![]() |
[TK] PC Compleet
Bij deze zet ik mijn pc te koop.
P4 2.6 Ghz 1Gb DDR400 2x40Gb hard schijf (maxtor) Soundblaster live! 5.1 geluidskaart Geforce 5900XT 128MB ( Club3D ) 1 x DVD-rom (type en merk komt nog) 1 x DVD-brander (type en merk komt nog) Toetsenbord + MX1000 Revolution draadloze muis + steelpad 4D muismat Monitor 17" CRT (oud beestje maar doet het nog goed) De pc was een Dell Dimension 4600, die ik naar eigen smaak wat opgeleukt heb. Er zitten alle Cd's en handleidingen bij incl. windows xp home (oem) enz enz De pc word compleet opgeschoond en gebruiksklaar opgeleverd. Vraagprijs: 250 euro Relyt Pm of laat reactie hier achter |
doe je die steelpad ook los weg?
|
eventueel, kzou zeggen doe een bod;)
|
is ie nog heel en zit alles er nog bij? en wat wil je ervoor hebben want ik ben erg slecht in bieden :p
|
hmmz is klein hoekje verschrompeld >>>brandede peuk tegenaan gelegen xD
tis alleen maar een muismat dus wat bedoel je " met alles erbij'? |
dr hoort zon matje onder en evt tapestukjes erbij voor onder je muis te plakken maar t kan dat je die al gebruikt hebt ;)
|
uiteraard dat matje zit erbij anders kun je net zo goed ermee frisbeeen :P
maar die glijdingetjes zitten er niet bij... de mat is zeker 2 jaar oud dus die zijn op... maar aan welk bedrag zat je te denken? |
hmm nee sorry laat maar ik ga wel een corepad kopen :)
|
Die tape heb je echt niet nodig, slijt je sowieso doorheen na een weekje ofzo. En steelpad 4d ftw, > corepad :cool:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:25. |