![]() |
Wat doe/ben jij zo rond Sinterklaastijd?
Dus ik bedoel actief
Ik ben 1 en 2 december Zwarte Piet in een deel van Veldhoven. 6 december ben ik Sinterklaas bij mijn studentenvereniging in Leiden. en jullie? |
Ik ben enorm hyper en vrolijk en sinterklaaslliedjesluisterend en meeblerend ^^
|
Dit jaar helemaal niets, heel vreemd. :|
Maar ik ben wel een beetje Piet want ik heb al een sinterklaascadeautje gekocht voor een kind dat nog niet eens geboren is. :D |
normaliter zouden we wel lootjes doen met de familie en dergelijke, maar aangezien ik nu met sinterklaas in Bolivia zit, denk ik dat het een kadootje van eigen geld wordt. Maar ik heb wel al pepernoten hier :cool:
|
Thuis, gezellig liedjes zingend om de centrale verwarming! (Y)
|
Sinterklaas liedjes luisteren:P En op sinterklaas is me nichtje ook jarig.
|
Al jaren wilde ik Piet zijn en nu heb ik eindelijk de kans! Dus de plannen zijn dat ik in het winkelcentrum (:D:D:D:D:D:D) ga rondlopen als piet echt supergeweldig vind ik het. En bij iemand thuis en op een school misschien nog.
|
Ik ben ook jarig de 5e, en al die telefoontjes vind ik dan wel actief genoeg... ;)
|
Ik ben een winkelmedewerkster die sinterklaas/pieten/mensen die doen alsof cadeautjes verkoopt rond de drukke weekenden van sinterklaas
|
24 november speel ik zwarte piet voor de kindertjes van mijn collega's*O*
|
25 november vieren we het bij mijn vriend, dan heb ik verder gewoon school, 2 december vieren we het hier thuis en 5 december zelf moet ik gewoon werken 's avonds.
|
Morgen ben ik piet incl. boot (ik had een leuke foto, maar kan hem nu niet uploaden :(). 30 november en 5 december doe ik hetzelfde, maar dan zonder boot.
Verder vier ik 1 december sinterklaas met de familie 'van mijn kant' en 2 december met mijn schoonfamilie. |
ehm suprises maken en een gedichtje
en waarschijnlijk zwartepiet voor mn werk:p |
Ben altijd als hij het land binnen komt ziek
|
Ik ga altijd wel als mini-piet het dorp in en doe dan kunstjes zoals op je handen lopen.
|
Ik ga waarschijnlijk op 5 december met mijn huisgenoot de chocolade-versie van Trivial Pursuit spelen. :D
|
Oh, ik doe niets. Een surprise maken, en waarschijnlijk nog ergens cadeautjes kopen ofzo.
|
Ik ben de overenthousiaste tante van het geheel.
|
5 December bij de ouders van mijn vriend met het gezin Sinterklaas vieren, voor iedereen een pakje kopen en eventueel een gedichtje. Ook komt de opa omdat het dan ook zijn trouwdag was ofzoiets.
Oh en s'ochtends moet ik naar de ortho. |
Ik ga rond 5 december Sinterklaas vieren/bier drinken met een man/vrouw of 10 van mn studie.
|
Ik speel op zaterdag 1 december voor Piet op mijn werk (Jumbo) (y) Altijd leuk om te doen :)
|
Ik zit in de feestdagencommissie bij de Albert Heijn en mag de winkel versieren en de stoel van Sinterklaas voor als hij voor het personeel komt.
Verder doe ik met mijn ouders en zusjes surprise, met een klein cadeautje. En verder niets. |
3 september mag ik voor zwarte piet spelen! ;)
|
Citaat:
|
Niet actief als Piet ofzo :o
Ik vier het bij mijn ouders met mijn vriend erbij, op 7 december. Op 5 december heb ik ehh, les en een toets :p |
http://i26.photobucket.com/albums/c1...r/DSC02873.jpg
(we krijgen dit jaar gelukkig nieuwe pakken) |
ja ik ben dus in frankrijk en daar doen ze niet aan sinterklaas godverrr want sinterklaas is altijd veel te leuk bij mij :(
|
Rooster, je schoenen :|.
|
Citaat:
Onze pieten dragen allemaal zwart-witte sportschoenen geloof ik. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01. |