweegt en dan tot de conclusie komt dat over het ijs lopen beter is, go for it.
|
Wat is het risico dan, dat ze 'nee' zegt? So what, genoeg andere vissen in de vijver, en de kans dat ze nee zegt als je een excuus verzint is praktisch net zo groot. Daarnaast 'dwing' je haar met een excuus min of meer om mee te gaan. Het is beter als het vrijblijvend blijft. Als ze je aantrekkelijk en leuk genoeg vind om wat met je te beginnen uiteindelijk, zegt ze sowieso wel ja.
Citaat:
Armoed schreef:
(Bericht 26281088)
Dat is weer onnodig je nek uitsteken, je weet niet of ze in je frame meegaat.
|
Onzin. Als de film gewoon slecht is, kun je daar samen om lachen. Boeiend. Als ze MIJ niet leuk vindt omdat de film slecht was, tja, toedels dan maar hoor, daar zit ik ook niet mee.
Citaat:
Armoed schreef:
(Bericht 26281088)
Slaat inderdaad nergens op maar de conclusies die je daaruit trekt slaan ook nergens op. Ik zeg niet dat alle meisjes dom zijn, ik zeg dat alle meisjes naar mijn ervaring dom zijn. Then again, "dom" is een relatief begrip en misschien vind ik figuren dom die jullie briljant vinden.
|
Grappig hoe je jezelf zo graag op een voetstuk plaatst. Ik denk dat het vooral je gebrek aan inlevingsvermogen is, ook iets wat bij je 'aandoening' hoort. Mijn vriendin snapt ook niet heel erg veel van technische zaken, verder is ze blond. Dom? Neu, ze promoveert binnenkort. Ik heb 'slechts' een HBO studie gedaan, dus ik kan wel stellen dat je redelijk objectief kunt beweren dat zij slimmer is dan ik.
Jij kunt volgens mij niet begrijpen dat niet iedereen dezelfde interesses heeft, en niet alles even goed volgt of uberhaupt wil volgen. Inlevingsvermogen is iets wat bij jou een beetje mist geloof ik.
Citaat:
Armoed schreef:
(Bericht 26281088)
Ik schrijf theorie naar mijn eigen ervaring en de rest neem ik over van personen die nog meer ervaring hebben dan ik en $10K vragen voor een bootcamp.
|
Haha. Ja, zie je wel. Die 'dating docters' die 10k vangen van wanhopige kerels die graag willen weten hoe ze eindelijk hun eerste vrouw in bed krijgen :D
Citaat:
Armoed schreef:
(Bericht 26281088)
Dus jij stapt op een bloedmooie meid af en vraagt haar of ze iets met je gaat drinken? Waarschijnlijk laat je eerst (onbewust of bewust dat maakt niet uit) leuke kanten van je zien en praten jullie over hobby's of wat dan ook. Dit is om te kijken of zij interessant genoeg voor je is en of jij interessant genoeg voor haar bent. Ik doe precies hetzelfde alleen ik rek het uit en laat nog meer leuke kanten van mij zien voordat ik op haar radar komt. Jij neemt gewoon onnodig risico.
|
De meeste meiden die ik leer kennen leer ik in de kroeg of via hockeyfeesten kennen. Als je iemand leuk leert kennen sta je daar over het algemeen aan het eind van de avond in ieder geval OF mee te zoenen, of je krijgt tenminste een idee dat ze je leuk vindt zodat je d'r gewoon d'r nummer vraagt en later belt om wat af te spreken. Ik kan wel weken om d'r heen gaan draaien namelijk, maar dan is er een hele vette kans dat ze iemand anders tegenkomt die wel gewoon meteen voor d'r gaat.
Citaat:
Armoed schreef:
(Bericht 26281088)
Vaak krijgt een meisje de stempel "interessant genoeg voor seksrelatie" al binnen een paar minuten vanwege haar uiterlijk. Oppervlakkig? Inderdaad, meisjes zijn dat vaak niet zo. Dus het kan zijn dat zij voor jou al interessant genoeg is maar dat dat vice versa niet zo is. Nou, dan ben je genakt en pas jij je "OK, NEXT!" beleid toe. Ik ben iets omslachtiger maar uiteindelijk lig ik meestal met mijn date te vozen als de date afgelopen is of doen we het hele pakket, zo niet dan is het altijd de 2de date. Then again, ik schrijf ze meestal al meteen af op girlfriend material omdat ze gewoon niet leuk/interessant genoeg zijn dus is mijn doel vaak ergens midden op de date al een seksrelatie. Misschien zoek jij wel een exclusieve relatie en heb je daarom geen seks op de eerste date, misschien maakt het je niet echt uit en houd je jezelf dit voor om je ego te redden. Het komt er uiteindelijk toch op neer dat ik gelijk heb, en jij lekker niet. Puh.
|
Haha. Trieste vent :) Ten eerste is het wel grappig dat je vindt dat vrouwen minder oppervlakkig zijn want dat zal je vies tegenvallen, die gaan ook sterk op hun eerste indruk af, en die is toch behoorlijk bepalend. Maargoed, kennelijk heb jij flink wat aan je eerste indruk te repareren ofzo :D
Ook even ter info: of jij met je eerste date ligt te vozen heeft niks te maken met jezelf, maar met de vrouw in kwestie. Ik neem aan dat je met 'vozen' niet gewoon zoenen bedoelt, want dat doet iedere vrouw wel, maar dat je in ieder geval handwerk verricht. Wat dat betreft heeft iedere vrouw d'r eigen grenzen, en een heleboel vrouwen gaan gewoon niet neuken op de eerste date. En daar heb je als kerel weinig invloed op.
Citaat:
Armoed schreef:
(Bericht 26281088)
Dan ga je niet zo fucking laat met haar naar de film. Ik ga geen vrijdag/weekend aanraden want ik weet zelf ook heel goed dat dat de kans op acceptatie al verkleind aangezien ze dan meestal al leukere dingen te doen hebben en hun logistiek niet helemaal om willen gooien voor jou.
|
Je hebt over het algemeen de keuze tussen 6 uur en 9 uur 's avonds kwa films, en het eerste is voor mij geen optie omdat ik een baan heb. Makkelijk lullen voor jou, want JIJ bent werkeloos en studeert niet. Wat overigens voor het soort vrouwen die ik date een complete exit zou zijn.
Citaat:
Armoed schreef:
(Bericht 26281088)
Je vader/moeder/oma/opa/suikertante/[insert ander persoon]'s perceptie van jou is waarschijnlijk ook anders dan die van je vrienden. TS zegt dat ze best vaak uitgaan met z'n allen en misschien wordt TS dan wel zo dronken (alcoholconsumptie is trouwens sowieso al slecht voor tienduizenden redenen die jullie vast al van jullie mammie hebben gehoord dus hier ga ik verder niet op in) dat hij heeeeelemaal losch gaat en is de perceptie van het meisje zoiets van: "Hmm, hij is wel leuk maar hij is typisch zo'n jongen die zich helemaal klemzuipt en geen moer uitvoert". [...] Waarom risico nemen?
|
Waarom geen gulden middenweg en gewoon plezier hebben zonder je klem te zuipen? Als je jezelf niet kunt beheersen (snap ik niet, iedereen weet volgens mij wanneer 'ie aangeschoten raakt), ga je gewoon meer drinken dan haar.
Daarnaast waren m'n leukste dates die waar we beiden gewoon samen een paar flessen wijn wegwerkten maargoed.
Citaat:
Armoed schreef:
(Bericht 26281088)
Maakt niet uit want jij bent lekker dom muahaha.
|
En je vraag je af waarom mensen je niet serieus nemen.
- Je werkt niet, je studeert ook niet, al 3-4 jaar.
- Je bent autistisch
- Je interesses zijn (quote) "breakdancen/rappen/surfen/opscheppen/vechtsport"
- Je bent een controlfreak
- Je zoekt 'beef' als je geirriteerd bent en dat resulteert erin dat je op gaat scheppen.
- Je liegt:
Citaat:
Armoed schreef:
(Bericht 25774603)
DeAngelo is echt het beste als je aan je humor wilt werken. Ik heb, gelukkig, dat soort humor altijd al gehad. Het is echt schitterend :D
|
Je had er nooit iets van gelezen?
Sorry gast, maar ik kom al een paar jaar op dit forum, en er zijn altijd periodiek van die mannetjes als jij die nieteens een fotoboek hebben en toch een beetje indruk willen maken. Juist de types die op een forum lopen te werkopen hoe goed ze wel niet zijn, zijn juist de types die in het echt niks voorstellen.
Dus: toedels. Veel plezier met je werkloze bestaan. Niks dan respect, echt :rolleyes: