![]() |
[TK] Kleding en schoenen.
Ik heb mijn kledingkast uitgezocht, want ik heb te weinig ruimte en heel hard geld nodig, en heel veel pas ik niet of vind ik niet mooi meer. Ophalen kan evt. in Utrecht. Bied maar!
Rokken. Geruite rok. Maat 38, H&M. Met elastieken brede band. Zwarte rok met witte/grijze opstiksels/figuurtjes en pailletjes aan de voorkant. Maat 36. Shirtjes. Zwart shirtje. Maat S. Lange mouwen, met kant in de hals en knoopjes en half-lang/kort. Wit bloesje met doodshoofden. Maat 38. Eén keer aangehad. Streepjesvest. Maat 36/38. Broeken. http://img.photobucket.com/albums/v2...p/ir-broek.jpg Donkergrijze/zwarte Indian Rose broek. Waist; 30. Length; ongeveer 32 (ingekort). Groene ribbroek. H&M. Met rechte pijpen, maat 38. Schoenen. Ballerina's, zilver en wit. Beide maat 38, één of twee keer gedragen. http://img.photobucket.com/albums/v2...koop/sjaal.jpg Roze sjaal! Uit Spanje bij de Calzedonia. |
Hoeveel zou je voor die rode schoentjes willen hebben?
|
Citaat:
|
ik wil die jurk:bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hee Irene die rok is wel leuk, zou ik die passen denk je? En hoeveel wil je ervoor hebben?
|
Die Allstars zijn tof <3
Woon je toevallig in Utrecht? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wit bloesje met doodshoofden. Maat 38. Eén keer aangehad.
6 euro inclusief?? |
Blauw met witte shirtje van de mango, waar zat je aan te denken?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Allstars!!
Hoeveel vraag je hiervoor of zijn ze al verkocht? |
Het shirtje van de Mango met de grijze bolero, hoeveel wil je ervoor hebben? Ik kan het je vanavond nog overmaken.
|
Zit bij het zwarte frutselshirtje dat bolerogeval aan het shirtje vast?
|
Citaat:
|
Die grijze bolero, hoe lang zijn die mouwen? En hoeveel zou je daar voor willen?
|
Citaat:
|
M'n vraag was ook een beetje onduidelijk.:) Ik bedoelde dat aan het shirtje (zo te zien) een soort bolero vastzit. Het shirtje bestaat toch uit 2 delen? Dus ik vroeg of dat vast zit of dat dat los is.
|
Citaat:
Bedoel je dat? |
Ik vind die witte broek van Mango leuk maar ik zit in Zweden tot maandag en kan vanuit hier niet zoveel.
Hoeveel zou je ervoor willen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is deze al weg? zie hem niet meer staan. |
Citaat:
|
Upje! :o
|
Hoeveel voor het streepjesvest?