Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Burberry's! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=164461)

Kiet_oud 21-07-2002 14:36

Burberry's!

Wat vinden julie ervan?
Jarenlang heeft het een ouderwets, stoffig imago gehad.
Ze zijn nu met de nieuwe lijn 'Burberry' gekomen, en de ruit is nu weer helemaal terug van weggeweest.
Bijvorbeeld de petjes gaan als broodjes over de toonbank.
Wat vinden julie überhaupt van ruitkleding?

AtHell 21-07-2002 14:38

*heeft ruit overhemd* och t is soms wel leuk maar van die geruite opa petjes vind ik echt compleet niets.

niels18 21-07-2002 14:39

ik vind het echt prachtig. Ik heb wel een aantal dingen ervan zoals de blouse natuurlijk en wat polo's maar ik weet in Nederland helaas niet waar ik aan de modernere spullen (zoals een jeansmodel broek met de ruit) kan komen. Verder vind ik het echt top. (ook gaaf is voor de dames de bikini van burberry!)

kaleidoscope 21-07-2002 14:40

Ik vind alle ruitjes helemaal fantastisch,de schotse ruit ben ik nu een beetje zat...mn kiltjes liggen ook een beetje ver achterin de kast.
Ik vind die grote boerenruit wel koel,een ruitenbloesje ofzo..kan echt hartstikke koel staan.
Ja ik vind ruitjes gaaf,burberry ruit vind ik ook wel gaaf..ik heb daar kniekousen van en échte burlington sokken met burberry ruit.

niels18 21-07-2002 14:42

Citaat:

CemetarySlut schreef:
Ik vind alle ruitjes helemaal fantastisch,de schotse ruit ben ik nu een beetje zat...mn kiltjes liggen ook een beetje ver achterin de kast.
Ik vind die grote boerenruit wel koel,een ruitenbloesje ofzo..kan echt hartstikke koel staan.
Ja ik vind ruitjes gaaf,burberry ruit vind ik ook wel gaaf..ik heb daar kniekousen van en échte burlington sokken met burberry ruit.

Lees nou zelf eens wat je schrijft !!

echte burlington sokken met burberry ruit

Hoe kan dat nou in godshemelsnaam!!!

Mysterons 21-07-2002 14:44

Citaat:

niels18 schreef:

:rolleyes: ow my god, ze maakt een grote fout! het is een regelrechte wereldramp!

sorry ben lichtelijk geirriteerd vandaag

AtHell 21-07-2002 14:48

Citaat:

MoonDance schreef:

:rolleyes: ow my god, ze maakt een grote fout! het is een regelrechte wereldramp!

sorry ben lichtelijk geirriteerd vandaag

maar dat is juist leuk *stelt voor dat je veel meer van dit soort dingen overal gaat neer poten* pro sarcasme :p

Roos 21-07-2002 14:56

Die bikini's zijn ontzettend leuk (Y)

Mysterons 21-07-2002 14:57

Citaat:

AtHell schreef:

maar dat is juist leuk *stelt voor dat je veel meer van dit soort dingen overal gaat neer poten* pro sarcasme :p

hihi, als jij er voor zorgt dat ik elke dag lichtelijk geirriteerd bent.. deal?

]{ing 21-07-2002 14:57

nee vind ik niets aan... doe maar gewoon zwart ;)

Jem 21-07-2002 15:00

Mooi :)
ik ben dol op die dingetjes, ruitjes zijn zalig!

carnival xiii 21-07-2002 15:02

Ik vind ruitjes heel mooi, maar dan eigenlijk alleen bij overhemden. Dit merk vind ik niet echt mooi. Ik zie het ook nooit in Nederland trouwens..?

Methuselah 21-07-2002 15:04

vind ik niet zo echt heel erg mooi, maar ja, da's mijn mening eh, bij sommigen zal 't wel leuk staan :)

Roos 21-07-2002 15:07

De shawls en tasjes zijn ook leuk trouwens.
De herfst-collectie van burberry.com is trouwens wel errg donker

Ik vind het leuk om accesoires met zo'n ruit te hebben, maar zo'n trui vind ik minder

kaleidoscope 21-07-2002 15:23

Citaat:

niels18 schreef:

Alsof iedereen weet dat die sokken zo zijn.

AtHell 21-07-2002 15:25

Citaat:

MoonDance schreef:

hihi, als jij er voor zorgt dat ik elke dag lichtelijk geirriteerd bent.. deal?

mmz dat kan ik denk ik best wel :D *eist msn kan ik u telkens lastig vallen en u zo iriteren*

Mysterons 21-07-2002 15:26

Citaat:

AtHell schreef:

mmz dat kan ik denk ik best wel :D *eist msn kan ik u telkens lastig vallen en u zo iriteren*

*voegt toe*

euro 21-07-2002 15:30

Vind ruitjes wel (y) ! Ik heb ruitjes sokken (wel geen burlington ofzo maar gewone hemasokken :p ) en een blousje met ruitjes maar ik zou niet weten waar dat ergens ligt!

Paulaah 21-07-2002 15:36

kzal je maar eerlijk zeggen dat ik het niet ken :)

feline 21-07-2002 16:30

Opzich vind ik ruitjes wel grappig, maar bij mijn kledingstijl vind ik het niet zo leuk. Dan wordt het al snel beetje truttig. Een bikini of een sjawl kan dan nog wel (y) zijn.

Esmée 21-07-2002 16:44

Leuk! Ik heb er een rokje van, een sjaal en een trui... (die doe ik niet allemaal tegelijk aan hoor, wees gerust :p ). Voor de winter vind ik het leuk spul, ook voor heren, maar je moet het niet overdrijven... dan wordt het te stijfjes.

Chelsea 21-07-2002 16:49

ik vind 't te picknick achtig

Nuck 21-07-2002 17:07

Ik vind Burberry over het algemeen vrij truttig, maar de shawls zijn echt super (y). De rokjes zijn ook wel leuk, maar dat moet je wel weten te combineren.

Li 21-07-2002 17:14

ik heb er een lichtblauwe polo van met ruitkraag, maar die heb ik alleen aan als ik voor m'n club speel.
Ik had een paar jaar geleden burberry slippers:o

Opzich wel leuk merk, die spijkerbroeken met ruitomslag zijn wel (y)

oja ik heb ook ruitjessokken maar die zijn van burlington

Li 21-07-2002 17:18

Citaat:

niels18 schreef:
ik vind het echt prachtig. Ik heb wel een aantal dingen ervan zoals de blouse natuurlijk en wat polo's maar ik weet in Nederland helaas niet waar ik aan de modernere spullen (zoals een jeansmodel broek met de ruit) kan komen. Verder vind ik het echt top. (ook gaaf is voor de dames de bikini van burberry!)
vaak kun je op verschillende luchthavens goed aan burberry spul komen (hoop voor je dat je binnekort moet vliegen:))

Mortischa 21-07-2002 17:29

hhaha mijn vader is zo'n burberry's en lacoste type alleen dan niet op de kakker way, oh hij draaagt ook dockers maar ja..

bertbart 21-07-2002 17:31

mmm...
ik ben niet echt een ruitjes-mens:p streepjes vind ik veel mooier...
Burberry heeft misschien wel leuke shals, maar die broeken die een paar jaar terug in waren vind ik echt verschrikkelijk...

Alex 21-07-2002 17:55

Mwah sommige dingen zijn wel leuk, maar alleen accesoires zoals een wollen sjaal oid zou ik zelf dragen (en ik draag nooit een sjaal)
het is volgens mij ook al weer aardig voorbij, dat was een paar jaar (2?) terug toch zo'n trend dat je ieder met die ruit zag (allemaal fake trouwens) voordeel van burberry's is dat die ruit een klassieker is en altijd weer terug komt :)

LisanneOUD 21-07-2002 20:31

Ruitjes vind ik op zich wel leuk, maar de Schotse ruit vind ik echt walgelijk!! Ik zou zelf niet zo snel ruitjeskleding aandoen, omdat ik het niet vind staan bij mezelf, maar als ik het dan weer bij anderen zie dan vind ik t wel weer leuk....

Feestbeest nummer 1 21-07-2002 20:40

Burberry is HOT! En ruitjesbloezen zijn zwaar OK, als ze maar slim-fit zijn!

AnTaRTiCa 21-07-2002 21:03

hm ik hou niet zo van ruitjes geef mij maar streepjes :D

Jip 21-07-2002 21:05

ik heb een jas van burberry's, maar dat is echt een oude lullen ding (n)

post ns wat van de nieuwe collectie

Esmée 21-07-2002 21:12

Citaat:

Jip schreef:

post ns wat van de nieuwe collectie

www.burberry.com doe t zelf :p

Roxy 21-07-2002 21:28

neuh ben nie zown ruitpersoon eigenlijk...

Amidala 21-07-2002 22:09

mooi om te zien, maar dan alleen bij de soort personen bij wie ik het ook echt vind passen.

mij zul je er alleen nooit in/mee zien lopen...

Black Sugar 21-07-2002 23:30

Het doet me altijd denken aan kerst...........

versus 22-07-2002 07:08

Ik heb er een trenchcoat van, gewoon camel maar als je de mouwen omslaat zie je die ruit..Ja ik vond het 2 jaar geleden wel gaaf. Maar die bikini is wel super!!In rotterdam zit toch een burberry winkel?

Loesje 22-07-2002 12:00

ik vind het wel leuk. Maar een kledingstuk met die ruit zou voor mij weer net iets te zijn.

Vind de tasjes wel erg leuk.

In frankrijk is trouwens heleboel burberry te vinden, heb het daar deze vakantie ook weer veel meer gezien dan in nederland!

]{ing 22-07-2002 12:07

Citaat:

AnTaRTiCa schreef:
hm ik hou niet zo van ruitjes geef mij maar streepjes :D
of egaal zwart natuurlijk :o

bertbart 22-07-2002 12:25

Citaat:

Alex schreef:
het is volgens mij ook al weer aardig voorbij, dat was een paar jaar (2?) terug toch zo'n trend dat je ieder met die ruit zag (allemaal fake trouwens) voordeel van burberry's is dat die ruit een klassieker is en altijd weer terug komt :)
Idd,
Bij mij op school was het 2 jaar terug echt een rage. En ja die ruitjesbroeken waren idd allemaal fake, ik heb ze bij de C&A en de H&M in de etalage zien hangen. Niks mis mee natuurlijk;)

~Sjeherazade~ 22-07-2002 12:28

Ik vind het nogal vreselijk saai en lelijk.

RuffThugg 22-07-2002 14:54

Uhm.....t burberry ruitje is oke, de verdere kledinglijn vind ik niet zo leuk.

Floris-boy 24-07-2002 01:07

geruite overhemd is (y) maar verder houd ik niet zo van dat burberry-spul

MarilynManson 28-07-2002 14:20

Hey Cem Slut welke maat heb je ?? :D
k zoek kilts maar ze hebben overal alleen lange :mad:

mja om ff bij t topic te blijven......k snap niet hoe iedereen ineens bij ruiten komt ??! k sie egt niet dat die dingen in zijn ofzoow :)

verder vind ik ruitjezz wel koel :)

kaleidoscope 28-07-2002 16:03

Citaat:

MarilynManson schreef:

:eek: Ik doe ze niet weg hoor,ik ben al jaren bezig die collectie te vergroten...heb er nu een stuk of 9/10...ik draag ze nu even niet maar over een tijdje krijg ik weer een kiltjes-vibe en loop ik 2 weken lang weer alleen in kiltjes.

Sorry :o :)

~Frederique~ 28-07-2002 19:10

Vind Burberry echt een superleuk merk, maar niet om een hele collectie van te hebben. Veel kleding van de damescollectie is een beetje stijfjes, mits je het natuurlijk een beetje stijlvol combineerd ;) Ik heb een tasje, wollen sjaal en driekwart rok met bijpassend zwart truitje van Burberry, beetje de standaard items, maar wel tijdloos.

shanli 28-07-2002 19:16

ik vind ruitjes wel leuk,maar burberry(of zo) ken ik niet echt,mja,doe mij maar streepjes :p

Biertjehakken 28-07-2002 23:40

tja.... die chinezen he :( dat maakt het allemal een beetje naar

Blubje 31-07-2002 21:31

Citaat:

MarilynManson schreef:

mja om ff bij t topic te blijven......k snap niet hoe iedereen ineens bij ruiten komt ??! k sie egt niet dat die dingen in zijn ofzoow :)

verder vind ik ruitjezz wel koel :)

:eek: mennie je leeft op t forum :eek:

whaha ff ontopic :)
ik vind ruitjes nix...

miss_sunshinegirl 05-08-2002 09:49

Burberry is leuk leuk leuk leuk leuk! (snel achter elkaar zeggen)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:13.