![]() |
game laptop
Ik heb de mogelijk om de 1710 XPS van dell te kopen voor 1500 euro met de volgende specs erin:
Intel® Core™2 Duo T7400 Processor (2,16 GHz, 667 MHz, 4 MB L2-cache) 17,0-inch UltraSharp™ WUXGA-breedbeeldscherm (1.920 x 1.200) met TrueLife™ 2.048 MB Corsair 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024] 120 GB HD 512 MB DDR3 nVidia® GeForce™ Go 7900 GTX grafische kaart Is 1500 euro hiervoor een goeie prijs of is het nog wat aan de hoge kant? |
Dat valt mee. Besef je wel dat de accutijd van zo'n bak erg (!) beperkt is, zeker wanneer je gaat gamen.
|
Citaat:
|
Ik weet dat ie een beperkte accu heeft maar het gaat me meer om de prijsverhouding. Ik heb er niet acht verstand maar maar omdat ik vaak van huis weg ben heb ik een laptop nodig die als sterke desktop mee kan.(werk op verschillende locaties en slaap op verschillende locaties)
Het enige nadeel is dat de 7900 GTX geen direct x 10 heeft. Kun je in deze laptop straks de nieuwe 8800 GTS laten zetten of lukt dat niet ? |
In theorie zal dat best mogelijk zijn maar het is wel een kostbare aangelegenheid. Daarbij staat er geen GTS-Mobile op de planning bij nVidia voor zover ik weet.
Je zegt dat je het ding nodig hebt als sterke desktop, wat doe je er precies mee dan? Gamen etc. kan ook op iets goedkopere laptops die langer meegaan op de accu. Dit soort laptops zijn bedoelt als desktopvervangers en dus niet zozeer om echt veel mee te nemen. De accuduur van zo'n laptop zal dan ook op hooguit 1 uur zitten en vaak minder als je het ding heel vaak 100% belast. Dan zou ik je eerder aanraden om te kijken naar een goedkopere laptop en daar een 9-celsaccu bij te kopen. Dat ding kun je dan veel langer gebruiken op de accu dan deze. |
mij hij dienst juist als desktop vervanging. Het is de bedoeling het ik hem overal op het stroomnetwerk kan aansluiten, niet om op de accu te leven :P
|
17" = fail
weet je hoe zwaar zo'n ding dan gelijk is. En de batterijduur. Gamen is sowieso niet handig op laptops. Dan maar op 1 locatie nemen en voor dat geld een hele vette desktop kopen. |
Ik zit zelden langer dan 2 dagen op een vaste locatie. Dan vind ik het nog altijd handiger op een latop van enkele kilo's mee te nemen i.p.v een dikke computer met beeldscherm:)
|
veel van plek verwisselen betekent meestal drukte. Waarom zou je dan tijd verspillen met veel gamen. Dan zou ik eerder een lichtgewicht laptopje nemen dat wel alles kan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk je overigens niet stuk op dat DirectX 10 hoor. Da's leuk en aardig, maar het -hoeft- niet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:51. |