![]() |
Op welke celebrity lijk je?
Van onzin gejat. Klik :cool:
Ik lijk blijkbaar op Ashley Olsen en Norma Shearer :confused: |
Ik lijk op Christopher Lambert, maar het is maar een 68% match.
|
|
Hehe ik had 'm gegoogeld ja :D moet je blij mee zijn.
|
Bij elke foto lijk ik weer op heel iemand anders. :s
Maar, met Sandra Bullock ben ik wel het meest tevreden. ;) |
Nou ja, Andie MacDowell en Heather Locklear stonden er ook tussen bij mij :s
|
Even kijken welke match ik krijg met de vlechtjesfoto.
|
Citaat:
|
Ik weet 't niet, maar vroegah vond men mij op Kelly Osbourne lijken. En de vergelijking met Thora Birch in Ghost World heb ik ook wel eens gehoord. Al weeg ik zo'n 25 kilo zwaarder.
|
Haha, mijn ex lijkt op Jason Biggs, dat klopt ook wel een klein beetje. :D
|
Citaat:
|
Haha, bij mijn vriend komt Billy Bob Thornton en Antonio Banderas eruit :D :'( En Madonna en Marilyn Monroe :confused:
|
Oke, even een paar verschillende uitkomsten:
Norah Jones Sarah Michelle Gellar (:eek:) Jessica Alba (:eek:) Katie Holmes Jacqueline Bisset 2x (:confused:) Nou, was ik maar echt zo knap als hun allemaal. :p |
Sarah Michelle Gellar is niet knap. Het is een smerige anorexiahoer.
|
blijkbaar het meeste op Jaqueline Kennedy :D
en Leonardo DiCaprio, scarlett Johansson en Tobey Maguire komen ook nog in het lijstje voor.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
78% Ali Landry
http://access.nscpcdn.com/gallery/i/...ry/lead135.jpg Ali Germaine Landry (born July 21, 1973) is a former Miss USA (1996), model and actress. She is recognized as the Doritos Girl from her popular 1998 Super Bowl commercial. In 1998, she was named by People magazine as one of 50 most beautiful people in the world. verder staan er onder andere Chelsea Clinton, Sarah Michelle Gellar en Emma Watson tusesn. De rest ken ik niet. |
Citaat:
Dan hoop ik maar dat ik op haar lijk in haar goede jaren. |
Maar eigenlijk klopt er weinig van, want ik deed er net een plaatje in van Britney Spears, en toen kwam er heel iemand anders uit.
edit: oh, bij Johnny Depp doet hij het wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh die had ik al eens gedaan. Maar even doen met een nieuwere foto, ook al let ie alleen maar op de hoek ofzo.
Okeee: Maggie Cheung. En nog allemaal andere aziatische mensen. :confused: |
Sarah Michelle Gellar (78%)
Mandy Moore (74%) :confused: En bij een andere heel onduidelijke foto lijk ik op een man: prince William of Wales. Whahaha. :D Stom programma. |
whahahaha, ik krijg achtereenvolgens jessica alba, barry white en marlene dietrich!!
wat een kutsite, hij kijkt meer naar de positie van je hoofd en je haar dan naar de rest :( |
90% William Moseley (?)
80% Kelly Hu 78% Rene Russo. Oh en met 2 verschillende foto's leek ik ook op Ashton Kutcher. :| |
whahaa 61% Winston Churchill. No way
|
Mijn broer lijkt trouwens heel veel op Captain Beefheart.
|
|
Omfg en op een andere foto is 't Nicole Richie...
:( |
Ivon Jin Kim ofzo
Grace Kelly Katheine Hepburn |
Hahahaha
72% sharon stone. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nikki Cox, Julliette Binoche en Scarlett Johanssen. Yeah right :rolleyes:
Een vriendin van mij werd trouwens aan Dakota Fanning gekoppeld :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kwam op een foto overeen met een man. :| (Yuri Gagarin) |
ik kwam voor 90 procent overeen met een man. :( En ook met een Japanse! En ik ben geen van beide!
|
omg, ik lijk volgens dit ding 70% op Halle Berry. Nou eh, bedankt. :D
De meest kloppende is nog Janeane Garofolo met 67% En met een andere foto leek ik 80% op Claudia Schiffer en 78% op Isabella Rossalini. Nou, kan slechter. |
Citaat:
|
Goran Visnjic :D (n)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |