![]() |
konijn leek dood
Vanochtend ging ik naar mijn konijntje, naar zijn hok.
Zie ik hem daar liggen...ik dacht echt dat hij dood was. Maar toen ik dichterbij kwam, zag ik zijn buikje op en neer gaan. En toen sprong hij plots weer op en was gewoon levendig. Hij sliep dus gewoon. Maar het was echt zo'n maf gezicht. Ik heb vaker konijnen gehad, maar geen 1 die er zo bij lag. Ja, toen ze dood waren en stijf. Vorige konijnen lagen wel eens lang uit, maar op een hele andere manier. Ik vind het maar raar! Maar hij zal het wel lekker vinden, anders doe je dat niet. Ik slaap ook liever op mijn zij. (y) Iemand ook zo'n konijn? of gehad? Het is gewoon maf, omdat normaal gesproken een konijn niet zo ligt. |
maar hoe lag hij nou.
|
Ik begrijp dat hij languit op z'n zij lag. Deden onze konijnen ook weleens, dus zo vreemd is het niet denk ik.
|
Het konijn van mijn zusje doet dat ook. Toen hij bij mij logeerde, omdat mijn zusje op vakantie was, en dat voor het eerst deed schrok ik ook enorm. :o De tweede en derde keer ook trouwens. ;)
Meestal sprong ie ervoor ook nog een centimeter of tien de lucht in en liet zich dan gewoon op z'n zij vallen...ook daar schrok ik de eerste paar keer erg van (dacht dat het konijn extreem schrok van onze katten en dat zijn hartje het begaf oid). Rare beesten, die konijnen. ;) |
Citaat:
|
Yup, doet ons huiskonijn ook.
En yup, ik schrok ook wel even, toen ik 'm voor het eerst zo zag liggen. Klerebeest :) |
Mijn vorige konijntje lag inderdaad ook altijd op zn zij en languit. Het grappige was ook dat hij zich altijd spontaan liet vallen. Dan stond ie uitgerekt en dan hoorde je een plof en dan liet ie zich vallen om vervolgens lekker op zn zij weg te dromen :p Maf beest.
|
Haha, grappig!
Dan weet ik in ieder geval dat dit konijn niet héél gek is! ;) Volgens mij genieten ze er echt van, gewoon lekker een dutje doen :) Maar het blijft idd schrikken! |
Ook onze konijnen deden dat altijd. En het liefst dan in de buurt van een plant, zodat je nog lekker liggend kunt knabbelen aan die blaadjes :D.
Vanaf een maand voordat mijn konijn gestorven is, legde hij ook nog zijn kop met de zijkant op de grond. Dat vond ik wel een eng gezicht, maar ook toen is hij iedere keer weer opgestaan. Hij is ook niet in die houding doodgegaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |