Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   hoe moet ik met hem in contact komen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1640128)

X-T-X 30-10-2007 14:59

hoe moet ik met hem in contact komen

nou kijk.. ik vind een jongen echt heel erg leuk.

toen ik 14 was had ik hem voor het eerst gezien bij mij in de buurt.. en ik vond hem toen al echt helemaal geweldig. maar ik durfde nooit echt contact met hem te zoeken.
Ik zag hem steeds minder en ik kreeg toen een vriendje waar ik 2 jaar mee ging.
Dus ik was hem eigelijk alweer vergeten

Maar opeens 5 maanden geleden zag ik toen die jongen weer na 3 jaar.. hij werkt bij de albert heijn bij mij om de hoek en omdat ik inmiddels op mezelf woon doe ik ook altijd zelf boodschappen bij die albert heijn.. ik zie hem dus regelmatig.. soms ga ik juist expres daar sigaretten halen in plaats van de winkel beneden mijn huis.

Op 1 of andere manier heb ik wel het idee dat ie me nog herkent..
We hebben ook oogcontact maar ik weet niet op welke manier.. denkt hij op de manier van leuk meisje of van ik herken haar erges van .. of naja in iedergeval ik weet het dus niet... Ik weet wel dat ik nergens anders meer aan kan denken.
Ik weet ook niet hoe ik contact met hem kan krijgen..

Wie kan mij helpen of adviseren:confused: ??

x-spekkie-x 30-10-2007 15:00

Maak een praatje :)
Ken ik jou niet ergens van? :D

Tiño 30-10-2007 15:07

zoek em op op hyves:D
of doe het ouderwets met een vlotte babbel

X-T-X 30-10-2007 15:30

opzoeken op hyves heb ik al geprobeerd:rolleyes:
enn waarvan zou ik je moeten kennen? x-spekkie-x?
maar een gesprek beginnen durf ik gewoonn niet

x-spekkie-x 30-10-2007 15:38

Citaat:

X-T-X schreef: (Bericht 26288456)
enn waarvan zou ik je moeten kennen? x-spekkie-x?

:D

Mij niet, die jongen! ;)

X-T-X 30-10-2007 15:47

hahaha okaj sorry beetje blond ofzo:p
ja mja dat is echt raar want we hebben elkaar nu al zovaak gezien en dan kom ik ineens na 5 maanden .. hey ken ik jou niet ergens van.. dat vind ik een beetje suf overkomen

Kazet Nagorra 30-10-2007 20:18

Citaat:

X-T-X schreef: (Bericht 26288566)
ja mja dat is echt raar want we hebben elkaar nu al zovaak gezien en dan kom ik ineens na 5 maanden .. hey ken ik jou niet ergens van.. dat vind ik een beetje suf overkomen

Als je een beetje neukbaar bent interesseert het hem geen drol of je 'suf' overkomt.

tuttebel 31-10-2007 12:37

'ken ik jou niet van vroeger van de buurt? dat vraag ik me nu elke keer af als ik bij je kassa sta'

een praatje beginnen!
of over een aanbieding in ah, over een verbouwing in jullie wijk, de nieuwe burgemeester, etc etc

waves 06-11-2007 13:56

vraag hem waar de chocolade ligt? Of ingrediënten voor t eten en of ie mee wil helpen opeten :p.

Magican 06-11-2007 14:17

Stuur hem naaktfotos van jezelf

N00dles 06-11-2007 14:21

Citaat:

X-T-X schreef: (Bericht 26288566)

'Hee, na 5 maanden mag je heus wel eens tegen me zeggen dat je me nog herkent van vroeger.'

Armoed 06-11-2007 14:45

Citaat:

'ken ik jou niet van vroeger van de buurt? dat vraag ik me nu elke keer af als ik bij je kassa sta'

een praatje beginnen!
of over een aanbieding in ah, over een verbouwing in jullie wijk, de nieuwe burgemeester, etc etc
Dit (vooral omdat het op 13:37 gepost is, envy..).

=zwart wit= 06-11-2007 15:55

Citaat:

Kazet Nagorra schreef: (Bericht 26290797)
Als je een beetje neukbaar bent interesseert het hem geen drol of je 'suf' overkomt.

Citaat:

Magican schreef: (Bericht 26336138)
Stuur hem naaktfotos van jezelf

ga eens een andere obsessie zoeken jullie.

Magican 06-11-2007 17:29

Citaat:

=zwart wit= schreef: (Bericht 26336836)

Noem jij eens een effectievere manier voor een meisje om met een jongen in contact te komen.

Kazet Nagorra 06-11-2007 17:41

Citaat:

=zwart wit= schreef: (Bericht 26336836)

Hoezo? Zo zitten mannen nu eenmaal in elkaar, of dat nu in je kleine wereldje past of niet.

Al Murphy 07-11-2007 21:37

Truitje met diepe décolleté aandoen als je nog eens gaat. En een half uur nadien ga je nog eens naar de winkel. En een half uur later nog eens. Wedden dat hij dan vanzelf tegen je begint te praten? Hoef je alleen nog maar schattig te kijken en het komt vanzelf in orde.

Kitten 08-11-2007 07:22

Je kan in ieder geval vragen hoe het tegenwoordig met em gaat. Das heel onschuldig en waarschijnlijk hoor je dan ook gelijk of ie vriend(in) etc heeft.

Muchacha 08-11-2007 08:56

Citaat:

tuttebel schreef: (Bericht 26295391)

een praatje beginnen!

Dat zou ik ook doen! En dan elke keer een praatje slaan, als het klikt, dan lukt dat wel. En dan kan je eens voorstellen om af te spreken ofzo, blijft het bij dat ene praatje en toont hij verder geen interesse, dan weet je t ook ineens.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23.