![]() |
Toffe promo-actie
Kreeg n mail over n promo-actie van de band Rooney (hebben nu n 'hitje' met When Did Your Heart Go Missing: http://nl.youtube.com/watch?v=0qoL-9jGaZc).
Citaat:
|
Ze zien er zo rock n roll uit, die kunnen vast wel spelen na een dagje bier drinken. :rolleyes:
KK op. |
Vreemde definities van 'tof' circuleren hier.
|
Citaat:
|
zeker mede mogelijk gemaakt door radio 538 ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ah, de klassieke beginnersfout: nooit bandjes op Muziek posten die mainstream muziek maken in plaats van tr00 neo-industrieel-post-punk-new-hardcore-
electro-trash. |
Ik merk het ja. De volgende keer zal ik weer posten over een totaal-geen-mainstream-maar-7331-underground-hippe-muziekmakend-bandje hoor.
Beetje jammerlijk dit zo... |
Citaat:
|
Moet je nagaan hoe erg ik thuis ben in die taal. :p
|
--> onzin plz.
|
:') :') :')
|
rooney?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik merk t....
|
jandevries hang jezelf op ofzo.
|
Dat heeft niks met te maken met wat voor band het is. Volgestickerde lantaarnpalen en nog meer flyeruitdelers in de stad daar zit nu eenmaal niet iedereen op te wachten. Sowieso heb ik nog nooit de behoefte gevoeld om muziek van een band die op een lantaarnpaal gekalkt staat te gaan luisteren, dat werkt bij de meesten volgens mij eerder averechts.
|
TS maakt die grappen hard.
|
Is Rooney niet ooit geplugd in zo'n tienerserie op net5? Zo'n dinsdagavond vrouwenserie ofzo?
Anyway, lame topic met lame opmerkingen en lame grappen. Stickertjes plakken is suf en zoals broeder zegt, werkt eerder averechts. De kroeg in met zo'n band, yippiekayee motherfucker, psyched tot op het bot... Tering, kuttopic. |
tof? dit is standaard guerillamarketing.
|
Haha!
|
dit is gewoon een verkapte streetteam actie maar wel leuk voor die band en voor jou zolang je niet doodgeknuppelt wordt door de politie die vindt dat jij niet mag plakken ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is een Sinterklaarintocht?
|
Citaat:
|
sterke grap reverend(y).
|
zelfs de zeventiende keer dat je hem gebruikt (y)
|
In totaal maximaal 4x, maar ik blijf hem gebruiken omdat jullie hem zo grappig vinden (y)
|
Citaat:
|
hahahahahaha :D
|
Citaat:
....................................,.-...................``~., .............................,.-...................................-., .........................,/...............................................:, .....................,/......................................................\, .................../...........................................................,} ................./......................................................,:`^`..} .............../...................................................,:........./ ............../.....__.........................................:`.........../ ............./__.(.....~-,_..............................,:`........../ .........../(_....~,_........~,_....................,:`........_/ ..........{.._$;_......=,_.......-,_.......,.-~-,},.~;/....} ...........((.....*~_.......=-._......;,,./`..../............../ ...,,,___.\`~,......~.,....................`.....}............../ ............(....`=-,,.......`........................(......;_,,- ............/.`~,......`-...............................\....../\ .............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__ ,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-, .....`=~-,_\_......`\,.................................\ ...................`=~-,,.\,...............................\ ................................`:,,...........................`\..... .........__ .....................................`=-,...................,%`>--==`` ........................................_\..........._,-%.......`\. |
waarom nou dat arme katje er weer bij halen?
|
Hey Ali!
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21. |