![]() |
goeie mascara?
Ik ben op zoek naar een GOEIE mascara, ik gebruik nu al een tijdje een hele goedkope die eigenlijk niet goed werkt. Ik zoek er een waardoor je wimpers dus niet helemaal aan elkaar gaan plakken, de mascara klontert enzovoorts. Kijk, je ziet zoveel reclames voor mascara, maar ik vroeg me gewoon af wat volgens jullie nou een goede is.
|
ik vind die van Loreal met die gouden verpakking heel goed (y)
|
Ik heb die roze met groene dop..
Eh.. ben ff de naam kwijt.. maybelldinges geloof ik :) En ik ben er tevreden mee.. (y) |
Ik heb die van de hema die is echt heel erg goed,gaat niet plakken loopt niet uit en zit er leuk uit.
(olga agrees) |
UHm...ik weet eigenlijk niet welke ik heb..gewoon een zonder 'bekend' merkje dat wel! Maar hij is heel goed hoor, ik zal strax eens even gaan kijken anders is dit weer zo'n onnuttige post :p
|
Citaat:
ik heb geen mascara gedoe lijkt me ook niet nodig :D |
Hier is ook een topic over bij Lichaam&Gezondheid.
Maar, ik vind die van Miss Sporty wel goed. |
Zal ff kijken wat voor ik heb.. die van mij vind ik wel goed :]
Plakt/klontert niet enzow. Maar ik geloof dat ie best duur is.. Full 'n Soft Mascara van Maybelline new york Alleen die is superduur :( [edit] owjah, en t loopt ook niet uit :] (nog nooit meegemaakt iig, en ik ben wel wat regen over mn gezichtje gewend :p)[/edit] |
ik heb van clinique-->natural glossy mascara
Hele goede, maar wel redelijk prijzig (n) |
loreal... hoe heettiej oowkalweerr.... uhhh... longitude kan dat..?! die iz wel goewj!!
|
Citaat:
ik zou eigenlijk niet weten wat voor mascara ik heb :confused: kdacht gewoon hemamerk, hij doetet iig (y) |
ik gebruik nooit mascara dus aan mij heb je verder weinig :p
|
Citaat:
je gebruikt toch niet zo'n enge wimperkruller??? |
Citaat:
Heb van mezelf gewoon al donkere en vrij lange wimpers, vind dat ik geen mascara nodig heb... Naja wel handig he :) |
Citaat:
ik betaal me blauw aan mascara:mad: |
die van bourjois! eerst wit op smeren en dan zwart!
het lijkt gelul in die reclame maar hijs top! hihi ook erg duur :rolleyes: |
Citaat:
|
hmm niet zo veel wit op smeren dan???
nee grapje misschien ligt het ook aan het soort wimpers dat je hebt? whatever waarschijlijk is die van hema net zo goed en betaal je er 10 euro minder voor |
Ik heb altijd, bij een goeie mascara zit een verrot borsteltje, en andersom!
Goed borsteltje had ik van.. Manhatten *goedkoop huismerk achtig gedoe* En nu heb ik ook die 'ene' in die roze met groene verpakking .. maar dat borsteltje vind ik weer niet lekker ... maarja, ik ben een zeikerd :D |
Ik heb een lekkere goedkope mascara van Miss Sporty.. (y) hijs regenbestendig en klontert ook niet.. kmoet alleen wel een paar laagjes aanbrengen voor wat resultaat! Overigens issie wel goed af te halen! :)
|
Citaat:
|
Mascara van Nivea, die is goed voor mensen met lenzen
|
Citaat:
|
Ik heb definicils van lancome...
|
Citaat:
Goeie mascara vind ik die van maybellin(ofzo) Lash Discovery. |
Oei, geen verstand van. *is gezegend met volle lange wimpers* :p
|
Ik heb Lash Architect van l'Oréal en hij doet absoluut niet wat hij belooft, ik zie niet echt verschil tussen die en mijn DA mascara van 3 €. Ik heb nog een l'Oréal mascara, Intensifique, en die vind ik er ook niet echt uitspringen.. Dus ik ga toch maar een wimperkammetje en kruller en shit aanschaffen, en een goedkope mascara.
|
Ik gebruik meestal een wimperkrultangetje in combinatie met Great Lash (die roze met groene). Werkt super.
Ik heb ook Coupe de Theatre (die wit met zwarte) van Bourjois, en ik vind hem eigenlijk wel goed werken. |
ik heb l'oreal intrensifique en vind hem heel goed werken. En bij mij kan je goed zien of iets werkt, heb namelijk nog al dunne en blonde wimpers...dus heb al meerdere mascara's uitgeprobeerd....deze werkt goed en blijft goed zitten (zefls de niet waterprofe!)
|
mijn mama heeft die van max factor - dramatic look.
die is wel duur ongeveer €11,- maar wel mooi |
gwoon de mascara van de hema.. goet(koop) gnoeg...
|
Citaat:
Miss Helen is gewoon een heel goed eigen merk! En nog super goedkoop ook vergeleken met die merken-troep Er zijn ook nog verschillende mascara's van de Hema ik heb die met zijde.....maar die anderen zijn ook heel goed! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15. |