![]() |
Hoe voel jij je op seksueel gebied? #10
Omdat de vorige vol is *O*
|
Slecht.
Altijd eenzaam rond deze tijd :( Moet weer wachten tot december harhar. |
HARHARHAR
Ik voel me goed op seksueel gebied. |
Ik voel me ongesteld op seksueel gebied -O-
|
Dat klinkt/staat bizar.
|
hmm ik voel me wel goed maar er is niemand om het op bot te vieren
(om PM's voor te zijn; mijn vriendje zit in Italië ;)) |
Een hele sexy, lustopwekkende man bevindt zich vaak in mijn omgeving! Maar ja, moeilijk geval dus. :(
|
Citaat:
|
uh.. :o Hmmm oei :o
|
Omggggggg
|
ahh, stukken beter! :cool:
|
Citaat:
:p |
Onveranderd. (n)
|
eenzaam
|
*roelof in topic zet voor eenzame vrouwen en mannen*
ontopic: primadeluxe |
Citaat:
|
ik begin eindelijk weer een seksleven te krijgen! mijn (nu) scharrel was hier van het weekend en pfff:bloos: overigens heb ik sterk het vermoeden dat de jongen groen als gras is op dit gebied, maar ach hij leert snel:D
Nu ff kijken hoe dit zich ontwikkeld en hoe vaak we gaan afspreken. |
Ze heeft een flinke hersenschudding, dus voorlopig maar even alleen psychisch steunen en zo... heeft iemand een idee vanaf wanneer dat dan ook weer fysiek kan? :p Neh zonder dollen; ik ga ieder vrij moment op ziekenbezoek naar het verre zuiden, zoals het een hoffelijk heerschap betaamt. (y)
|
like OMFG
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pfff. Gister waren we helemaal voldaan. Kwam ook veel emoties bij kijken.
Ik wil geen ander meisje. :o |
tis ff nix op t moment. weinig tijd.. en als we tijd hebben komtie zo laat dat ik de uren slaap eigelijk niet wil missen maar toch weer doe.
|
Ik hoop dat het er dit weekend een keer van komt. Ik kan dit weekend niet veeleisend zijn en dat weet ik... Ze is tenminste regelmatig in haar pieken en dalen.
|
ik denk dat ik ga beginnen een beetje vroeg
|
met sexs
|
Citaat:
|
ja eh heel goed, gspot enzo.:o(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze komt zaterdag terug uit Rome, dus dat moet goedkomen.
|
Citaat:
|
Citaat:
G-spot heeft overigens bijna niets met spuiten te maken. Dat is de deepspot/a-spot. |
zeer veel zin maar niemand om die zin op bot te vieren
|
Citaat:
|
Foezelen en beiden met een kater heel de dag in bed liggen is leuk. (y):bloos: +ik heb weer eens een piemel gezien en gevoeld.
|
Citaat:
|
Stil :p
|
Kansloos.
|
Prima.:)
|
Citaat:
En @Kruimel: Jemig, je stelt je wel een beetje aan hoor. On-topic: niks te klagen |
Door het voorval van gisteren heb ik alleen nog maar meer zin gekregen in echte seks..:(
|
uhm :o :bloos:
Oh en twijfel (maar geen negatief iets eigenlijk) |
Voldaan. :o
|
:eek:(y):o
|
Citaat:
|
Kut. Mijn seksleven is kut. En is het een keer niet kut, dan is het kloooote. :cool:
:( |
Sehr gut :)
Alleen een beetje jammer dat we elkaar zo weinig zien... Maar ja, daardoor is het dan natuurlijk wel weer extra leuk :p |
Citaat:
|
Citaat:
Maar nu je het zegt.. Had ik helemaal niet op gelet! :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29. |