![]() |
in de bus op t raam schrijven
Je hebt t vast wel s gedaan, een vochtige bus, klamme ramen, en je schrijft er wat op :cool:
wat voor bijdehante dingen heb jij allemaal al eens geschreven? ts begint: Ik heb vandaag met een pijltje naar beneden 'zitplaats voor valide' opgeschreven en 'úw vochtige advertentie hier? bel 0900-2022022' :p Meestal teken ik een zonnetje en een regenwolk naast elkaar, met een regenboogje eronder:bloos: |
slotje ;)
|
nee, die kan ik niet tekenen, ik heb wel zo'n 'geen uitgang' bordje getekent op de deur:D
;) |
'I know what you did last summer', 'You are not alone in this bus'. Origineel toch?
|
Ik doe dat nooit :o.
Ik plak altijd mijn hand er tegenaan. Dan hebben mensen een handtekening van mij :o |
Ik doe altijd dat hand-op-beslagen-raam van Titanic :D
En volgens mij ben ik ooit het Griekse alfabet gaan uitleggen met behulp van de busramen. Waarop de halve bus zich er natuurlijk tegenaan moest bemoeien. |
Iemand naast mij had zijn raam vol gespamt met middelvingers :rolleyes:
|
ik teken er altijd op!
|
Maar wát?
De bedoeling is om dat te gaan zeggen :p |
poppekes. Ik tekende laatst per ongeluk een man die in de bus zat, en toen zaggie dat :bloos:
|
ik doe ook vaak dat handje van titanic.
en mijn handtekening. en tegenwoordig op elk raam in school een R, onderste streepje omhoog, daar een streep haaks op. (RNT dus) |
Ik teken altijd slotjes!!
HANNEKE, C.SPRINGS, Missy en Andijvie naamzoek. |
ik vind dit een leuk topic!
|
Niets, daar ben ik te lui voor.
|
Ik ben bang voor bacteriën
|
Citaat:
|
huh?
|
Ik zat net in de bus, maar geen condens te bekennen heur ;x
|
Citaat:
Dus roloog je moeder, kind :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: Maar om eerlijk te zijn zit ik nooit aan ramen bij bussen. Daarvoor ga ik niet met de bus. |
Citaat:
|
nou, de 'je moeder' is weer gevallen!
|
Citaat:
OT: ik zit echt nooit in een bus dus ik teken niet op de ramen. Als ik dat ergens anders doe, een hartje en/of een eendje. |
Citaat:
|
Ik tekende vroeger (ik was 6 ofzo) altijd bloemetjes, maar dat deed ik ook in de auto. Op zo'n manier dat niemand het zag, want anders kreeg ik weer op m'n kop. Maar toch eigenwijs elke keer weer doen. :D
|
Citaat:
Ontopic: Ik schrijf altijd de raarste dingen. Net waar het over gaat. Meestal teken ik hartjes op de ramen. |
Lieve schat, dit topic is gedoemd te mislukken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Soms ga ik ook in de douche tekenen als ik me verveel. |
Help in spiegelbeeld schrijven zodat buiten het wordt gelezen
|
Citaat:
|
Ik schrijf altijd mijn naam met m'n nagel.
|
Meestal haal ik de damop gewoon weg zodat ik door het raam kan kijken. Als ik een keer teken dan teken ik: ^_^
|
Citaat:
|
boter kaas en eieren
|
Citaat:
|
Ik teken altijd Jobje, een giraf.
hij heeft ook een hengel met een HEMA rookworst eraan. |
Ik teken smileys.
En als het sneeuwt een schietschijf. :o |
Citaat:
|
Ik had vanochtend een hartje getekend, hihi :bloos:
|
Poppetjes.
|
"<insert naam> is stom"
|
Een cycloopsmiley.
Dus verticale versie van -) |
E = mc2
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pfoe, dat heb ik lang niet meer gedaan. Ik tekende vroeger altijd smileys en hartjes, soms van die hondepootjes of kleine voetjes. Dat was het wel.
(En niet chatten jongens :nono: ) |
Niet op een busraam, maar soms zie je op vieze auto's ook weleens iets geschreven of getekent. Zoals 'vies' of 'te huur' ofzo :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19. |