![]() |
DK Meet! #12
Vorige
Eerstvolgende meet :cool:: Chocoladefonduemeet! Met naakte vrouwen! Waar: Tilburg, Minke thuis. Wanneer: Vrijdag 16 november. Wat: chocoladefonduen uit een chocoladefontein!
|
Trophus, jij gaat kennelijk. Hoe laat ga je heen?
|
*o*
|
Terugvindt post!
tututututu Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooit. Ik was wel vaker vrolijk, heel vrolijk, heel vrolijk' Maar zo behoorlijk vrolijk, was ik tot noch toe nooit.' Tuututututututu tut ututu tututututu Soms ben ik ongelukkig, ontzettend ongelukkig Soms ben ik ongelukkig, dan sterf ik van verdriet Soms ben ik wat neurotisch, psychotisch en chaotisch labiel en neogotisch, maar vandaag dus niet!! tut tutututuutu |
En wie gaat er betalen voor die naakte vrouwen? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh ja, en voor de mensen die in het vorige topic zeiden dat ze er niet om 15.00 uur kunnen zijn; geen probleem hoor, wat mij betreft. Tilburg is een kleine stad, dus als we gewoon bij de Langeboom op het terras/in de kroeg zitten kunnen jullie gewoon de straat tegenover het station uitlopen en hebben jullie ons zo gevonden. ;)
Maar het is sowieso wel handig om wat telefoonnummers uit te wisselen weer. |
Eerstvolgende meet :
Chocoladefonduemeet! Met naakte vrouwen! Waar: Tilburg, Minke thuis. Wanneer: Vrijdag 16 november, vanaf 15.00 uur, tot... uhh... niet later dan 23.00 uur graag :D Wat: chocoladefonduen uit een chocoladefontein! Komen: Dr Korsakov TopDrop Dark Phoenix Minke Pixeldansje Stefenootje LL Trophus TRA Pippeloen Uice (want ik vertrouw er gewoon op dat Stefenootje die wel mee kan sleuren :p) Misschien: Cherry Springs (als ik kan!) N00dles Daboman (afhankelijk van m'n werk) Tink Trass |
Citaat:
Ik ben er rond half 4, hoop ik, maar het kan ook 4 uur worden. Ik zal je mijn nr nog even pm'en. En pm me aub ook even die van jou. |
Gooi me maar even op misschien.
|
Citaat:
Chocoladefonduemeet! Met naakte vrouwen! Waar: Tilburg, Minke thuis. Wanneer: Vrijdag 16 november, vanaf 15.00 uur, tot... uhh... niet later dan 23.00 uur graag :D Wat: chocoladefonduen uit een chocoladefontein! Komen: Dr Korsakov TopDrop Minke Pixeldansje Stefenootje LL Trophus TRA Pippeloen Uice (want ik vertrouw er gewoon op dat Stefenootje die wel mee kan sleuren ) Misschien: Cherry Springs (als ik kan!) N00dles Daboman (afhankelijk van m'n werk) Tink Trass DP |
Citaat:
|
Naodjen, roloog even naar iemand anders ja. http://images.scholieren.com/images/icons/icon8.gif
Minke, sorry. :( |
Kun je misschien niet?
Ga je wel je best doen dan om toch wel te kunnen komen? :) |
Als ik zeker weten wél had gekund had ik niet gevraagd me op misschien te zetten. ;)
Of course. |
Citaat:
|
Chocoladefonduemeet! Met naakte vrouwen! Waar: Tilburg, Minke thuis. Wanneer: Vrijdag 16 november, vanaf 15.00 uur, tot... uhh... niet later dan 23.00 uur graag :D Wat: chocoladefonduen uit een chocoladefontein! Komen:
|
Wonen jullie allemaal zo ver weg?
Als het iets dichter bij was... |
nee minke woont gewoon ver ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zuid friesland :)
|
Over ver weg gesproken...
|
Citaat:
Daar komt van je lang-zal-je-leven geen meeting. :o |
Daarom heb ik het zo lekker rustig :)
En het is centraal zuid friesland, noordoostpolder. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan via den haag, en dan rechtstreeks naar tilburg. Dat is 1x overstappen. Of ik kan via gouda, utrecht en den bosch :D Dat is 3x overstappen, en wel 3 minuten sneller *O* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het maakt verder ook niet uit, het is toch allemaal plat, gras, koeien en windmolens. Niemand die het verschil ziet. |
Citaat:
Er zijn wel veel landweggetje, maar er zijn ook wel redelijk grote dorpen/steden hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
oja vrijdag. niet vergeten
|
Ik had een droom over de meet!
We zouden ergens heengaan en LL en TRA (dacht ik) liepen voorop en de rest liep een einde achter hun de kwakkelen. En toen moest Pixeldansje snel even in een winkel kijken om een CD en eten te kopen, en dat duurde heel lang want plotseling moest iedereen ook eten hebben. Toen kwamen LL en TRA binnenlopen want die vroegen zich af waar we bleven, en toen gingen we weg en liepen we weer verder met een hele grote groep, en ik kwam mijn klasgenoten tegen want die waren op excursie en toen liep ik heel even met ze mee en toen moest ik weer weg, omdat ik anders jullie kwijt zou raken, en toen keek mijn klas me heel gekwetst aan. En toen zei mijn buurvrouw dat ik een paadje inmoest, en ik wist niet waar jullie heen waren dus ik ga dat paadje in, winkels langslopen, heel veel gothicwinkels ofzo, en het was inmmiddels alweer donker en jullie waren nergens te vinden en ik had van geen van jullie allen een telefoonnummer. Dat is nou al de tweede keer dat ik een droom heb en dat het eropneerkomt dat er narigheid komt van het geen telefoonnummers hebben. En dat terwijl ik van Topdrop, Trophus en Daboman wel het nummer heb.¬¬ |
Citaat:
Zoals ik al eerder gezegd had kom ik rond een uur of half 7 in Tilburg aan. Misschien iets eerder als ik eerder klaar ben met mijn tentamen, maar ik ga niet haasten ofzo. :nono: Dan bel ik Maarten wel om even te checken waar jullie zijn. TRA heeft mijn nummer ook. |
c Springs, dat komt omdat jij toern weg liep en niemand jou kon bellen.
|
Citaat:
Misschien ben je gewoon stiekem bang om ons kwijt te raken:p;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Normaal wel. :y
|
TRA heb ik ook nog nooit gezien nee, en ik weet ook niet meer zo goed hoe je uit zag. Maar dat heb ik wel vaker in dromen, dat ik een persoon zie die ik niet ken, maar meteen weet wie het is.
En LL heb ik wel eens gezien in een fototopic, hoor. Je lijkt inderdaad wel op Jon, trouwens. ;) |
Het klinkt leuk hoor!
|
Komt pippeloen niet?
|
xD
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40. |