![]() |
Wat te doen met de herfst..
Goed ik had even zin om wat te klagen :P
Niemand heeft ook iets interessants te vertellen.. School opzich vult nog wel wat tijd. En ik heb me verder compleet ingeroosterd in het weekend om gewoon te werken en wat geld te verdienen. Maargoed als ik dan klaar ben met werk. Of ik ben uit van school. Dan is er dus echt helemaal niks te doen. Dan denk ik dus toch dat er echt nog iets leuks mist. Terwijl ik opzich mijn tijd heel hard nodig heb. Ik ben niet verveeld maarja..? Wat doe jij om het af en toe wat interessant te houden? Wie is er nou echt goed in de herfst door te komen? :cool: Want kwil nou wel eens weten hoe je het doet.. |
Citaat:
|
Je moet vrienden gaan zoeken en eventueel een vriendin/vriend om mee te scharrelen.Of zoek een hobby, zat dingen te doen.(y)
|
Herfstbok.
|
Damn, dat probleem van verveling zou ik best eens willen hebben.
|
Crossposting?
OT: Citaat:
|
Hetzelfde als de rest van het jaar? Sporten, eten met vrienden, hangen met vrienden, uitgaan met vrienden, random andere dingen doen met vrienden, en met familie trouwens, studeren, lezen, internetten, tekenen, schrijven, stadten, schoonmaken, daten, films kijken, spelletjes spelen, wandelen, toneel, m'n nagels vijlen, foto's kijken, bellen, etc, etc, etc.
|
Blaadjes schoppen op je wandeling door de regenbuitjes :)
|
Opzich kun je in de herfst dezelfde dingen+ meer doen dan in de zomer ofzo.
|
Citaat:
droog :D(n) |
chocoladefondue bij minke (y)
|
Citaat:
|
In de herfst moet je filosoferen. Of niet, natuurlijk.
|
Wandelen ofzo. Door de regen lopen is leuk.
Je kan dingen doen met je vrienden of je kan gewoon binnen iets doen. Misschien dat je een instrument bespeelt of tekent? Of leer origami, net wat je leuk vind. Verder kan je dezelfde dingen doen als in de zomer en lente, alleen dan niet buiten. Dus niet zwemmen of naar het strand of zonnebaden. |
Kastanjes rapen en alvast pinda's rijgen
|
winterkost eten :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17. |