Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Wat moet een jongen hebben/zijn voor een meisje? of andersom (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1644514)

pieter23 13-11-2007 17:47

Wat moet een jongen hebben/zijn voor een meisje? of andersom

Wat moet een jongen of meisje volgens jou hebben om een relatie mee te beginnen?

Ik zelf vind het heel belangrijk dat het meisje een leuke uitstraling heeft,gevoel voor humor, verzorgd uiterlijk en mooie ogen.

Bloem 13-11-2007 17:54

Dit hoort meer op Liefde en Relatie dan hier, dus ik verplaats het topic daar naar toe.

Kitten 13-11-2007 18:25

Ehm... ik moet d'r aardig/lief vinden en ik moet d'r vertrouwen. Voor de rest maakt het me niet zo veel uit waar die eigenschappen vandaan komen.

Ik vind het ook wel fijn als ze verliefd op me is.

Freyja 13-11-2007 18:34

Standaardrijtje: aantrekkelijk uiterlijk + goede uitstraling (zelfverzekerd zijn/overkomen, prettig stemgeluid e.d.), vergelijkbaar gevoel voor humor, intelligentie, respect, enigszins overeenkomende hobby's, goed in bed. Vind het ook erg positief als hij iets creatiefs doet, of dat nu beeldend is, iets met schrijven of muziek.

Magican 13-11-2007 20:58

Dezelde humor hebben die ik heb, knap zijn, blond zijn, rijk zijn, arrogant zijn. Mijn ex.
Maar de huidige komt in de buurt.

Warsocket 13-11-2007 21:10

Dat verschilt voor iedereen

Ik bedoel:
Waar moet een auto aan voldoen voordat een mens hem koopt.

Net zoals TS vraag, verschilt dat per persoon

Bloem 13-11-2007 21:50

Citaat:

Warsocket schreef: (Bericht 26388359)
Dat verschilt voor iedereen

Ik bedoel:
Waar moet een auto aan voldoen voordat een mens hem koopt.

Net zoals TS vraag, verschilt dat per persoon

Daarom kun je toch omschrijven wat dat voor jou is? :confused:

Kazet Nagorra 13-11-2007 22:22

Ze moet er goed uit zien en niet dom zijn.

Vice 13-11-2007 23:21

Citaat:

Kazet Nagorra schreef: (Bericht 26389280)
Ze moet er goed uit zien en niet dom zijn.

Luna 13-11-2007 23:22

hij moet een uitdaging voor me zijn en me inspireren.
en lekker zijn ja.(Y)

red5 14-11-2007 14:53

Intelligentie, nieuwsgierigheid, gevoel voor humor, en gebrek aan constante giegeligheid.
Als ze me kan inspireren zou dat helemaal ideaal zijn, maar dat ben ik bijna nooit tegengekomen.

Fayette 14-11-2007 15:04

Hij moet groot en beschermend zijn, bakkebaarden zijn een must. Verder intelligent, grappig en stabiel... Ik heb een relativerende factor nodig.

luchtballon 14-11-2007 15:56

Citaat:

Magican schreef: (Bericht 26388221)
Mijn ex.
Maar de huidige komt in de buurt.

:|

blabla: lief, aantrekkelijk, mee kunnen lachen en praten en leven delen.

metallica 14-11-2007 17:59

Als ik me op mijn gemak voel bij iemand en gek kan doen ben ik al helemaal gelukkig :)

Deur 14-11-2007 18:14

als ze op mij lijkt (innerlijk:P), dat zijn er alleen niet zo veel:P

Armoed 14-11-2007 18:35

Hersenen en een goed uiterlijk.

Mariekje* 14-11-2007 18:43

Om een relatie mee te beginnen: Lief, aantrekkelijk, intelligent, goed in 'iets', fijne gesprekspartner, geen typische vent, beschermend, respectvol, ambitieus, zakelijk, sportief, eerlijk, trouw, sociaal, bij voorkeur geen drinker/gebruiker. Dierenliefhebber, creatief aangelegd, goed verzorgd, overeenkomende humor en hobby's, bagage hebbend. *blabla*

Uiterlijk verder gespecificeerd: Mooie ogen, huid, tanden. Fijn gespierd, lieve lach. Brede schouders, gespierde armen en benen, mooie en goed verzorgde handen. Bij voorkeur een paar koppen groter dan mij, en de aanwezigheid van Baardjes/sikjes/bakkebaarden/ganzenpaadjes/stoppels, kortom HAAR, is een must natuurlijk! (y)

Lethalis 14-11-2007 18:47

Must have:
- Ze moet gevoelens voor mij hebben (en ik natuurlijk ook voor haar).
- Ik moet met haar kunnen lachen en het naar mijn zin hebben met haar.
- We moeten elkaar kunnen begrijpen en kunnen praten over wat ons bezig houdt.
- Ze moet een voor mij aantrekkelijk / opwindend lichaam hebben en ook verlangen naar mij.

Om een relatie dan ook nog in stand te houden:
- Dat ze eerlijk tegen mij durft te zijn over moeilijke onderwerpen.
- Ik wil het gevoel hebben dat ik op haar kan bouwen, dat ze betrouwbaar is.
- Dat ze niet snel opgeeft en sterk in haar schoenen staat wanneer dat nodig is.

Oeh, toch nog een aardig lijstje :o

Armoed 14-11-2007 21:52

Citaat:

Uiterlijk verder gespecificeerd: Mooie ogen, huid, tanden. Fijn gespierd, lieve lach. Brede schouders, gespierde armen en benen, mooie en goed verzorgde handen. Bij voorkeur een paar koppen groter dan mij, en de aanwezigheid van Baardjes/sikjes/bakkebaarden/ganzenpaadjes/stoppels, kortom HAAR, is een must natuurlijk!
Cool. Hoe groot ben je? xDD

Magican 14-11-2007 22:15

Citaat:

luchtballon schreef: (Bericht 26393571)
:|

Wat is hier zo vreemd aan?

Secret Agent 14-11-2007 22:26

Innerlijk: Relativeringsvermogen, het vermogen om mij rustig te krijgen, eerlijkheid, gelijkende humor, luisterend oor, sociaal, creatief, sterk karakter, extravert (tot op zekere hoogte), hij moet in staat zijn gas terug te geven als ik weer eens sta te stressen, berusting in hoe dingen zijn, maar wel willen veranderen (dat klinkt echt raar), outgoing, initiatief nemen (is dat niet t zelfde?) en vast nog een shitload aan andere dingen.

Uiterlijk? Lang haar (is geen must, maar wel mooi), lichaamsbeharing (maar zeker geen gorilla), sprekende ogen, liefst langer als mij, aanstekelijke lach, enigszins gespierd is wel leuk, maar een beetje vetjes is ook niet erg, sikje, krullen, donker haar/ogen.

Niet dat ik tot nu toe een jongen ben tegengekomen die dat allemaal heeft. Maar ach. Dromen mag, niet?
En er komen morgne ofzo vast nog wel een hele hoop dingen bij. :o

Mariekje* 14-11-2007 22:55

Citaat:

Armoed schreef: (Bericht 26396764)
Cool. Hoe groot ben je? xDD

Haha 1.72m dus echt geen reus, maar op een 1 of andere manier tref ik altijd jongens die even groot, of net iets groter zijn dan mij. :p

Mephisto 14-11-2007 22:56

Must have: een vochtige grot.

)Vampje( 15-11-2007 08:40

Een lekker ding met humor. Hij moet romantisch zijn, avontuurlijk, ambitieus en een beetje intelligent (maar niet té, want dan ga ik me dom voelen). Verder moet hij van dieren houden en attent en lief zijn.
Maar ook stoer en beschermend.

Vogelvrij 15-11-2007 08:46

Ze moet in me geïnteresseerd zijn, ik moet met haar kunnen praten. Het is fijn als ze een beetje dezelfde interesses heeft. En ik vind het leuk als ze een bijzondere kijk op de wereld hebben, als ze de wereld op een bepaalde manier bezien.

Eigenlijk heb ik niet zoveel eisen. Ik moet gewoon verliefd op haar zijn en dan is het eigenlijk wel goed :P

Get Psycho 15-11-2007 09:00

naast de rest van mn waslijst staan trouw en intelligentie bovenaan

Fea 15-11-2007 09:13

Lief, intelligent, trouw, eerlijk, humor, leuk hoofd, ambitieus, sociaal, licht beschermd enz.

Dakus 15-11-2007 14:15

- goed in bed
- goed in bed
- goed in bed

Kitten 15-11-2007 14:20

Citaat:

Dakus schreef: (Bericht 26401081)
- goed in bed
- goed in bed
- goed in bed

Misschien moet je eens alternatieve plaatsen overwegen om seks te hebben?:D

Kazet Nagorra 15-11-2007 14:23

Citaat:

Kitten' 85 schreef: (Bericht 26401127)
Misschien moet je eens alternatieve plaatsen overwegen om seks te hebben?:D

Daar hoeft hij/zij niet goed te zijn.

Aaron 15-11-2007 14:42

- Een bovenmatige intelligentie; ze moet me kunnen volgen.
- Prettig gestoord, relativerend, creatief, expressief.
- Lief, niet geobsedeerd door seks.
- Kritisch, geordender dan ik.
- Abn sprekend, kosmopolitisch.
- Een tikkeltje arrogant, genuanceerd.
- Niet praktiserend religieus, begripvol.

+ De standaardzaken; wederzijdse affectie, verliefdheid, aantrekkelijkheid en trouw.

zoef de haas 15-11-2007 15:01

Naast al het lief leuk en aardig geblaat;
Open minded, intelligent, kunnen praten over dingen die er toe doen, maar ook uren kunnen ouwehoeren over niks, een gelijksoortige humor, tegengas geven als ik zo m'n momenten heb, kunnen relativeren, niet te jaloers of te beschermend, een beetje beschermend prima maar verder kan ik best mn eigen boontjes doppen. En een beetje jaloezie is best schattig. Volwassen maar af en toe ook een beetje een kinderlijke kant
Impulsief en ambitieus zijn, t kunnen vinden met mijn vrienden is een pré en zn relatie niet voor vrienden stellen want dat doe ik ook niet.
En vooral zichzelf bij mij kunnen zijn en omgekeerd net zo goed want anders schiet t allemaal geen bal op natuurlijk.
En als uhmmm laatste, mijn lamballerigheid en chaos kunnen verdragen, misschien zelf ook een beetje zo zijn maar absoluut niet erger dan ik.

en qua uiterlijk gaat t om de uitstraling, sommige mannen zijn niet lekker maar hebben zo'n uitstraling dat je denkt wow! En als hij naast die uitstraling en al het bvenstaande ook nog eens een fijn lichaam heeft en een hoog libido dan ben ik een gelukkig meisje :)

Armoed 15-11-2007 18:14

Citaat:

Haha 1.72m dus echt geen reus, maar op een 1 of andere manier tref ik altijd jongens die even groot, of net iets groter zijn dan mij.
Dan voldoe ik exact aan jouw criteria 8D.

Ik zal de rest ook ff doen:

Citaat:

Morgan schreef:
aantrekkelijk uiterlijk + goede uitstraling (zelfverzekerd zijn/overkomen, prettig stemgeluid e.d.), vergelijkbaar gevoel voor humor, intelligentie, respect, enigszins overeenkomende hobby's, goed in bed. Vind het ook erg positief als hij iets creatiefs doet, of dat nu beeldend is, iets met schrijven of muziek.

Respect is bij mij ver te zoeken, overeenkomende hobby's weet ik niet en overeenkomende humor weet ik ook niet.

Citaat:

Luna schreef:
hij moet een uitdaging voor me zijn en me inspireren.
en lekker zijn ja.

Met haar zou ik nooit op kunnen schieten want meisjes die jongens willen die 'een uitdaging' zijn maken naar mijn gevoel ruzie om vrijwel alles en verwachten dan ook nog eens te winnen en dat reageert heel heftig met mijn karakter. Inspireren weet ik niet.

Citaat:

Fayette schreef:
Hij moet groot en beschermend zijn, bakkebaarden zijn een must. Verder intelligent, grappig en stabiel... Ik heb een relativerende factor nodig

Bakkebaarden heb ik wel maar heel klein, scheer dat altijd af.

Citaat:

luchtballon schreef:
lief, aantrekkelijk, mee kunnen lachen en praten en leven delen

Dat 'leven delen' zit mij niet goed. Daar kom je uiteindelijk automatisch wel achter vind ik.

Citaat:

metallica schreef:
Als ik me op mijn gemak voel bij iemand en gek kan doen ben ik al helemaal gelukkig

Ja ok deze dan ook 'helemaal', maar dat is vrij weinig criteria.

Citaat:

secret agent schreef:
Innerlijk: Relativeringsvermogen, het vermogen om mij rustig te krijgen, eerlijkheid, gelijkende humor, luisterend oor, sociaal, creatief, sterk karakter, extravert (tot op zekere hoogte), hij moet in staat zijn gas terug te geven als ik weer eens sta te stressen, berusting in hoe dingen zijn, maar wel willen veranderen (dat klinkt echt raar), outgoing, initiatief nemen (is dat niet t zelfde?) en vast nog een shitload aan andere dingen.

Uiterlijk? Lang haar (is geen must, maar wel mooi), lichaamsbeharing (maar zeker geen gorilla), sprekende ogen, liefst langer als mij, aanstekelijke lach, enigszins gespierd is wel leuk, maar een beetje vetjes is ook niet erg, sikje, krullen, donker haar/ogen.

Gelijkende humor weet ik niet, weet ook niet precies wat je bedoelt met het vetgedrukte (vrede hebben met hoe dingen zijn maar als ik de kans kreeg het veranderen? Als dat het geval is niet, ik heb geen vrede met een heleboel dingen).

Op uiterlijk klop ik helemaal behalve op lichaamsbeharing buiten gezicht. Heb alleen een streepje van navel naar beneden. Heb gelukkig geen borsthaar (maar dat gaat zeker nog komen hrhr, ookal gaat het er dan waarschijnlijk gelijk af).

Citaat:

fea schreef:
Lief, intelligent, trouw, eerlijk, humor, leuk hoofd, ambitieus, sociaal, licht beschermd enz

Ik ben niet echt ambitieus op de gebieden waar jij mij waarschijnlijk ambitieus op wilt hebben. Maar als je ambitieus in het algemeen bedoelt dan ben ik van de partij.

Citaat:

zoef de haas schreef:
Naast al het lief leuk en aardig geblaat;
Open minded, intelligent, kunnen praten over dingen die er toe doen, maar ook uren kunnen ouwehoeren over niks, een gelijksoortige humor, tegengas geven als ik zo m'n momenten heb, kunnen relativeren, niet te jaloers of te beschermend, een beetje beschermend prima maar verder kan ik best mn eigen boontjes doppen. En een beetje jaloezie is best schattig. Volwassen maar af en toe ook een beetje een kinderlijke kant
Impulsief en ambitieus zijn, t kunnen vinden met mijn vrienden is een pré en zn relatie niet voor vrienden stellen want dat doe ik ook niet.
En vooral zichzelf bij mij kunnen zijn en omgekeerd net zo goed want anders schiet t allemaal geen bal op natuurlijk.
En als uhmmm laatste, mijn lamballerigheid en chaos kunnen verdragen, misschien zelf ook een beetje zo zijn maar absoluut niet erger dan ik.

en qua uiterlijk gaat t om de uitstraling, sommige mannen zijn niet lekker maar hebben zo'n uitstraling dat je denkt wow! En als hij naast die uitstraling en al het bvenstaande ook nog eens een fijn lichaam heeft en een hoog libido dan ben ik een gelukkig meisje

Gelijksoortige humor weet ik niet, 'een beetje jaloezie is best schattig' kun je vergeten, mijn jaloezieniveau is 0 (alhoewel het soms op hele rare dingen kan opspelen, ik werd jaloers als mijn ex met de kat knuffelde en niet met mij, maar als je in de bar met 2 jongens staat te dansen kan dat me weinig interesseren. Vaag, i know). Ambitieus is datzelfde verhaal als hierboven. Ik ben ook niet chaotisch.

Tiño 15-11-2007 18:17

ze willen je toch niet mafkees met je theorien

Armoed 15-11-2007 18:21

Citaat:

ze willen je toch niet mafkees met je theorien
:') Ach jongen je moest eens weten.

Tiño 15-11-2007 18:22

haha ja, dat wil ik idd allemaal weten, echt wat je allemaal neerkwakt hier roept een hoop vragen op

Secret Agent 16-11-2007 09:03

Citaat:

Armoed schreef: (Bericht 26403056)
Dan voldoe ik exact aan jouw criteria 8D.
Gelijkende humor weet ik niet, weet ook niet precies wat je bedoelt met het vetgedrukte (vrede hebben met hoe dingen zijn maar als ik de kans kreeg het veranderen? Als dat het geval is niet, ik heb geen vrede met een heleboel dingen).

Op uiterlijk klop ik helemaal behalve op lichaamsbeharing buiten gezicht. Heb alleen een streepje van navel naar beneden. Heb gelukkig geen borsthaar (maar dat gaat zeker nog komen hrhr, ookal gaat het er dan waarschijnlijk gelijk af).

Eignelijk is het nog te triest dat ik hierop ga reageren, maar ach. Ik bedoel ermee dat iemand vrede moet hebben met een situatie, dattie moet kunnen denken: is het zo, dan is het zo. Zodra iemand er zich aan gaat lopen ergeren, moet hij in staat zijn er iets aan te veranderen (dat kan zowel zijn eigen instelling zijn als de situatie op zich) en niet gaan lopen whinen. Hmmm.... Ik kan het niet goed uitleggen, geloof ik.

En elke keer als ik ergens anders ben, denk ik: oooooh, dat moettie ook nog hebben, maar ik vergeet het de hele tijd. -.-'

zoef de haas 16-11-2007 14:43

Citaat:

Armoed schreef: (Bericht 26403056)
Gelijksoortige humor weet ik niet, 'een beetje jaloezie is best schattig' kun je vergeten, mijn jaloezieniveau is 0 (alhoewel het soms op hele rare dingen kan opspelen, ik werd jaloers als mijn ex met de kat knuffelde en niet met mij, maar als je in de bar met 2 jongens staat te dansen kan dat me weinig interesseren. Vaag, i know). Ambitieus is datzelfde verhaal als hierboven. Ik ben ook niet chaotisch.

Gelukkig hoef ik t ook niet van jou te hebben :)

Metal 16-11-2007 14:55

Citaat:

Armoed schreef: (Bericht 26403120)
:') Ach jongen je moest eens weten.

Nee, JIJ zou eens moeten weten. Daar zouden we meer mee opschieten.

Freyja 16-11-2007 15:44

Welke jongen wil er nou een meisje dat niet geobsedeerd is door seks? (N) zo kom ik nooit aan de man!

Mephisto 16-11-2007 16:01

Citaat:

Morgan schreef: (Bericht 26408881)
Welke jongen wil er nou een meisje dat niet geobsedeerd is door seks? (N) zo kom ik nooit aan de man!

dus jij bent niet geobsedeerd door seks?

Armoed 16-11-2007 16:05

Citaat:

en niet gaan lopen whinen
Dat zou dus nooit iets worden bv, mijn #1 bezigheid is whinen.

Kazet Nagorra 16-11-2007 18:03

Citaat:

Morgan schreef: (Bericht 26408881)

Hij zegt dat dan ook alleen maar in de hoop om chicks te scoren.

LaAnnE. 16-11-2007 18:36

Als ik een jongen leuk wil vinden moet hij groter zijn dan ik ben, hij moet kunnen lachen, en mij aan het lachen kunnen maken. Geen andere manieren hebben als hij bij zn vrienden is, dus gewoon áltijd zichzelf, en hij moet zichzelf verzorgen. En spontane acties kan ik altijd waarderen :). Om echt een relatie met iemand te kunnen hebben komt er iets bij; dan moet ik me 100% veilig voelen als hij me vasthoudt, en dat lukt bijna niemand.

Nala 16-11-2007 18:58

In willekeurige volgorde

- Aantrekkelijk en verzorgd uiterlijk
- humor en prettig gestoord zijn
- niet snel ergens van schrikken
- een eigen mening hebben
- vrienden en familie moeten hem aardig vinden
- me niet voor lief nemen
- sociaal zijn
- mij willen beschermen maar ook los kunnen laten
- me de ruimte willen geven
- zelfs zijn eigen dingen blijven doen
- weten wat hij wil
- groter zijn dan ik
- iemand zonder slechte dronk
- me steunen en motiveren
- enigszins dezelfde intresses hebben
- iemand met wie je een goed gesprek kan hebben
- kunnen relativeren
- iemand die zichzelf kan zijn
- geen extreem strafblad

Ach, zoiets. En nog wel meer eigenlijk denk ik, maar kon even niet meer zoveel bedenken.

Inanis 16-11-2007 19:25

hmm criteria:

geen eigenlijk, t moet gewoon klikken. de manier waarop we elkaar aanvoelen en met elkaar omgaan/praten. nja het meisje moet uiterlijk gezien wel minstens gemiddeld mooi zijn.

een con is wel obsessieve meiden, die maar steeds contact willen of bij je zijn. of echt van alles doen of zich uitsloven met de hoop dat het je bevalt en ze leuk genoeg voor je zijn.

Freyja 16-11-2007 22:53

Citaat:

Mephisto schreef: (Bericht 26408968)
dus jij bent niet geobsedeerd door seks?

Bedoel je dat ik juist wel aan de man kom en ergo niet geobsedeerd moet zijn door seks, of denk ik hier duidelijk te lang over na? :p

Freyja 16-11-2007 22:53

Citaat:

Kazet Nagorra schreef: (Bericht 26409738)
Hij zegt dat dan ook alleen maar in de hoop om chicks te scoren.

Hoeft niet, ik ken ook echt wel jongens die het niet zo boeien. Maar goed, bij mijn eisenlijstje mag dus ook 'een flinke sexdrive en de bijbehorende skillz' (y)

Daantje_0705 16-11-2007 23:11

Uhm, hij moet er leuk uitzien, verzorgd, knap (en dat kan heel breed zijn, ik dacht dat ik op donker haar en donkere ogen viel, m'n huidige vriend is donkerblond met blauwe ogen en die vind ik ook ontzettend knap :p ), iemand moet uitstraling hebben, qua intelligentie ongeveer op gelijk niveau zitten als ik, we moeten gespreksstof hebben dus een beetje dezelfde interesses/wereldvisie/etc is wel fijn, hij moet interesse in mij als persoon tonen, lief en betrouwbaar zijn, tijd voor me willen vrij maken en gewoon in mijn leven passen.

De eisen van mijn vriend, ik vind het heel grappig 'blond, slim, lief en leuk' :D

Mephisto 16-11-2007 23:13

Citaat:

Morgan schreef: (Bericht 26412076)
Bedoel je dat ik juist wel aan de man kom en ergo niet geobsedeerd moet zijn door seks, of denk ik hier duidelijk te lang over na? :p

Je denkt, en daar gaat het fout.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47.