![]() |
Harry Potter Orde van de Feniks; ik zit vast. help?
Oke, ik heb m bijna uitgespeeld (althans volgens de walkthrough zijn er nog maar een paar stukjes) maar ik zit nu dus harstikke vast en ik dénk dat het een bug is, maar als iemand weet wat k moet doen.. Graag :)
Ik zit nu op 62 % en heb net die pakketjes naar Hoog Inquisitie verstuurd (of hoe noem je dat :P) Ik heb ALLE taken van de leden van de SVP voltooid en al het huiswerk gedaan.. Bij taken op de Sluipwegwijzer staat dus niks meer.. Als ik nu tegen Ron of Hermelien praat zeggen zij van "Kijk op de sluipwegwijzer om te kijken waar de andere leden van de SVP zijn" of iets in die trant.. Maar daar staat niks meer dus :p Als ik in een walkthrough kijk, staat er dat ik naar de laatste les van Occlumentie van Sneep moet gaan.. in de Kerkers dus. Maar als ik daar naar toe ga dan zegt Sneep dat ik weg moet gaan. :s Ik heb ook al geprobeerd om de Kamer van Hoge Nood te vinden om te kijken of daar die SVP leden zijn, maar ik kan die hele kamer niet terug vinden en hij staat niet op de Sluipwegwijzer. :p Dus wie weet wat ik moet doen? :o |
ben je zelf al terug gegaan naar de kamer om met al die 11 (?) mensen te gaan oefenen?
|
ja ik kan die kamer dus niet terugvinden... en hij staat niet op de sluipwegwijzer..
|
hm weet eigenlijk uit mijn hoofd ook niet meer waar die is, Kun je niet iemand waarvan je al weet dat die in die kamer is selecteren op de map?
|
Citaat:
|
hehe uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat het iig ergens boven links is, niet in de toren maar ergens bij de 5th floor hehe hopelijk heb je daar wat aan (Y)
edit: hehe even gekeken, helemaal bovenaan, 7th floor aan de rechterkant |
thx kzal vanaaf ff kijken :)
ik dacht al dat t op the 7th floor was, maar kon niks vinden.. maar kzal vanaaf nog een x kijken :) |
Je zou verwachten dat zo'n HP game lekker makkelijk is voor al die kiddo's die het ook spelen. Maar dat valt dus wel tegen? Of zit het gewoon slecht in elkaar?
|
twas niet echt heel moeilijk, alleen besturing is erg kut.
|
wat een kutspel. ik zit nog steeds vast.
ikw eet niet of het belangrijk is; maar ik heb de wii versie. |
oke moest kennelijk nog een binnenplaats een oerwoud maken, maar jezus wat reageert die controller slecht. Wil je reparo doen, gaat ie reducto doen, like dat is het tegenover gestelde.
Kut ea. :) |
oke. uitgespeeld. topic mag dicht. :o
|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29. |