![]() |
klonen
hallo allemaal
wij zijn bezig met een onderzoek over klonen. wij hebben hiervoor een paar vraagjes: 1. op welke partij stem je? 2. weet je wat reproductief klonen en therapeutisch klonen is? zo nee, therapeutisch klonen is voor medische redenen en dan maak je gebruik van de stamcellen om iemand beter te maken. reproductief klonen is gewoon een mens of dier namaken. 3. ben je voor of tegen therapeutisch klonen? 4. ben je voor of tegen reproductief klonen? alvast bedankt! |
Een internetforum is niet de gewezen plaats om het verband tussen politieke overtuiging en voor/tegenstander van klonen te onderzoeken.
|
1. D66
2. ja 3. voor 4. tegen |
nogmaals: gewoon een mens namaken zeggen ze :D
1-- 2 ja 3 tegen 4 tegen |
eenmaal een bouwpakketje mens alstublieft ;)
1. VVD 2. Ja 3. Voor 4. Tegen |
1. SP
2. Ja 3. Voor 4. Voor |
1. GL
2. Ja 3. Voor 4. Tegen |
1. SP
2. Nee, ik wist het niet 3. Voor 4. Tegen, het zou wel eens slechte gevolgen kunnen hebben. |
Je mag niet stemmen, Rubykuby.
|
Ik ben van plan om er later op te stemmen :)
pekker luh! |
1. Weet ik nog niet... (waarschijnlijk ergens in het hoekje van Rita)
2. Ja (helaas), door ANW 3. Voor 4. Tegen (don't fuck with Mother Nature) @Rubykuby: Communist! Volgens mij wordt je nog teveel beïnvloed door je ouders... :p |
1. ik denk VVD maar ik ben er nog niet helemaal uit
2. ja 3. voor 4. tegen |
Citaat:
Maar goed: 1. VVD 2. Ja 3. Voor 4. Tegen |
1. SP
2. ja 3. voor 4. tegen |
Citaat:
|
Citaat:
|
1. SP/GL
2. Ja 3. Voor! 4. Tegen! |
Citaat:
2. nee (maar ik kon het afleiden van de namen) 3. voor (waarom niet?) 4. tegen (omdat de maatschappij er nog niet klaar voor is, anders zou ik wel voor zijn) |
1. Ik zweef altijd
2. ja 3. voor 4. tegen |
1) SP
2) Ja 3) Voor! 4) Nu nog tegen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03. |