![]() |
De Wereld Slaat Door
Dit mag best een eigen topic vind ik. :)
Citaat:
|
|
Ik vind Matthijs en Marc-Marie echt leuk gedaan. :D (y) Wanneer Marc-Marie 'ja-nee-nee...' zegt en hoe Matthijs erbij lacht. :D
|
Wel een beetje grappig, maar niet echt briljant imho.
|
Matthijs is verassend goed gedaan, Marc-Marie gewoon zoals hij standaard nagedaan wordt. Het script is niet zo goed. De Matthijs-M-M-interactie wordt niet helemaal juist nagedaan, te gemaakt.
|
Vond Matthijs goed gedaan (Y)
|
Feli Sasz!
|
Carlo heeft nog wel enigzins komisch talent, maar Irene vind ik zo ongrappig. En ik vind het eigenlijk vrij kinderachtig, ze zijn niet veel gegroeid na Pittige Tijden.
|
Irene kan er niksvan, maar Matthijs en MM vind ik goed gepersifleerd. Niet zozeer grappig, maar wel overtuigend (y)
|
Ongrappig.
|
Hehe wel grappig maar om er nou meerdere afleveringen van te maken?:|
|
Ja, zo gaat dat bij Life & Cooking. ;)
|
Irene is lief....maar niet grappig :|
Marc-Marie was wel leuk, maar ze moeten eens wat meer aandacht besteden aan de tekst. |
Citaat:
|
Ik vind het niet grappig, maar wel leuk om te zien. (Vooral Matthijs en MM zijn goed neergezet, maar jammer genoeg zeggen ze gewoon echt niets grappigs.)
|
Ach, ik hou altijd wel van Carlo&Irene typetjes
|
Citaat:
|
Een goed verhaal zou het idd opleuken. (y)
|
Citaat:
Trouwens wel opvallend dat ze de mogelijkheid hebben laten liggen Marc-Marie's kledingstijl te persifleren. |
vond t erg grapppig, maar idd inhoudelijk stelt het natuurlijk geen zak voor. Maar daar is t ook niet om te doen (lijkt mij)
Vond de csi persiflage van Horatio ook vrij briljant. En Irene... ach tja... wat zal ik zeggen :n |
Tja, wat kan ik er nog aan toevoegen. Ik vind dat Carlo erg goed is in de Matthijs-imitatie, Marc-Marie geeft hij een soort Meta-accent. :s
Irene is slecht, ze kan niet imiteren en maakt het daarom maar belachelijk. Verder, hm, als fanatiek Telekids-kijker was ik nooit echt fan van Pittige Tijden en nog steeds vind ik de typetjes die ze doen nogal te wensen overlaten. Maar goed, we zijn natuurlijk ook verwend met de goede imitaties van bijvoorbeeld Koefnoen. Inhoudelijk is het inderdaad nul, dat is jammer. |
Die blik van Matthijs na Hoer zoekt man is ook sterk trouwens. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De manier waarop Matthijs praat is supergoed nagedaan, de typetjes van Irene slaan niet echt ergens op en het accent van Marc-Marie is wel goed, maar de dingen die hij zegt niet.
|
Citaat:
|
haha supergrappig :D
|
|
Jammer, dat dezelfde dingen erin zitten.
Chazia vind ik wel weer heel erg leuk. :D (y) En Marijke Helwegen is ook leuk aan het eind. :D |
Horatio is leuk gedaan, hij lijkt echt heel erg goed (y)
|
Niveau pittige tijden.
Het enige wat ik serieus echt goed vind is zoals al gezegd, Mathijs. Props. De rest is te geforceerd. |
Citaat:
:n |
?
|
Pff, bijna precies hetzelfde als de eerste. De grappen slaan nergens op (gewoon een paar random uitspraken van de typetjes) en CSI Miami is ook praktisch hetzelfde. Verzin eens wat nieuws zeg.
|
Citaat:
Ik vind 't jammer. |
Citaat:
Jij bent 23, dus jij hoort niet in dit topic thuis. ;) Of überhaupt op dit forum. :') |
Citaat:
|
Carlo en Irene zijn ooit door het RTL4-publiek gekozen tot het beste duo in de wereldgeschiedenis.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik aan duo's denk van rtl4, kom ik sowieso niet verder dan Carlo en Irene :P
|
Henk Van Dorp en Frits Barend (vroeger) :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
blijft een beetje het zelfde met het horatio horatio... alex
en op tvvvvvvvv top tvvv?? |
niet zo zeiken, ze hebben het leuk gedaan. dit heeft niks te maken met hoe het het niveau is en wat het uit maakt of het nou wel of niet orgineel is.
|
Citaat:
HULDE!!!!!!! |
deze is wel leuk, en ik denk dat ze steeds hetzelfde doen, omdat dwdd ook nogal hetzelfde is:p
|
Ik vind het grappig. :mad:.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09. |