![]() |
franconville havo antwoorden
hallo,
hier op de site heeft een paar dagen terug nog franconville havo antwoorden gestaan:s maar die is er nu af en ik kan niet meer nakijken:'( heeft iemand het misschien nog op z'n pc staan of kan ik het ergens anders vinden:confused: alvast bedankt_O_ |
Bedoel je dit?
http://216.239.59.104/search?q=cache...l&ct=clnk&cd=1 Het staat niet meer op de site, maar zit nog wel in de cache van google... Dus snel printen als je het nog vaker nodig gaat hebben... |
hallo allemaal,
ik heb heel lang franconville havo antwoorden gebruikt om frans na te kijken maar die is er sinds een paar dagen af. Ik weet dat ze er van 3 havo bij google staan, maar staan ze dat bij 2 havo ook, ik heb het echt heel hard nodig dus als je het weet kan je dan de link plaatsen al vast bedankt. |
Wat moeten jullie trouwens met die antwoorden? Serieus heel braaf je eigen huiswerk nakijken of hebben jullie er snode plannen mee? :D
|
braaf nme huiswerk nakijken natuurlijk:)
|
:D Goed zo :D
Ik heb de antwoorden niet voor je, maar heel misschien kun je bij De Slegte een exemplaar van het antwoordenboekje vinden... |
Deze verslagen zijn op verzoek verwijderd. Mocht je toch antwoorden zoeken kan ik de bijbel aanraden.
|
beste mense ik ben jullie redder in nood :D
http://64.233.183.104/search?q=cache...ient=firefox-a als ik jullie was zou ik even alles in een word document zetten voordat deze ook niet meer bestaat vriendlijke groet, De redder in nood :) |
Hartelijk bedankt redder.
|
Hallo op deze site vindt je de antwoorden frans.
Met vriendelijke groeten. De 2e redder :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan de antwoorden in origineel gescand krijgen op www.psc-leerlingenraad.piczo.com Veel Succes met nakijken !!! :):):):):) Groeten!! |
Is Fraconville een nieuw iets ofzo? :confused:
|
Citaat:
Genoeg antwoorden voor alle eerlijke huiswerkmakers lijkt me zo :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59. |