![]() |
The Orange Box: Portal
Portal is een puzzle-game van de makers van Half-Life. Afgezien van de unieke manier van spelen, is ook de humor in het spel erg leuk:
"The Enrichment Centre promises to always provide a safe testing environment. In a dangerous testing environment, the Enrichment Centre promises to always provide useful advice. For instance: 'The floor here will kill you. Try to avoid it.'" En het liedje op het einde moet je helemaal afluisteren :D Heeft iemand hier het spel al gespeeld? |
Geniaal spel, wat mij betreft de verrassing van het jaar. En dé reden om The Orange Box aan te schaffen/downloaden. Een beetje meer actie had geen kwaad gekund, though.
|
Ziet er wel zwaar stoer uit. Eerst vond ik het een beetje lame klinken. FP puzzelen met portaaltjes. Maar nu ik de video zo zit ga ik toch twijfelen om die Orange-Box aan te schaffen.
|
Ik vind hem echt super vet! Zie nu ook in dit filmpje een stukje waar ik nu ben maar waar ik vast zit.. Thx door dit filmpje kan ik weer verder :p
|
Ja, goed spel.
|
Dat filmpje ziet er best wel nice uit, ik denk dat ik dit ook eens ga proberen.
|
vette avater eddie
|
5 minuten gespeeld, maar ik vond hem een beetje saai.
|
cool spel :) alleen na 2,5 uur ofzo al uitgespeeld :/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb m gisteren even uitgespeeld in 3 uurtjes en vond hem heel gaaf en grappig. Had alleen veel meer levels verwacht. Dit deed teveel denken aan de shooting course in HL1, beetje tutorial-achtig. Heel veel dingen uit de trailer zie je ook niet terug in het spel, geloof ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is dan ook niet bedoeld als volledig spel.
|
Ik heb hem gisteren ook nog even uitgespeeld, om wat achievements te scoren. Nog steeds leuk, maar ik blijf er hoofdpijn van krijgen. Zeker als ik probeer die Terminal Velocity achievement te halen.
|
die orange box is zijn geheel heeft mij toch wel op het punt gebracht de 360 'nu al' aan te schaffen. En dit lijkt me dan ook zeker een leuk idee. En liever 5 uur kekke gameplay dan elle lange middelmaat(zeker aangezien je er nou niet bepaald de volle mep voor neerlegt)
|
Portal is geniaal. Niet alleen vanwege het concept, maar ook vanwege de humor. Het eindliedje staat gewoon op m'n iPod :D
|
The cake is a lie.
|
But you're still alive!
|
Hieronder het eindliedje:
Spoiler
|
Euh, like, enorme spoiler?
|
Oh, sorry. Is aangepast
|
Lol, die spoiler tags maken wel een enorm verschil :D
|
Geweldig spel, vooral dat commetaar dat je de hele tijd hoort. :) En eindliedje is inderdaad fantastisch (y)
|
Yo, The Cake is a lie! Meesterlijk spel, ik heb er pas geleden ook een recensie over geschreven (linkje). Ik denk dat jullie na het spelen van het spel het wel eens zullen zijn met die recensie ;)
|
Citaat:
|
Weet ik, weet ik.
|
Een van de vetste spellen die ik heb gespeeld dit jaar, ondanks z'n lengte.
|
Wel de origineelste game van dit jaar (y) heb m in 1 keer uitgespeeld, kon niet stoppen :D nu nog bezig met die advanced maps, die zijn wel lkkr moeilijk, en volgens mij kan je ook nog extra maps downloaden, als je bij bonus maps klikt kan je extra maps zoeken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06. |