![]() |
[VC] Yoshi's Story
heeft iemand dit spel toevallig al gedownload zodat hij/zij mij kan vertellen ofdat het ook met de vierpuntsdruktoets (in de volksmond ook wel pijltjes genoemd) te spelen is en enkel met de analoge stick.
en of het spel überhaupt 1000 sterren waard is:o |
Voor mij blijft het een zeer leuk grafisch spel.
Vond de omgevingen een beetje er kinderachtig uitzien, maar dat word later best mooi. Ennuh, je kan nog altijd ff een emulator en de rom van het spel downloaden en heb op je computer spelen, om zelf te kijken wat je ervan vind. |
Het was je misschien al opgevallen dat Nintendo vannacht Yoshi's Story heeft toegevoegd aan het winkelkanaal. Voor 1000 Wii Points kan iedereen dit spel nu downloaden naar zijn Virtual Console. Het ziet er goed uit, op het eerste gezicht, maar jullie arme onschuldige Wii-bezitters moeten echt gewaarschuwd worden tegen deze wolf in schaapskleren. En aangezien niemand anders dat van plan lijkt zal ik het maar weer doen: DOWNLOAD DIT SPEL NIET!
Yoshi's Island - Eén van de beste platformspellen ooit gemaakt. Yoshi's Story - Een onbegrijpelijke misser van Nintendo. Het is echt verraderlijk. Twee spellen die zo op elkaar lijken en de ene is absoluut onmisbaar terwijl je de andere koste wat kost moet vermijden. Mijn laatste klacht is dat je Yoshi bestuurt met de analoge stick, niet met de vierpuntsdruktoets. Dat klinkt op papier niet zo erg, maar een 2D platformer besturen met een 3D analoge stick werkt een stuk minder goed dan je zou denken. Aldus google. |
Citaat:
|
Je vroeg je af of het die 1.000 punten waard is, nou, lijkt me een antwoord toch?
|
Citaat:
http://www.nintendospin.com/images/975/ss01.jpg |
lol, da's een uitermate vette ouderwetse snes controller(Y)
|
en hij is voor de cube(/wii)(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:55. |