![]() |
Wat moet een jongen hebben/zijn voor een meisje? of andersom
Wat moet een jongen of meisje volgens jou hebben om een relatie mee te beginnen?
Ik zelf vind het heel belangrijk dat het meisje een leuke uitstraling heeft,gevoel voor humor, verzorgd uiterlijk en mooie ogen. |
Dit hoort meer op Liefde en Relatie dan hier, dus ik verplaats het topic daar naar toe.
|
Ehm... ik moet d'r aardig/lief vinden en ik moet d'r vertrouwen. Voor de rest maakt het me niet zo veel uit waar die eigenschappen vandaan komen.
Ik vind het ook wel fijn als ze verliefd op me is. |
Standaardrijtje: aantrekkelijk uiterlijk + goede uitstraling (zelfverzekerd zijn/overkomen, prettig stemgeluid e.d.), vergelijkbaar gevoel voor humor, intelligentie, respect, enigszins overeenkomende hobby's, goed in bed. Vind het ook erg positief als hij iets creatiefs doet, of dat nu beeldend is, iets met schrijven of muziek.
|
Dezelde humor hebben die ik heb, knap zijn, blond zijn, rijk zijn, arrogant zijn. Mijn ex.
Maar de huidige komt in de buurt. |
Dat verschilt voor iedereen
Ik bedoel: Waar moet een auto aan voldoen voordat een mens hem koopt. Net zoals TS vraag, verschilt dat per persoon |
Citaat:
|
Ze moet er goed uit zien en niet dom zijn.
|
Citaat:
|
hij moet een uitdaging voor me zijn en me inspireren.
en lekker zijn ja.(Y) |
Intelligentie, nieuwsgierigheid, gevoel voor humor, en gebrek aan constante giegeligheid.
Als ze me kan inspireren zou dat helemaal ideaal zijn, maar dat ben ik bijna nooit tegengekomen. |
Hij moet groot en beschermend zijn, bakkebaarden zijn een must. Verder intelligent, grappig en stabiel... Ik heb een relativerende factor nodig.
|
Citaat:
blabla: lief, aantrekkelijk, mee kunnen lachen en praten en leven delen. |
Als ik me op mijn gemak voel bij iemand en gek kan doen ben ik al helemaal gelukkig :)
|
als ze op mij lijkt (innerlijk:P), dat zijn er alleen niet zo veel:P
|
Hersenen en een goed uiterlijk.
|
Om een relatie mee te beginnen: Lief, aantrekkelijk, intelligent, goed in 'iets', fijne gesprekspartner, geen typische vent, beschermend, respectvol, ambitieus, zakelijk, sportief, eerlijk, trouw, sociaal, bij voorkeur geen drinker/gebruiker. Dierenliefhebber, creatief aangelegd, goed verzorgd, overeenkomende humor en hobby's, bagage hebbend. *blabla*
Uiterlijk verder gespecificeerd: Mooie ogen, huid, tanden. Fijn gespierd, lieve lach. Brede schouders, gespierde armen en benen, mooie en goed verzorgde handen. Bij voorkeur een paar koppen groter dan mij, en de aanwezigheid van Baardjes/sikjes/bakkebaarden/ganzenpaadjes/stoppels, kortom HAAR, is een must natuurlijk! (y) |
Must have:
- Ze moet gevoelens voor mij hebben (en ik natuurlijk ook voor haar). - Ik moet met haar kunnen lachen en het naar mijn zin hebben met haar. - We moeten elkaar kunnen begrijpen en kunnen praten over wat ons bezig houdt. - Ze moet een voor mij aantrekkelijk / opwindend lichaam hebben en ook verlangen naar mij. Om een relatie dan ook nog in stand te houden: - Dat ze eerlijk tegen mij durft te zijn over moeilijke onderwerpen. - Ik wil het gevoel hebben dat ik op haar kan bouwen, dat ze betrouwbaar is. - Dat ze niet snel opgeeft en sterk in haar schoenen staat wanneer dat nodig is. Oeh, toch nog een aardig lijstje :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Innerlijk: Relativeringsvermogen, het vermogen om mij rustig te krijgen, eerlijkheid, gelijkende humor, luisterend oor, sociaal, creatief, sterk karakter, extravert (tot op zekere hoogte), hij moet in staat zijn gas terug te geven als ik weer eens sta te stressen, berusting in hoe dingen zijn, maar wel willen veranderen (dat klinkt echt raar), outgoing, initiatief nemen (is dat niet t zelfde?) en vast nog een shitload aan andere dingen.
Uiterlijk? Lang haar (is geen must, maar wel mooi), lichaamsbeharing (maar zeker geen gorilla), sprekende ogen, liefst langer als mij, aanstekelijke lach, enigszins gespierd is wel leuk, maar een beetje vetjes is ook niet erg, sikje, krullen, donker haar/ogen. Niet dat ik tot nu toe een jongen ben tegengekomen die dat allemaal heeft. Maar ach. Dromen mag, niet? En er komen morgne ofzo vast nog wel een hele hoop dingen bij. :o |
Citaat:
|
Must have: een vochtige grot.
|
Een lekker ding met humor. Hij moet romantisch zijn, avontuurlijk, ambitieus en een beetje intelligent (maar niet té, want dan ga ik me dom voelen). Verder moet hij van dieren houden en attent en lief zijn.
Maar ook stoer en beschermend. |
Ze moet in me geïnteresseerd zijn, ik moet met haar kunnen praten. Het is fijn als ze een beetje dezelfde interesses heeft. En ik vind het leuk als ze een bijzondere kijk op de wereld hebben, als ze de wereld op een bepaalde manier bezien.
Eigenlijk heb ik niet zoveel eisen. Ik moet gewoon verliefd op haar zijn en dan is het eigenlijk wel goed :P |
naast de rest van mn waslijst staan trouw en intelligentie bovenaan
|
Lief, intelligent, trouw, eerlijk, humor, leuk hoofd, ambitieus, sociaal, licht beschermd enz.
|
- goed in bed
- goed in bed - goed in bed |
Citaat:
|
Citaat:
|
- Een bovenmatige intelligentie; ze moet me kunnen volgen.
- Prettig gestoord, relativerend, creatief, expressief. - Lief, niet geobsedeerd door seks. - Kritisch, geordender dan ik. - Abn sprekend, kosmopolitisch. - Een tikkeltje arrogant, genuanceerd. - Niet praktiserend religieus, begripvol. + De standaardzaken; wederzijdse affectie, verliefdheid, aantrekkelijkheid en trouw. |
Naast al het lief leuk en aardig geblaat;
Open minded, intelligent, kunnen praten over dingen die er toe doen, maar ook uren kunnen ouwehoeren over niks, een gelijksoortige humor, tegengas geven als ik zo m'n momenten heb, kunnen relativeren, niet te jaloers of te beschermend, een beetje beschermend prima maar verder kan ik best mn eigen boontjes doppen. En een beetje jaloezie is best schattig. Volwassen maar af en toe ook een beetje een kinderlijke kant Impulsief en ambitieus zijn, t kunnen vinden met mijn vrienden is een pré en zn relatie niet voor vrienden stellen want dat doe ik ook niet. En vooral zichzelf bij mij kunnen zijn en omgekeerd net zo goed want anders schiet t allemaal geen bal op natuurlijk. En als uhmmm laatste, mijn lamballerigheid en chaos kunnen verdragen, misschien zelf ook een beetje zo zijn maar absoluut niet erger dan ik. en qua uiterlijk gaat t om de uitstraling, sommige mannen zijn niet lekker maar hebben zo'n uitstraling dat je denkt wow! En als hij naast die uitstraling en al het bvenstaande ook nog eens een fijn lichaam heeft en een hoog libido dan ben ik een gelukkig meisje :) |
Citaat:
Ik zal de rest ook ff doen: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Op uiterlijk klop ik helemaal behalve op lichaamsbeharing buiten gezicht. Heb alleen een streepje van navel naar beneden. Heb gelukkig geen borsthaar (maar dat gaat zeker nog komen hrhr, ookal gaat het er dan waarschijnlijk gelijk af). Citaat:
Citaat:
|
ze willen je toch niet mafkees met je theorien
|
Citaat:
|
haha ja, dat wil ik idd allemaal weten, echt wat je allemaal neerkwakt hier roept een hoop vragen op
|
Citaat:
En elke keer als ik ergens anders ben, denk ik: oooooh, dat moettie ook nog hebben, maar ik vergeet het de hele tijd. -.-' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Welke jongen wil er nou een meisje dat niet geobsedeerd is door seks? (N) zo kom ik nooit aan de man!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik een jongen leuk wil vinden moet hij groter zijn dan ik ben, hij moet kunnen lachen, en mij aan het lachen kunnen maken. Geen andere manieren hebben als hij bij zn vrienden is, dus gewoon áltijd zichzelf, en hij moet zichzelf verzorgen. En spontane acties kan ik altijd waarderen :). Om echt een relatie met iemand te kunnen hebben komt er iets bij; dan moet ik me 100% veilig voelen als hij me vasthoudt, en dat lukt bijna niemand.
|
In willekeurige volgorde
- Aantrekkelijk en verzorgd uiterlijk - humor en prettig gestoord zijn - niet snel ergens van schrikken - een eigen mening hebben - vrienden en familie moeten hem aardig vinden - me niet voor lief nemen - sociaal zijn - mij willen beschermen maar ook los kunnen laten - me de ruimte willen geven - zelfs zijn eigen dingen blijven doen - weten wat hij wil - groter zijn dan ik - iemand zonder slechte dronk - me steunen en motiveren - enigszins dezelfde intresses hebben - iemand met wie je een goed gesprek kan hebben - kunnen relativeren - iemand die zichzelf kan zijn - geen extreem strafblad Ach, zoiets. En nog wel meer eigenlijk denk ik, maar kon even niet meer zoveel bedenken. |
hmm criteria:
geen eigenlijk, t moet gewoon klikken. de manier waarop we elkaar aanvoelen en met elkaar omgaan/praten. nja het meisje moet uiterlijk gezien wel minstens gemiddeld mooi zijn. een con is wel obsessieve meiden, die maar steeds contact willen of bij je zijn. of echt van alles doen of zich uitsloven met de hoop dat het je bevalt en ze leuk genoeg voor je zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uhm, hij moet er leuk uitzien, verzorgd, knap (en dat kan heel breed zijn, ik dacht dat ik op donker haar en donkere ogen viel, m'n huidige vriend is donkerblond met blauwe ogen en die vind ik ook ontzettend knap :p ), iemand moet uitstraling hebben, qua intelligentie ongeveer op gelijk niveau zitten als ik, we moeten gespreksstof hebben dus een beetje dezelfde interesses/wereldvisie/etc is wel fijn, hij moet interesse in mij als persoon tonen, lief en betrouwbaar zijn, tijd voor me willen vrij maken en gewoon in mijn leven passen.
De eisen van mijn vriend, ik vind het heel grappig 'blond, slim, lief en leuk' :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47. |