![]() |
Lootjes trekken, of anders?
Hoe vieren/vierden jullie thuis altijd sinterklaas?
Wij gingen altijd lootjes trekken, en dan superserieus! Heel goed geheim houden, met gedicht én surprise! |
Anders, nl: niet.
|
Iedereen koopt iets kleins voor iedereen, dwz tussen de 5 a 10 euro pp.
|
Meestal doen we het anders, hoe het dit jaar gaat staat nog niet helemaal vast.
Maar lootjes trekken met z'n 4en vonden we nooit zo geslaagd, je wist het zo dus hebben we wat anders bedacht. We werken met z'n 2en en maken dan wat voor de andere 2. En dan met suprise & gedicht. <3 |
lootjes trekken voor suprise en verder koop je een cadeautje voor iemand als je dat leuk vindt.. geen verplichtingen verder en pa en ma kopen een hoop cadeautjes voor iedereen :o
|
Paar cadeautjes maar nog niet zeker hoe.
|
Anders namelijk: ik koop een kleinigheidje voor mijn vriend, en dat was het.
Bij mijn ouders thuis deden we altijd surprise, en dan kocht je bij het geknutselde een cadeautje van een afgesproken bedrag. En daarnaast kregen we dan nog wat kleins van mijn moeder. |
lootjes
en mijn ouders kochten meestal nog wat erbij |
wij vieren het sinds mn 6e al niet meer -O-
|
Dit jaar online lootjes, zz, en gedichtje en klein cadeautje.
|
Lootjes deden wij.
Daarvoor kocht mijn moeder voor iedereen altijd wat. Nu bij mijn vriend thuis lootjes met gedicht en surprise. Bij mijn moeder thuis nog geen plannen, maar dat is ook een beetje weinig en saai met z'n vieren lootjes trekken enzo. Weet nog nit dus. |
Anders: Niet
|
Hoe vieren jullie sinterklaas: Niet.
De reden is eigenlijk omdat ik op 4 dec. jarig ben en mijn moeder op 12 dec. en dan zou ik dus alle kado's binnen 2 dagen krijgen. En aangezien dat niet leuk is vieren we de kerst wat uitbundiger. :) Tripp, |
Niet, kerst
|
Citaat:
|
Niet, helaas :(
|
Wij trekken lootjes voor 15 euro en daarnaast koopt m'n moeder nog wat cadeaus voor iedereen.
|
Anders: Niet, voor het eerst.
|
Wij kopen voor iedereen een cadeautje voor ong 5 euro per persoon en ZONDER verlanglijstjes. Je moet zelf dingen verzinnen. Wat veel leuker is dan al die lijstjes waar je geen enkele creativiteit voor nodig hebt.
|
Cadeautjes voor iedereen kopen en eventueel een gedichtje
|
Anders, namelijk zowel optie 1, 2 en 3.
Wij trekken lootjes (voor een groter kado met surprise en gedicht) maar kopen ook kleine kadootjes voor iedereen. En ons mam koopt ook kadootjes voor iedereen. En dit jaar is het voor het eerst dat mijn vriendin ook mee doet (y) |
Wij (4-en) trekken lootjes, kopen voor diegene een kado van ongeveer 20 euro en een gedicht drbij, en voor de andere 2 iets voor 10 euro :)
Ik heb er alweer zin in :cool: |
Normaal met surprise, maar mijn zusje is er niet dus nu maar gewoon alleen cadeautjes. Niet zoveel waarschijnlijk. Het wordt saai:(
|
Citaat:
|
Anders nl: mijn jongste zusje is 3 dus we doen nog alsof sinterklaas bestaat :P mijn moeder koopt wel het meeste maar niet alles..
|
Lootjes trekken via internet (hoe modern en zeer handig :)) met surprise en gedicht.
|
eerst mocht mn zusje kiezen, en toen mocht ik kiezen, en toen waren er nog 2 over, en die hebben mn ouders verdeeld tussen hun beiden. en mama koopt nog wat losse kadootjes
|
Bij ons thuis hebben we lootjes getrokken. Iedereen moet voor rond de 10e een cadeautje kopen en een gedicht erbij. Verder kopen m'n ouders alles.
Bij m'n vriend thuis moet iedereen voor iedereen wat kopen en bij elk cadeau een gedicht erbij. |
Iedereen koopt voor iedereen cadeautjes, verder trekken we geen lootjes maar mag je een surprise maken als je dat wilt en er worden meestal ruimschoots gedichten geschreven.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |