![]() |
FFL
naar aanleiding van het wzs #50 en ergens een aflevering van friends, post hier je friends fuck list
welke 5 beroemdheden zou je doen als je de kans kreeg? ikzelf zou iig in theorie Javier Guzman niet weigeren. verder zou ik voor Natalie Portman zeker mijn relatie op het spel zetten, en verder weet ik het nog niet... :s |
Is Natalie Portman niet een vrouw?
|
Alto's zijn allemaal bi, dat weet je toch.
|
das hip darkie :nono:
|
Citaat:
|
sheiss.. ik wil gewoon antwoorden, ben benieuwd naar iedereens ideeen :D
|
Ok. Geen. En als ik vrijgezel zou zijn: alle beroemdheden die geen SOA hebben en er een beetje goed uitzien. (en vrouw zijn)
|
Yolanthe Cabau van Kasbergen
:y :y :y :y :y |
Uhh, dat vind ik een lastige vraag, zeker omdat je er maar 5 mag noemen. :p
1. Wim Helsen. 2. Tom Barman. 3. Goran Visnjic. 4. Jonathan Rhys-Meyers. 5. Ewan McGregor. Ofzo. Wat een standaard kutlijstje. |
en ik vraag me af hoeveel ER acteurs er op de lijstjes zullen verschijnen :D
(je mag er wel meer hoor minke, maar 5 klonk wel aardig) 1. Natalie Portman 2. Javier Guzman 3. Mike Ness 4. Shannyn Sossamon 5. Heath Ledger en verder heb ik nog een zwak voor: Julia Stiles, dat meisje dat Claire speelt in Lost, de zanger van Ignite, de zanger van Reel Big Fish en ehmm..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm ja, maar die is zo gehyped! :p
(net als Ewan McGregor overigens, maargoed) Iedereen was zo dol op hem en toen ging hij uit ER en toen wilde niemand meer kijken enzo, maar toen kwam Goran Visnjic en die vond ik veel leuker en nu heb ik alle DVD-boxen vanaf het eerste seizoen en snap ik toch wel wat al die vrouwen in Clooney zagen inderdaad... |
Over Heath Ledger en guzman zou ik ook niet heel moeilijk doen.
Ik heb wel een beroemdheid, die ik beschamend vind om te posten, daarom zeg ik het maar.. valerio is cool |
Citaat:
Goran zie ik niet echt een lekker ding in, maar das makkelijk, dan heb je minder concurrentie :D en PD: Valerio mag dan een randdebiel zijn, hij is op zich niet graflelijk ofzo ;) |
Citaat:
|
Zijn stemwijzer uitslag is ook niet precies de reden waarom ik em zou willen doen. Hij is gewoon cool!
Verder weet ik weinig beroemden, maar als ik weer namen zie die ik ook wil post ik het wel. |
Nee, hij is niet cool. Hij is een klapmongool.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben heel gevoelig, en in gezelschap ben ik altijd de gangmaker. Altijd lachen, lekker gek doen met vrienden.
|
Citaat:
|
Veel plezier met buituhlandes terugsturen naar hun eigu land!
|
Citaat:
|
Aria Giovanni
|
Citaat:
|
Eeeh duidelijk Vincent D'Onofrio (Law & Order detective), de zanger van Rammstein (rrrr) en ook Neil Flynn (de janitor van Scrubs.)
|
Haha, nu gaat Sterrenmeisje ook al voor Wim Helsen. :D (y)
Vond je hem eigenlijk ook nog een goede cabaretier, i.p.v. alleen maar pijpbaar? ;) |
1. De jongere versie van Sean Connory (met stip)
2. De jongere versie van George Clooney 3. Ruben Nikolai (spelfouten voorbehouden) 4. Javier Guzman 5. Leonardo (maar alleen om dat liedje van K3 wat je dan kunt gaan zingen) |
(zonder volgorde)
- Inderdaad Wim Helsen, hoe onorgineel! - Nog onorgineler, ik schaam me er bekans voor: Johnny Depp - Sean Penn - John Cusack - Jim Morrison (*kuck* oude/dode ventjes *kuch*) |
kijk, iemand zijn politieke voorkeur mag dan zuigen maar ducktape doet wonderen, verder zou ik het niet erg vinden om onder michael owen, david boreanaz, dave grohl, josh homme of mark hoppus te belanden, en dit is nog een bescheiden lijstje.
|
Niemand natuurlijk, maar als de situatie anders zou zijn:
Jean Seberg Mia Farrow Jane Fonda Asia Argento Carice van Houten Maar ze moeten wel allemaal een paar jaar jongen worden dan. |
In de 'als-situatie' zou ik Carice ook wel doen, ja.
|
Geen.Ik heb een relatie en dan nog wil ik iemand die intelligent is,geen aandachtshoer en met een baan waar je de maatschappij mee vooruit helpt.
|
Citaat:
|
Ik wil mensen niet neuken, mensen willen mij neuken.
Futurama. (y) |
Citaat:
Bend it like Beckham <3 Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vast niet letterlijk.
|
Citaat:
|
Zapp Brannigan is wel ueber trouwens (y) Champagne? :D
|
Ik geloof dat die strip een parodie was op Apocalypse Now.
|
ik heb niet echt behoefte om met onbekende sterren te neuken.
Ik bedoel, voor mij onbekend irl. |
Citaat:
|
Citaat:
:o(y) |
Citaat:
Gijs Scholten van Aschat dan maar (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19. |