![]() |
Hardcore/hardstyle feestje... Wat moet ik verwachten ?
Mn vriend wil me graag mee hebben naar een hardstyle feestje.
Nu vind ik de muziek best om te aan te horen. En wil ik best wel mee gaan. Maar wat moet ik verwachten. Normaal sta ik lekker te dansen op r&b en hiphop of te lallen of feestmuziek. Lijkt me dat op zo`n feestje mensen zich toch anders gedragen ? Alleen al de pillen die daar verbruikt worden. Dus de vraag hoe doen mensen op zo`n feestje ? Het zijn natuurlijk geen koeien die allemaal hetzelfde gedrag vertonen dat snap ik ook wel. Maar ik zie mezelf nou niet helemaal los gaan op die muziek. Dus is het normaal btje chill aar die muziek te luisteren ? Of gaat iedereen helemaal los ? |
|
haha ja dat heb ik dan wel es geprobeerd ;) Maar toen niet naar zo`n feestje geweest dus t effect was vast anders :P
|
je hoeft niet persee los te gaan, maar je kan ook gewoon met de meute mee doen...
en je hoeft geen pillen te slikken ofzo om het naar je zin te hebben |
Tuurlijk wel.
|
Los gaan -> dood op rondhobbelen -> Los gaan -> dood op rondhobbelen -> Los gaan -> dood op rondhobbelen.
Dit uiteraard onderbroken door het consumeren van alcoholische dranken. Pillen worden slechts gebruikt door een minderheid. Laat je misleiden door een stereotype beeld en zorg gewoon dat je het naar je zin hebt. ;) |
Het zijn allemaal nazi's
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vmbo.
|
Citaat:
|
het zijn muzieknazi's.
|
als het aan mij lag zou je dan sick of it all, madball, agnostic front, slapshot en biohazard kunnen verwachten.. maar je hebt ook nog sjonnie tuigshot muziek en wat je dan kan verwachten is weinig inspirerende gesprekken en veel boerengeschreeuw! suc6
|
Citaat:
... Anyway, ga d'r gewoon heen what have you got to lose. Als het niet leuk is ben je zo weer weg ja toch. |
Middels het onderstaande geweldige instructiefilmpje even je rave skills upgraden.
|
Haha, de 'wash the laundry'...
En verder wat Metal zegt! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoorde ik je daar nou zeggen dat je een vriend hebt?? Vraag het hem dan!!!!!!!!!!!!! .___.
|
Het is een rare eerste ervaring.. Ik ga heel soms naar die feestjes (ong 1x per jaar) en dat wil graag zo houden:p wel leuke sfeer alleen als je niet van die muziek houd word je gek.. want zo;'n feest gaat best lang door :p
|
Gewoon je verkankerde Nikes aantrekken, en gaan met die banaan!
|
Citaat:
|
op de feesten waar ik ben heen geweest (stuk of 8 hardcore feesten) was er een goede sfeer geen gezeik en heerlijke muziek, en ik slik geen pillen maar drink dan wel. Maar je moet gewoon lekker los gaan en er een mooi feestje van maken! veel plezier!
|
Laat je gewoon verassen. Dat je de muziek goed vind, is al een groot voordeel.:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gelukkig weer eens een educatief topic.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |