Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Minder gespierd (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1642291)

waves 06-11-2007 14:14

Minder gespierd

Hallo!

Ik ben van mezelf behoorlijk gespierd gebouwd en op zich is dat helemaal niet erg. Maar bij mijn bovenbenen en kuiten wordt het nu echt te gortig, broeken passen nauwelijks meer (en bij een grotere maat zakt ie af) Ik rijd paard, fiets naar school en werk (in een schoenenwinkel), verder eet ik normaal.

Iemand enig idee hoe je er weer vanaf komt? Help!

(behalve dan je benen breken en weken in het gips zitten :rolleyes: )

Get Psycho 06-11-2007 14:27

Geen idee. Misschien minder paardrijden? Ik ben eigelijk ook wel benieuwd. Heb er ook last van.

remy476 06-11-2007 17:21

Zijn het echt spieren die er zitten, of is het ook vet. Vet zou je weg kunnen trainen (zgn. droogtraining). Spieren kwijtraken is moelijker. Dan zou je minder moeten doen met je benen waardoor de spieren zeg maar intesief gebruikt worden (voetbalers hebben bijvoorbeeld dikke beenspieren en als ze met de sport stoppen worden de spieren wel iets kleiner maar niet veel!)

Anuz 06-11-2007 18:10

Wat jij hebt is booty! Lekka lekka lekka :bloos:

Hulk 07-11-2007 23:18

het lijkt me dat het wel meevalt... als je echt van je spieren afwil kun je het beste niet meer bewegen (wat je al niet veel doet) of geen eiwitten meer eten (en dan met name de essentiele aminozuren overslaan).
maar het allerbeste wat je kunt doen is blij zijn en wat grotere broeken kopen (y). als je het mij vraagt is de kans echter groter dat het vet is, want ik heb echt in mn hele leven nog nooit een vrouw gezien met te gespierde bovenbenen (met een vergelijkbaar bewegingspatroon als jij dan).

waves 07-11-2007 23:50

heb ook helemaal nooit gezegd dat het allemaal spier is, daar niet van.

Get Psycho 08-11-2007 07:16

Wat ik nog voor idee had... Hardlopen. Met hardlopen verbrand je vet, maar krijg je niet van die akelig gespierde benen. K ga dat zelf ook proberen.

Calyx 08-11-2007 07:22

Citaat:

Get Psycho schreef: (Bericht 26348534)
Wat ik nog voor idee had... Hardlopen. Met hardlopen verbrand je vet, maar krijg je niet van die akelig gespierde benen. K ga dat zelf ook proberen.

mijn benen zijn alleen maar groter geworden van hardlopen...
Juist met spieren dus..

Get Psycho 08-11-2007 14:32

.. ok..niet doen dan dus.. verder weet ik t ook niet :)

succes

Southtown 08-11-2007 16:36

Citaat:

Get Psycho schreef: (Bericht 26348534)
Met hardlopen verbrand je vet, maar krijg je niet van die akelig gespierde benen. K ga dat zelf ook proberen.

Mijn kuitspieren zijn anders wel flink in massa en definitie toegenomen sinds ik begonnen ben met hardlopen. Ik ben misschien een man, maar dat zal dan ook wel opgaan voor vrouwen. Zoals Calyx bevestigd.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29.