![]() |
de nationale bijbeltest
hij moet er toch ieder jaar weer komen.
Citaat:
|
Ik heb alleen het laatste stuk gezien, maar dat was ook wel weer een voldoende dosis Bert van Leeuwen voor het komende kwartaal. Die vrouw vond ik ook maar een slechte presentatrice eigenlijk.
Sowieso vreemd dat de gelovigen nog zo laag scoorden. Als ik m'n leven zou richten naar zo'n boek en alle wezens die daarin gepresenteerd worden, dan zou ik me toch wel verzekeren dat ik dat hele ding van buiten zou kennen. |
Citaat:
|
Ik interesseer me wel voor religie. Maar ik hang zelf niets (meer) aan. Desondanks keek ik eventjes. Ik vond de quiz vooral kinderachtig en flauw. Er waren veel waren waarbij je gewoon je logica kon gebruiken als je maar een béétje verstand hebt over het christendom.
Mijn ervaring: kansloze quiz. Ik hield mijn score niet echt bij, maar ik had er wel veel goed. |
Beetje flauwe quiz ja. Maf dat bijvoorbeeld het afhakken en terugzetten van Malchus' oor als humor wordt gezien.
Mijn score: 28/42 |
Citaat:
|
34 van de 42
én die vraag van het lachen in de bijbel was stom. Het volgens hen goede antwoord was: lachen is gezond, dat staat in spreuken, maar een ander goed antwoord was, lachen is een geschenk uit de hemel, dat staat in prediker, en die had ik ingevuld, maar toen was het fout :S. Maar sowieso zijn het slechte vragen, en hebben ze ook weinig met bijbelkennis te maken, maar vooral met logisch nadenken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41. |