![]() |
[GEZ] reactietegoed kamernet.nl
Een vriendin, van mij wil reageren op een advertentie op kamernet.nl, maar om lid te worden moet je 10 euro betalen voor 10 reacties. Maar zij wil maar 1 reactie plaatsen. Dus mijn vraag is simpel; wie heeft er nog een account op kamernet.nl en wie kan nog reacties plaatsen daar?
pm me maar, alvast bedankt Van een ander site wat betreft kamers mag ook |
das wel heel optimistisch
|
denkt ze nou echt dat ze met 1 reactie al een kamer heeft? ;)
volgens mij heb ik nog ergens de inlogzooi liggen van kamernet de vraag is ook of het wel kan, want volgens mij moet je met je email inloggen en kun je die niet veranderen... |
mijn reacties zijn op, dus helaasch :)
kamernet.nl zegt het volgende: 'Artikel 6 Gebruik van de dienst en verstrekking van informatie 6.1 Gebruiker garandeert dat alle gegevens, waaronder mede doch niet beperkt tot, naam, adresgegevens, e-mailadres gegevens en bankrekeningnummer, die voor de uitvoering van de Overeenkomst aan SKMG dienen te worden verstrekt volledig, juist en actueel zijn.' je account is wel te wijzigen, dus het kan eventueel wel :) Offtopic: De prijs is weer omhoog gegaan zie ik: 21-8-2005 20 keer reageren € 9,95 :p |
Je kan het emailadres en de persoonlijke gegevens wijzigen.
Wel is het zo dat de reacties tegenwoordig nog maar een half jaar geldig zijn :) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38. |