![]() |
Nieuwe nummers Ambacht
Vers uit de studio,
nog niet compleet gemixt, laat staan gemasterd. Het idee is te beluisteren op onze space: www.myspace.com/ambachtonline Binnenkort ook op de website: www.ambachtonline.nl |
Hehe, wonderbaarlijk
|
hey wat geweldig! Ik vind het helemaal te gek! Hebben jullie optredens gepland staan waar ik eens kan kijken?
|
Ik dig 't hard maar ik heb nergens verstand van. :y
|
Citaat:
4 januari in Breda 6 en of 7 december (onder voorbehoud) als voorprogramma van 'de Dijk' in Oosterpoort Groningen (te gek natuurlijk!) 31 januari Speakers in Delft |
Wat krijg ik toch altijd een muffe smaak in mijn mond van die oubollige bandnaam:).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan het kloppen dat ik van jullie een mail kreeg? Zomaar? Met een link en iets over een optreden ofzo?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ok, dit klinkt best aardig hoor maar die zanger doet wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg z'n best om op Huub van der Lubbe te lijken qua stem. Is bijna eng hoe dicht ie er af en toe bij komt. En da's dus niet positief want het leidt verschrikkelijk af.
|
Citaat:
Wellicht heb je ook gehoord dat 'herinnering' en 'Laatste zin' gezongen zijn door een 2e zanger. Thx voor je kritiek/luisterbeurt though(y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24. |