![]() |
Kwetsende headers
Ik vind de headers(plaatjes) die gebruikt worden op de voorpagina van het scholieren.com zeer kwetsend. Op het plaatje zie je 'poppetjes' afgebeeld die forummers moeten voorstellen. Echter hebben deze poppetjes een zeer grote bek en lijken te schreeuwen. Ik als forummer kan me daar absoluut niet meer identificeren, het is zelfs respectloos om ons zo af te beelden! Het gaat om deze header:
http://forum.scholieren.com/images/misc/header.gif Ik hoop dat er wat aan gedaan wordt. |
Het is een forum, daar hoort te worden gediscussieerd, en dat doen die poppetjes duidelijk ook. Stel je dus niet aan :p
|
Ja maar er discusseren MENSEN op dit forum! Geen wezens met grote bekken! Ik pleit voor meer realistische headers zoals deze:http://www.worth1000.com/entries/327...7060YEGD_w.jpg
http://www.worth1000.com/entries/327...7060YEGD_w.jpg |
Forumer.
|
Ik zat ook net naar die banner te kijken en bedacht me dat het A) eigenlijk best grappig is en B) in sommige gevallen ook echt passend is :D
|
Ik zal het voorleggen aan de ontwerpers.
|
Dit is inderdaad een dringende crisis die terstond een oplossing vereist.
|
..........................................________
....................................,.-‘”...................``~., .............................,.-”...................................“-., .........................,/...............................................”:, .....................,/......................................................\, .................../...........................................................,} ................./......................................................,:`^`..} .............../...................................................,:”........./ ............../.....__.........................................:`.........../ ............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../ .........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/ ..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....} ...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../ ...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../ ............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-” ............/.`~,......`-...............................\....../\ .............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__ ,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-, .....`=~-,_\_......`\,.................................\ ...................`=~-,,.\,...............................\ ................................`:,,...........................`\..... .........__ .....................................`=-,...................,%`>--==`` ........................................_\..........._,-%.......`\. |
:D
lol@topic (y) |
Citaat:
|
*snel posten voordat ze erachter komen dat dit een nutteloos topic is en hem dichtgooien*
|
Citaat:
|
Ik heb hier gepost.
|
Citaat:
|
kan niet, nutteloos topic
dus slotje? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Awh, wat ben je toch een held. Ik steun je in deze kwestie!
|
Het zijn mascottes mensen! Of voelen jullie je ook beledigd door Ronald McDonald? Toegegeven, hij ziet er angstaanjagend uit met dat bloedrode haar en lijkbleke gezicht, maar hij doet óók de Ronald McDonald kinderhuizen, daar hoor je weer niemand over.
|
Citaat:
|
Slap aftreksel van mijn Lichaam & Ziel-topic.
|
Citaat:
|
Laten we dit maar sluiten, in afwachting van de nieuwe headers ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36. |