![]() |
Navelpiercing bij jongens....
Ja, er is dus al een piercing-topic dat weet ik ook wel :rolleyes: maar nu dus ff een specifiek vraagje.......mooi of niet mooi bij jongens? Vinnik wel, maar dan alleen een ringetje met een zilveren balletje, en geen steentjes en andere kleuren-onzin
|
*puke* lijkt me wel grapsig trouwes :D
|
neuhj ik wil geen navel piersing :p
|
Vroeg ook niet of jij er een wilde hebben slimmerik :rolleyes: maar ik kan hier uit opmaken dat je het niet mooi vindt, want dat was namelijk de vraag ;)
|
niet mooi, meestal..
eigenlijk bijna nooit, het is te vrouwelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
dus zal ik hem proberen over te halen zn navelpiercing dicht te laten groeien en een tongpiercing te nemen :D |
Ik vind het al niet mooi bij vrouwen, laat staan bij mannen
|
Bij vrouwen kan t nog net, maar bij mannnen??
Kijk bij een wenkbrauw piercing is bij mannen wel leuk |
Ik kwam op vakantie een jongen tegen met een navelpiercing het staat raar omdat je het niet gewent bent. Dat was de eerste jongen die ik ooit gezien heb met een navelpiercing. Misschien als meerdere het nemen dat het dan normaal word of in ieder geval niet meer raar
|
*exploding boy*
ik moet de eerste nog tegenkomen die het staat |
wel eens gezien ja.. veels te vrouwelijk! (n) bah..
|
Ik ken maar 1 persoon die staat met haar navelpiercing, en da's een meisje..
Bij jongetjes heb ik het nog niet zo vaak gezien.. Gelukkig maar, want ik vind het op niks lijken (n) |
gedverdemme
|
dit topic heb je al eens gemaakt :D
(toch?) Ennuh. Mja. Geil is anders, denk ik maar. |
Citaat:
|
De dans/gymleraar op de camping in Italië had dat. Ik vond het echt walgelijk. Ik vind het bij een meisje al niet zo bijzonder vooral omdat ook heel veel mensen het hebben. En bij een man is het gewoon lelijk. Zo'n harige buik en dan een piercing YAK
|
Ik vind het mooier bij jongens dan bij meisjes :confused:, alleen moet de jongen er echt wel mee staan maar dat geldt voor alles.
Ik heb es een vriendje gehad met een navelpiercing (die hij btw nog zélf bij zichzelf gepierced heeft :eek: :confused: ) en dat was wel sexy. |
Citaat:
Nee vrouwen is redelijk maar niet bijzonder mooi vind ik. Mannen vind ik niks. |
Wel leuk voor jongens die vrouwelijk over willen komen...
Niet dus... Ik heb het trouwens nog nooit gezien, maar in mijn gedachte... hehehe (*ziet jongen voor me met navelpiercing met diamantje erin...* wauw! :D) |
GATverdamme..
Dat lijkt me nou echt ff nix.. |
Citaat:
geil is anders.. ---- en dat is nou echt geil! :D :D |
Ik heb het nog nooit gezien, maar het lijkt me nou niet echt geweldig staan.
Meer iets voor van die Jody Bernal types (no offense...) |
http://www.djurvall.burken.nu/Bredar...elpiercing.jpg
ik vind het bij jongens niet mooi.. echt nie.. iek |
super mooi natuurlijk
ik ben namelijk alto en vind alles mooi wat niet mooi is |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, ik vind het echt niet mooi. Gewoon om de reden dat ik het heel vrouwelijk vind staan:)
|
te vrouwelijk, vind ik ook
|
bah neej niet mooi.
ik heb zelf een navelpiercing en ik vind het echt iets voor vrouwen/meiden. |
Ik zou er bijna een gaan nemen omdat iedereen het al niet mooi vind.
Het kan volgus mij best sexy staan... Ligt aan de persoon tuluk dat jongetje van de foto bv staat het niet :) |
Citaat:
maar ok k zal t ook nog wel even goed doen wat sja idd dat was de vraag niet: nee, vind k niet mooi, en al helemaal niet bij dat kereltje op die foto |
:eek: ik vind et sowiezo niet mooi, zowel bij jongens als bij meisjes... Maar bij jongens.. lijkt me echt al he-le-maal niks. Kheb ook nog nooit een jongen met een navelpiercing gezien... :confused:
---> lijkt mij idd ook te vrouwelijk |
Kan moojig zijn :]
Ik vind t wel gaaf als ie er 4 heeft, boven, onder en aan de zijkanten 1tje. |
Brrr. Ik word al misselijk bij de gedachte... (* ziet allemaal dikke, harige bierbuiken met dikke ringen voor zich *)
Bij meisjes vind ik het zelden echt mooi.... |
Er zijn ook jongens die een haarloze, strakke buik hebben hoor, genoeg zelfs! ;) *naar mezelf kijk* ja, volgens mij heb ik wel een mooie buik LOL :p
Maar i.d.d. dat kereltje op de foto staat het dus NIET, en die heeft trouwens ook een staafje, geen ringetje |
als je een mooie buik hebt (y)
|
Ik vind 't bij meisjes wel mooi, maar bij jongens niet...
Bij jongens vind ik een wenkbrauwpiercing veel mooier |
Citaat:
|
Ik vind het lelijk, maar ik hou zoiezo niet van al die gaatjes in je lijf. Ik ben hierin heel conservatief of hoe dat ook mag heten.
Vrouw: Elk ook 1 Man: Geen EN NIET MEER!! Dat vind ik 't mooiste. Maarja.. Wie ben ik? Inderdaad.. |
Ik vind het niet zo bij een jongen passen denk ik. Heel stom mischien maar ja. Nee toch niet.
|
ik weet niet of ik het mooi vind. zou best kunnen denk ik.
nooit gezien. waarom is een navel piercing vrouwelijk? ik vind het ook hoor maar waarom in godsnaam? |
:confused: ik zou het echt niet weten....??? Maar ja, ik vind een wenkbrauwpiercing ook meer voor mannen dan voor vrouwen, zonder dat ik daar een goede reden voor heb
|
Aaaaaahhh superkoel!!! En dan gewoon twee zilveren balletjes ofzo, ben niet zo gek op ringetjes in navels :). Waarom zou het bij jongens niet staan :)?
|
Citaat:
:D:D:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een keer een jochje gezien en daar stond het mooi :eek:
Met zo'n gaasshirt erover heen (y) *zwijmel* Maar ik vind vrouwlijke ventjes sowiezo wel eehhmm.....geil :confused: :D :o |
Ik vind het persoonlijk niet echt mooiiii...btje te vrouwelijk ofzo, val meer op mannelijkere types
|
hmzz in de meeste gevallen isset niej mooi, er zijn natuurlijk uitzonderingen ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29. |