![]() |
Legerkleding
Hallo, wat vinden jullie van legerkleding?
|
Hallo, lelijk.
|
functioneel en niet lelijk. camoprints ben ik geen fan van, maar effen groen vind ik wel de bom diggie. en kisten zijn eigenlijk nooit fout behalve bij neonazi's. ach ik en m'n vader zijn wel legerdumpgrootverbruikers.
|
effen groen is goed te doen.
camouflage is een blammage. |
Voor jassen en tassen vind ik het wel gaaf, broeken en hemden hoeven van mij niet zo. En dan idd effen legergroen, camouflage is een nono.
|
legerbroeken bij meisjes vind ik gaaf. maar dat komt omdat ik zo'n typisch jaren 90-jongere ben en toen droegen alle meisjes dat.
|
Wat is effen groen?
En ik vind zwart-wit-grijze camouflage broeken wel mooi. |
Wat is effen groen.. omg.
Ik heb een camo broek, en ook een legergroene jas, etc. Niks mis mee :cool: |
|
ef·fen (bn.)
1 gelijk van oppervlak => vlak; <=> oneffen 2 van één kleur => egaal, uni; <=> bont |
Citaat:
legerjassen hebben ook altijd veel en goede zakken, die dingen zijn echt handig(y) mijn vader heeft een legerjas en daar had hij een plaatje op genaaid van staatsbosbeheer maar niemand trapte erin dat hij boswachter was. hmm hoe komt dat nou. |
Meestal vind ik het lelijk.
|
mijn camo tas en riem zijn wel gaaf, nou kan ik door de bossen rennen zonder dat ik opval.
|
De legergroene kleur best(y), de print niet.. als ik mn legergroene baggy broek in een mooie skinny versie kan krijgen zou ik em zo dragen.
|
de print is skaffa.
|
Citaat:
nederlands blijft moeilijk... |
Citaat:
|
ben dr wel n beetje op uitgekeken
|
is je vraag zo beantwoord? want dan mag het w.m.b. dicht.
|
Waarom moeten die topics toch zo nodig dicht? Het 'hoe was je dag?'-topic wordt toch ook niet na de eerste reply gesloten omdat daarmee de vraag beantwoordt is? Ik snap het echt niet. :confused:
|
omdat het een up is (klein, maar toch) en het topic nou ook geen storm loopt met interessante discussies. als iemand er een leuke draai aan geeft mag hij natuurlijk open blijven (y). maar ts reageert zelf ook niet meer dus daarom vraag ik het.
|
Dan nog vind ik het raar. Als er geen discussie meer plaatsvindt, zakt het vanzelf wel naar de bodem. Topics die wel populair zijn, blijven ook vanzelf bovenaan. En topics als bijvoorbeeld het kamerfototopic hebben veel extremere ups gehad. Maar goed, het boeit me verder ook niet zo, ik vond het gewoon raar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geen slotje tot ik weet wat skaffa betekent :(
|
het betekent volgens verscheidene websites "stoned" (y).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |