![]() |
Prijs van condooms
Net op het nieuws: de btw op condooms wordt lager, dus ze worden goedkoper!
Heeft dit invloed op je seksleven? ts begint: ik heb momenteel geen sexleven, dus het maakt geen zak uit :(. |
Wij gebruiken ze toch wel. Of ze nu duur of goedkoop zijn. Daar stoppen we pas mee als we kinderen willen.
|
Nee, want pil.
|
Nee want ik heb een hekel aan condooms.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Uiteindelijk vraag je gewoon naar de elasticiteit van condooms. Ergo, dit topic hoort bij het subtopic Economische vakken bij School en Studie.
|
Citaat:
En ik vind het behoorlijk triest als je seksleven afhangt van de prijs van condooms. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Net of ik me inhou als condooms zogenaamd duur zijn..? :confused: Je drinkt nu toch ook niet minder bier dan voor de invoering van de Euro? |
Er zijn ook wel doosjes condooms die een euro kosten en dan heb je er 10. Maar goed, wij gebruiken ze niet, soms ééntje voor de lol maar verder niet.
|
Citaat:
:miljoenstekeerdatdatgezegdwordt: Oh en je pijltje wijst de verkeerde kant op. :y |
Citaat:
Ik heb overigens geen idee hoeveel die dingen kosten maar wat een bullshitopmerking.:p(n) |
jonge...lang leve de pil maar mocht je ze wel gebruiken, dan zijn ze echt heeeeeel goedkoop te verkrijgen. Maarja dan geen durex voor jou he ;)
|
Citaat:
Condooms zijn echt zo ontzettend goedkoop te krijgen dat het echt onzin is dat een jongere daar niet genoeg geld voor zou hebben, uitzonderingssituaties daargelaten. Zoals hierboven staat, een doosje van 1 euro en dan heb je er tien. Dat komt dus ongeveer neer op 50 cent per week. Ga jij dan ook meer seks hebben als de prijs nog lager zou zijn? Of minder als het opeens twee euro is en je dus wel 1 euro per week kwijt bent? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sarcatisch(1 > 2) == (1 <= 2) dus sacastisch(zwanger > condooms) == ( zwanger <= condooms ) |
Lange relatie plus pil staat gelijk aan geen condooms, tenzij die pil eens een keer vergeten of te laat ingenomen is. Die 0.1% risico neem ik wel, vooral omdat die 0.1% veelal slordig met de pil om blijkt te gaan.
|
Nee, want we maken enkel gebruik van de pil en dat is meer dan voldoende. Die 0,1% risico nemen we wel, en de prijs van condooms verandert daar echt niets aan.
|
Nee.
Maar het is wel fijn. |
ik vond ze uberhaupt niet duur. zz
|
Al zijn ze 2x zo duur, dan vind ik het nog wel de moeite ze te kopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
liever condoom dan ziek worden :(
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij kan gewoon geen condoom omkrijgen, dan moet je telkens een nieuwe pakken (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Al was je de koningin
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat zegt dan weer meer over je hersens dan over je pik...
|
Citaat:
Condooms tegen zwanger raken, tegen ziekte, en tegen troep. Kan wel irritant, 'minder spontaan' en duur zijn, maar dat is een afweging die je zelf moet maken *O* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee, wij gebruiken ze toch niet (al hebben we ze wel) want nuvaring en allergisch voor latex :D
|
Citaat:
|
pfff al die mensen die geen condooms gebruiken, zijn jullie niet bang voor soa's? of hebben jullie allen een test gedaan voordat je die condooms de deur uit deed:s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05. |