![]() |
Kerstmeeting: 28 december, 14.00u, utrecht
Ik dacht dat het misschien wel handig zou zijn om hier een apart topic voor te openen :)
In het "Hoe voel je je op relationeelgebied?" topic kwam ter sprake dat er toch wel wat mensen zijn die met de feestdagen "alleen" zitten of die er iig niet naar uitkijken om thuis bij hun ouders op de bank te zitten. De vraag is: wie heeft er zin om met kerst een meeting te houden en samen iets gezelligs te gaan doen? Het is misschien wel handig om een poll te maken, om te kijken wie er welke dag NIET kan, dan kunnen we dat even afstemmen :) [edit] Het voorstel: 14.00u afspreken op Utrecht CS 15.00u (vertraging meegerekend :p) bowlen bij Bison Bowling (ong. 4 euro pppu) 17.00u (twee uur bowlen?) richting centrum om ergens wat te gaan eten 20.00u nog ergens wat drinken Zo kan iedereen op tijd naar huis en ook zelf bepalen of je mee gaat bowlen of alleen mee gaat eten :) |
Nou mij maakt het iig niets uit, maar het lijkt me wel echt super gezellig :)
|
I'm game! *O*
Eerste kerstdag wordt niets, want dan gourmet ik altijd met mijn ouders (en de overige familieleden. ;x). De rest van de week (inc. 2e kerstdag) zou wel moeten lukken maar dan moet ik 't op tijd weten (minimaal 1 week van te voren) om vrij te kunnen vragen. |
Alweer een L&R meeting in december. :)
|
Mijn stem is trouwens nog niet definitief, maar als er verandering in komt, horen jullie 't wel.
|
Ik denk dat 1e kerstdag en kerstavond (die dag dus) wat moeilijk worden, maar 2e kerstdag zou wel moeten kunnen. Ik ga het hier thuis nog even navragen. ;)
Het moet wel een beetje in de buurt liggen, anders krijg ik problemen met trein/ander vervoer (nog geen ov. :o) Maar in principe ga ik proberen er te zijn. :D |
Denk dat ik de dag voor de kerstdagen de grootste kans heb dat ik kom, iig een decembermeeting van L&R is een must, evenals in 2005 en 2006 ;)
Tradities ftw :o |
Op kerstavond kan ik tot een uur of 16.00u, is misschien niet echt handig.
Eerste en tweede kerstdag heb ik nog geen plannen. Ha, ik vind het een gaaf idee :cool: Heeft iemand ideeën wat we kunnen gaan doen? Zoals bioscoop, lasergamen, bowlen, uit eten ofzo :) |
Ik ben bang dat t een probleem word hier. Ik heb aangegeven dat ik met kerst wil werken, en de kans zit er dik in dat ik dan moet werken. Kerstavond/dag voor kerst is het meest ideaal hier, I guess.
|
En anders plannen we het om kerst heen. De sfeer is er toch wel.
|
Daar heb je gelijk in, de kerstvakantie is voor de meeste mensen toch 2 weken :)
Loctatie zal wel Utrecht worden? |
Ik heb dus geen vakantie behalve de verplichte vrije dagen. -O- Dus ik moet 't echt op tijd weten zodat ik vrij kan regelen.
|
Ik heb geen kerstvakantie :( maar ik kan altijd wel een dagje vrij nemen.
Jammer dat dan de intentie van de meeting verloren gaat. Juíst op de kerstdagen, omdat iedereen dan bij familie is en de singles zich sipjes voelen. Bovendien kan ik op de andere dagen makkelijk met vrienden afspreken en met kerst juist niet ;) |
Met kerst zit ik toch meestal wel bij familie en omdat mn oduers gescheiden zijn, zit ik die 2 dagen eigenlijk standaard vol -O-
|
Was altijd standaard 3e kerstdag of daarna
|
Citaat:
En ik heb aangegeven dat ik van 27 dec. tot en met 6 jan. vrij wil hebben, maar het is nog maar de vraag of ik dat krijg. Ik moet met kerst waarschijnlijk dus wel gewoon werken. |
Citaat:
Och, 't werkt. :D |
Ik wil ook wel, mn ouders en zusje zijn op vakantie. Ik ben single, ik ben dus vogelvrij! Enne volgens mij heb ik tegen die tijd geen lover:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je mag zeker niet mét lover komen? :bloos: (a)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het misschien ook wel leuk :) maar 1e kerstdag ben ik sowieso wel bij mn ouders.
Alleen vind ik het wel eng, want meetings en daar ben ik nog nooit geweest :p Drinken in een kroeg en afzakken en gezellig en andere mensen klinkt wel aanlokkelijk tho |
Sorry, ik ben er niet bij.
|
Citaat:
|
Kerstavond kom ik sowieso niet.
Eerste kerstdag alleen als het s middags/s avonds is en tweede kerstdag kan in principe ook wel. |
Aargh, wat stom nu doe ik het zelf nog verkeerd... Kerstavond is -1 Dat is uiteindelijk toch de dag dat t me het beste uitkomt :)
Heeft iemand wel een idee hoe de treinen gaan met kerst, want ik kom van maastricht en das toch best wel een pokken end en mn ouders vermoorden me denk ik wel als ik helemaal niet langs kom... |
Beter doen we dit de 23e.
|
Ik zit met kerst in Oostenrijk... Helaasch!
|
Ach, jullie zien maar. Zolang het dus maar niet eerste kerstdag is. :p
Verder kan 't mij niet zo erg veel uitmaken, eigenlijk. Alhoewel 2e kerstdag ook wel problemen op kàn leveren. Nouja, om Kerst heeft voor mij hetzelfde gevoel als met Kerst op zich. Eigenlijk. Ik ben niet zo moeilijk. Het hele seizoen is immers geweldig. |
Volgens mij wordt het met kerst een beetje moeilijk, misschien dat er meer mensen de dag/paardagen ervoor kunnen? Want erna is weer minder kerstachtig. :p
@luchtballon, Dat gevoel herken ik. Het lijkt me doodleuk, maar echt zo eng. :p |
ik kan nog steeds alle dagen!
|
Al n datum gekozen?
|
Citaat:
|
Op kerstavond-dag doen weekOV's het nog toch en weekendOV's zijn dan ook geldig. Misschien is dat ook wel handig.
|
Je hebt een punt ;). Alleen kom ik dan niet! Maar laat je daardoor niet weerhouden want misschien kom ik sowieso niet...
|
Als we een meeting gaan doen, wáar gaan we dat dan doen, en wat gaan we doen?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
In een kroeg hangen, wat eten en daarna gaat iedereen weer huiswaarts |
Citaat:
Of bij lekker weer met een kratje bier in 't park. |
Citaat:
maw: koud :p |
schaatsen in de uithof :cool:
|
Citaat:
drinken met slagroom :o |
utrecht lijkt me een puik plan!
|
Citaat:
Jaja, 't is een enorme dierentuin! inb4Secret Agent. |
Citaat:
Psssst, ik kon niet terugsmsen omdat ik bij een repetitie van een doedelzakband zat waar ws bij ga drummen ( :cool: ) en nu heb ik geen zin meer om te smsen. :o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09. |