![]() |
Ik val op oudere vrouwen. Wat nu?
Also, Ik heb me hier dus speciaal voor ingeschreven omdat ik het dus ergens kwijt moest. Weet trouwens niet of dit de goeie topic is
(en dat doe ik hier omdat mijn vrienden me een watje vinden als ik zo zou lullen en mijn vriendinnen mij smerig en dat is dus allemaal NIET de bedoeling) Ik ben inmiddels bijna 20 en heb nog nooit een relatie gehad. Zover niks raars want nooit een gebrek aan vrouwelijke aandacht(hier komt dan het arrogante gedeelte): ik zie er goed uit, goeie vrienden, kom uit een goeie omgeving en best een vlotte babbel. Maar nog nooit een relatie dus. Wel een historie van vrouwen gebruiken, one night stands en dan nu de nieuwst rage: Oudere vrouwen. Ik date sinds kort een vrouw van 33, eigenlijk alleen omdat ze hot is want ik voel er verder weinig voor maar het is me inmiddels al paar x overkomen. Op 1 of andere manier doen oudere vrouwen me meer als meisjes van mijn leeftijd. Mijn vrienden kijken me enigzins scheef aan en meisjes in me omgeen vinden me een pervers figuur. Iig hebben jullie meningen of tips? Niet meer doen? Rustiger aan gaan doen? Is het smerig? zoveel vragen, zoveel vragen:confused: |
Nou, als jij het leuk vindt om oudere vrouwen te neuken, prima toch.
|
ohja kudt, eigenlijk niet mannelijk om er over te bitchen he.. zal wel te weinig bier ophebben.
Nee sorry kan niks met die reactie |
Is toch zo wat hij zegt?
Als jij het fijn vind, boeie, lekker blijven doen. |
Als je nou zou zeggen 'ik val enkel en alleen op 75- plussers, dan zou ik er vraagtekens bij gaan zetten, maar wat maakt het in godsnaam uit dat je op vrouwen valt die zo'n 10 a 15 jaar ouder zijn dan jij? Big deal.
Ik zou niet weten wat daar smerig of pervers aan is. |
:D
|
Nou ja, tis altijd nog beter dan dat je achter meisjes van 12 t/m 14 aan zou zitten vind ik. Je gebruikt vrouwen zeg je, dus dat is wat minder. Maar als je dat dan toch doet, neem dan inderdaad een wat oudere vrouw die een beetje levenservaring heeft en weet waar ze mee bezig is, je hebt genoeg jongens die de jonge meisjes eruit pikken en ze aansporen vanalles te doen en hun hoofd helemaal op hol brengen. Dat vind ik veel triester.
En verder lijk je er een beetje mee te zitten dat je nog nooit echt gevoelens voor een meisje hebt gehad en een relatie hebt gehad, of niet? |
Citaat:
|
Citaat:
Nou grijp je kans :P |
Citaat:
Dus als je daar op valt, gewoon doen, raad je alleen aan 't stil te houden. Ik zou vrienden van me ook vreemd aankijken als ze een relatie aangaan met een vrouw die 13 jaar ouder is :) |
(y) good for you! Een oudere vrouw hoeft niet per se onaantrekkelijker te zijn dan een jongen vrouw. Soms is levenservaring en zelfkennis/vertrouwen een erge turn on.
Ik denk alleen niet dat er een relatie in zit. Vrouwen van 30 en ouder zijn meestal op kinderen gefocussed en jij niet. Wil je een relatie met een oudere vrouw, dan moet je er een treffen die geen kinderen wil. succes |
Citaat:
Maar jullie zeggen, gewoon doen..maar keep it on the low? oh en ik had niks in mijn hoofd gehaald qua relaties met oudere vrouwen, sommige zijn inderdaad met kinderen bezig en daar heb ik nou nét ff geen zin in. Ik had het er meer over dat uberhaupt een relatie niet lukt en al helemaal niet met leeftijdsgenoten terwijl ik het stiekem toch wel zou willen |
Waarom zou een relatie niet lukken met een leefijdsgenoot?
Je bent bijna 19, vet jong dus. Geen wonder dat je nog niet goed weet wat je wil en waar je op valt. Als je nu met iemand van 33 wil seksen, ga je gang. |
niet druk over maken, komt wel goed. En ik wed dat als jij met een lekker ding van boven de 30 aan komt zetten, je vrienden alleen maar jaloers zouden zijn.
Probeer het wat uit zou ik zeggen :). |
ach, zo gaat alles rond heh, mannen van 40 gaan met vrouwen van 20 en zolang er ook een aantal zijn die andersom werken blijft het in evenwicht (y)
|
20 en 33 valt best mee.
|
Ik val tegenwoordig ook op jongere jongens :s Ik had daar liever nog wat ff mee gewacht, 30 en 25 gaat, 25 en 20 niet :o
|
Joh, deze periode zal ook wel tijdelijk blijken te zijn. Maak er niet zo'n punt van. Over twintig jaar ben je getrouwd met kindjes en dan zul je blij zijn dat je nu al je neigingen hebt kunnen uitleven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Who cares als jullie elkaar leuk vinden?
|
ik val ook op oudere mannen (28-30 soms nog ouder) maar ik zie het niet echt als een probleem.zowiezo moeten mensen (in het algemeen) kappen met zoveel over relaties na te denken en wat hoort/niethoort.
|
Citaat:
|
Jantje Smit had ook met Ellemieke Vermolen, dus wat is je punt?
|
Helaas heeft Jantje een hoop poen en de ts niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ge·ron·to·fiel1 (de ~ (m.), ~en)
1 iem. met een seksuele voorkeur voor bejaarden ge·ron·to·fiel2 (bn.) 1 voorkeur hebbend voor geslachtelijke liefde met bejaarden |
maatje van mijn vriend valt ook op oudere vrouwen. Iedereen weet t. Soms wordt er wel es n grapje over gemaakt, maar hij lacht zelf het hardste. Tis redelijk normaal tegenwoordig hoor. De taboe erop wordt steeds minder.
|
Citaat:
|
"Ik val op oudere vrouwen. Wat nu?"
Eerste reactie: Nu zoek je een oudere vrouw om mee te daten. |
Citaat:
- denkt vaak aan kinderen en huisje, boompje, beestje Man 20: - denkt vaak aan lol trappen met vrienden, uitgaan, flirten.. en soms aan z'n vriendin als hij geil is *O* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wtf ben ik dan aan het doen? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maarja als je als man toch geen kinderen wilt, dan kan de meid van 25 denken aan kinderen zoveel ze wilt, je zorgt er toch wel voor dat dat niet gebeurt. of je moet natuurlijk een kind/kinderen willen, k zou alleen niet weten waarom. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoop dat als ik 35 ben 19 jarige vrouwen met me willen sexen(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Met de 'meeste vrouwen van 25' bedoel ik dan ook de gemiddelde vrouw en geen eeuwige studente die een hele carriere ambieert. Dat zijn er namelijk bijzonder weinig als je kijkt naar alle vrouwen in NL. En tsja, eerlijk gezegd hoeft dat van mij ook helemaal niet :) Als mijn vriendin 28 is, ben ik 32 en tot die tijd wil ik wel samen een huis kopen, trouwen, kinderen, etc. PS: Zelfs op dit scholieren forum zitten jonge vrouwen die kinderen willen! :p |
Citaat:
|
Citaat:
*doet braaf* Heb wel een huisje en een boompje, nog geen beestje :p |
ik val op oudere mannen, niks mis mee toch?
ben momenteel smoorverliefd op een collega (die mij totaal niet mag overigens :() die is al dik in de 40.... doe je niks aan, gebeurt gewoon! |
Hoi reigert,
Ik reageer eventjes omdat jij nu niet de enige meer bent op deze forum met het probleem ik heb namelijk hetzelfde probleem als jij alleen heb ik dus wel een relatie gehad met een oudere vrouw zij is helaas overleden, en dat is heel moeilijk voor me geweest ebn ik begrijp donders goed hoe jij je voelt en laat de rest maar lullen want die hebben geen grijntje respect voor anderen! groet Eurostar |
Dat doe je goed zo, na 3 jaar iemand een hart onder de riem proberen te steken...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27. |