![]() |
The Dillinger Escape Plan - Ire Works
Omdat er nog geen topic was en hij op internet rondzweeft.
Sodeju wat een plaat o_O. Verder in de lijn van miss machine, maar minder "makkelijk" bij gebrek aan een beter woord. Ondanks de slechte kwaliteit van de rip trek ik deze cd belachelijk goed. *gaat verder met luisteren* |
hm ben benieuwd... maar wacht wel tot de release, betere kwaliteit.
|
ik heb m 1 keer gehoord en verder de al bekende nummers, mijn eerste indruk was juist dat het wel een makkelijkere plaat is geworden.
|
hm... dat is niet persé positief denk ik.
|
Ik heb DEP écht geprobeerd te luisteren, maar ik blijf tot de conclusie komen dat het puberale takkeherrie is :/
|
ach ja, your loss.
|
totally
|
als de kwaliteit zo slecht is wacht ik wel
|
t is idd een brakke rip, zelfs de tracks op myspace (ze streamen nu het hele album daaro) klinken nog beter. Voor de rest klinkt t allemaal wel weer duchtig.
|
Allemaal heel knap maar't is minder vet om te luisteren dan dat het technisch is. Als iemand snapt wat ik bedoel. Beetje vaag uitgelegd.
|
Ik ben enorm onder de indruk van de plaat. Vind hem wel wat makkelijker wegluisteren als Missmachine. Ik dacht dat Pennie nooit te vervangen zou zijn, maar die nummer drummer did a fucking good job!
|
jep, alhoewel ik zelf wel vind dat er niet echt 'nieuwe paden worden begaan'.
|
hè maar ze zouden eigenlijk 12 november in de effenaar staan, is daar al een nieuwe datum voor?
|
volgens mij niet.
|
beetje een pussy, zelfs de zanger van de kaiser chiefs speelde met een gebroken been
|
eerste mooie cd hoes van die gasten trouwens:o
Maar nee, niet veel nieuws onder de zon. Heb CI al een tijdje niet geluisterd, maar dat heeft voor mijn gevoel toch iets dat die laatste 2 niet hebben:( Puike plaat, daar niet van:p |
Leuke plaat. Jammer van de (download) kwaliteit. Dus ff wachten op goede seed ofzo. Maar ik vind het wel weer lekker.
|
en er is een degelijke leak. zal vandaag of morgen wel overal te vinden zijn. teh internetz ftw
|
kijk dan klinkt t tenminste ergens naar. (y)
|
Citaat:
|
zeker gave plaat, maar ik vind m niet zo indrukwekkend als Miss Machine toendertijd.
|
wat carnie zegt
|
heb 'm nu (dankzij carn), wel tof maar niet hun beste
|
Citaat:
|
|
Ik ben erachter: Ik vind de nummers los beter dan hun andere dingen, maar Miss Machine is als geheel gewoon sterker.
|
Ik weet niet of dit al bekend is: Dillinger Escape Plan samen met Poison the Well 27 feb in de Melkweg
|
Toch weer een paar vernieuwende dingen. Op dit moment spreekt vooral Milk Lizard me aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
26 februari in de effenaar zie ik |
ptw, boo.
|
Citaat:
|
was een aantal jaren geleden ook, ptw en dillinger. ik vind het wel tof die combi(y)
|
Was toen erg tof ja, ik probeer er dit keer ook bij te zijn. Helaas beetje afhankelijk van nieuwe baan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |