![]() |
SPSS... help?
Woensdag moet ik een presentatie houden en daarbij moet ik grafieken laten zien die ik mbv SPSS heb gemaakt. Hierin moeten gegevens verwerkt worden die ik verkregen heb door 40 mensen te nemen en te kijken of ze man/vrouw waren, hoe oud ze waren, wat hun lengte was en of ze wel of niet een bril op hadden. Nu is het zo dat ik nog maar 1 les in SPSS heb gehad en er dus nog niet veel van snap. De grafieken die ik eruit heb gekregen zijn niet goedgekeurd.
Is er hier misschien iemand die me kan uitleggen hoe ik dit moet doen: "Het is de bedoeling dat je grafieken maakt die de populatie opdelen; dwz die onderscheid laten zien tussen groepen; respectievelijk voor mannen en vrouwen, voor leeftijd, voor wel/geen bril, en voor lengte.. Dus twee plaatjes; een met vrouwen, een met mannen. Dan weer twee plaatjes een met bril een zonder bril." Ik zou het echt waarderen als iemand me een uitleg zou willen/kunnen geven. Alvast bedankt. |
Iemand heeft het me al uitgelegd, dus deze post kan wel weer weggehaald worden. :)
|
Het is misschien nuttiger voor de rest van het forum als jij nu juist het antwoord dan uitlegt. Zodat anderen het niet weer opnieuw hoeven te vragen en van jou kunnen leren :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46. |