![]() |
[TK] Een hoop boeken
De volgende boeken bied ik te koop aan.
De prijzen zijn exclusief verzendkosten. Mocht je intresse in een boek hebben dan kan je in dit topic reageren, maar je mag me ook pmen. Dean Koontz – Geheugenfout €5,00 Dean Koontz – Verlossing €6,00 J.K. Rowling - Harry Potter and the Deathly Hallows (children edition, hard cover) €7,50 John Grisham - Advocaat van de duivel €5,00 John Grisham - In het geding €5,00 Michael Crichton - Jurassic Park €2,00 Peter Straub en Stephen King – De talisman €5,00 Peter Straus – Duistere visioenen €5,00 Randall Wallace - Pearl Harbor €2,00 Sabine van den Eynden & M. Ciggaar – Het boek van Finette €3,00 Stephen King - Bezeten Stad €3,00 Stephen King – De groene mijl (pocket) €2,00 Stephen King – De vervloeking (pocket) €2,00 Stephen King - Het €5,00 Stephen King – Ogen van de draak (pocket) €2,00 Stephen King – Rosie (pocket) €2,00 Stephen King – Schemerwereld (pocket) €2,00 Stephen King - Tweeduister €5,00 Stephen King - Tweeduister (harde kaft zonder omslag) €5,00 Stephen King – Werk in uitvoering (pocket) €2,00 Van der Meijden & de Boer – Wilskracht €2,00 |
Susanna Kaysen - Girl Interrupted €3,50
Past ie door de brievenbus? Dan wil ik 'm wel. :) |
Sabje je hebt pm.
|
Stephen King - Bezeten Stad €3,00
Stephen King - Tweeduister €5,00 Om welke kaft gaat het? |
Flowtje je hebt pm.
|
Boek ontvangen in goede staat, bedankt. :)
|
Up.
Boeken toegevoegd. |
Nog maar een keertje up.
Heb nog steeds boeken staan, iemand intresse? |
Stephen King – De groene mijl (pocket) €2,00
Stephen King - Het €5,00 heb je deze twee nog? |
Ja hoor, heb ze nog.
Wil je nog weten welke kaften het zijn? |
nee, dat maakt me niet zoveel uit haha
|
Tonsillitis je hebt pm.